AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Skal dere se den? https://montages.no/nyheter/disse-skuespillerne-medvirker-i-riget-exodus-som-blir-en-meta-oppfolger/ Anonymkode: 27cb4...5f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Noen? Anonymkode: 27cb4...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2022 #3 Del Skrevet 13. februar 2022 Jeg skal absolutt få den med meg Vet du når den kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #4 Del Skrevet 13. februar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Jeg skal absolutt få den med meg Vet du når den kommer? Det er nok @mia83 også 😃 Vet ikke 🧐 Anonymkode: 27cb4...5f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. februar 2022 #5 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok @mia83 også 😃 Vet ikke 🧐 Anonymkode: 27cb4...5f2 Vi får følge med, tror jeg skal ta et gjensyn med den gamle serien først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 9. oktober 2022 #6 Del Skrevet 9. oktober 2022 I dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. oktober 2022 #7 Del Skrevet 9. oktober 2022 (endret) Jeg gleder meg! Men, nå er jeg litt sløv som ikke har fått med meg at det er i dag, for jeg må se den opprinnelige på nytt først! Endret 9. oktober 2022 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Del Skrevet 9. oktober 2022 Gleder meg vilt! 😃 Anonymkode: 11b80...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 9. oktober 2022 #9 Del Skrevet 9. oktober 2022 JAAAAAA! Dette lover jo bra! Likte godt grepet med å skifte fra blått til det grovkornede gule lyset (dogme) når vi entret riket. Mange kjente fjes fra de første sesongene, og ellers solid gjeng med nye. Litt forsiktig start med svenske Helmer, men aner det blir vel verdt turen. Vi trenger virkelig en aldri så liten harselering med det svenske sinnelag i disse dager. Synes dog det var leit at Lars von Trier ikke ville vise seg i epilogen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 10. oktober 2022 #10 Del Skrevet 10. oktober 2022 Von Trier fortsetter med sine særtrekk. Det får en si. Sepia gjennom serien gjør den til en gjenkjennelig Riget look. Blir interessant videre😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #11 Del Skrevet 11. oktober 2022 Når kommer episode 3 og 4? Anonymkode: 11b80...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 11. oktober 2022 #12 Del Skrevet 11. oktober 2022 Whaaat? One-two-three-four-five-six-seven Kingdom! Jeg så hele denne på kino, fem timer og pause i midten. Tenkte jeg aldri kom til å klare å sitte gjennom den da jeg ble sjøsyk av det håndholdte kameraet, og så var det pause. Dette er noe av det beste jeg har sett. Men Trier ble mørkere og mørkere etter denne serien, så spørs hvordan det blir nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #13 Del Skrevet 8. desember 2022 Dette var bra. Utrolig bra! Persbrandt var jo en herlig Halmer 😛 Lillebror er død, min mor og Mona kommet bort. Men både lille Storbror og Mona bor der og passer på ❤️ Anonymkode: fb38a...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #14 Del Skrevet 8. desember 2022 Snakket Dafoe dansk eller var han dubbet? Anonymkode: fb38a...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #15 Del Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket Dafoe dansk eller var han dubbet? Anonymkode: fb38a...1fb Syntes det hørtes ut som han snakket mest latin Anonymkode: 08a1c...5ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 8. desember 2022 #16 Del Skrevet 8. desember 2022 Pontopidans L-tale var jo fornøyelig: «Livet larmer, la livet larme, lev livet!» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 10. desember 2022 #17 Del Skrevet 10. desember 2022 Det var slutten og helvetes porter er åpne, gikk ikke så bra det der, men det lå vel i kortene at det ikke skulle heller. Flere som fikk med seg at Trier sa i epilogen at han kom til å "gå til høyre"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2022 #18 Del Skrevet 10. desember 2022 PanteneProVVV skrev (11 timer siden): Flere som fikk med seg at Trier sa i epilogen at han kom til å "gå til høyre"? Og hva betyr det? Anonymkode: 9ce08...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 10. desember 2022 #19 Del Skrevet 10. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og hva betyr det? Anonymkode: 9ce08...865 Lurer på om han mente politisk. Noe som i og for seg ikke er så oppsiktsvekkende, ser denne trenden i hele Europa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 11. desember 2022 #20 Del Skrevet 11. desember 2022 TV-serier frå sjukehus kan umogeleg vera interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå