Gå til innhold

Overvektige damer som ikke finner fine klær, prøv zizzi :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere formfulle eller overvektige damer som sliter med å finne klær, og kjenner på håpløsheten og skammen når dere ikke finne klær som passer . Det er håp 😄 nettbutikken zizzi. Jeg er så glad jeg fant den. Etter 2 barn brukte jeg størrelse 46 og har slitt med å finne fine klær, og gått mye trist ut av utallige klesbutikker. Ble mye joggebukser og plaine t skjorter fordi man fant jo ikke annet.

men på zizzi har de mange størrelser og fine klær. Endelig er skapet full av kjoler, fine bukser,  fine overdeler jeg føler meg bra i, leggings og alt mulig. Jeg kan føle meg vakker som overvektig også. Det gjør noe med indre energinivået når man føler seg bra i det man går i. 

mange blir sikkert å kaste hat eller si «viste du ikke om zizzi før nå?» men nei jeg viste ikke før nå for ikke lenge siden. Og om det er omså bare en annen der ute som heller ikke viste om den nettbutikken, som nå finner seg noe som gjør de glad,  er tråden min verd det 😊

• Liker 3
  • Hjerte 6
Skrevet

Ellos har masse fint i større str åså, opp til 60, jeg handler mye der, oppdaget det nettopp 😄 Zizzi har kjempe mye flott 😊

Anonymkode: 1f5d5...572

Skrevet

Syns Zizzi har så masse posete klær som gjør at man ser større ut enn man faktisk er. Eller har de endret litt på dette nå?

Anonymkode: 47e32...437

• Liker 11
Skrevet

Bonprix har også masse fint :) Jeg bruker størrelse 44/46 :)

Skrevet
Maestro skrev (1 minutt siden):

Bonprix har også masse fint :) Jeg bruker størrelse 44/46 :)

Har vert litt inne på bonprix sine sider, mye fint, synes du str er som forventet? Ser flere kommentarer under plagg at de er store i str :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har vert litt inne på bonprix sine sider, mye fint, synes du str er som forventet? Ser flere kommentarer under plagg at de er store i str :) 

Ja, de er litt store i størrelsen. Men jeg er så redd for at klærne skal bli for små igjen 😅 Har liksom gått fra str S/M til XL på 5 år. Men jeg er ganske høy til å være kvinne, så derfor bestiller jeg de størrelsene :)

Skrevet

Zizzi passer ikke meg i passformen, det ser mer ut som en sekk. Det er bra det finnes og er lett tilgjengelig, men jeg skulle ønske meg mer klær med god passform og kvalitet

Anonymkode: 828a4...a1e

• Liker 5
Skrevet

zizzi har mye poseklær i triste farger og av polyakryl osv.

jeg bruker str 52 og handler hos klingel. der er det mye farger, mønster og klær for godt voksne folk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Zizzi passer ikke meg i passformen, det ser mer ut som en sekk. Det er bra det finnes og er lett tilgjengelig, men jeg skulle ønske meg mer klær med god passform og kvalitet

Anonymkode: 828a4...a1e

Da vil jeg tipse deg om butikken Celli. Butikk på Lørenskog Metro. Vet ikke om det finnes flere filialer, men de har i alle fall nettbutikk 😊 Dyrere enn Zizzi, men veldig mye fint.

Anonymkode: 027a9...e97

• Liker 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (15 timer siden):

Til dere formfulle eller overvektige damer som sliter med å finne klær, og kjenner på håpløsheten og skammen når dere ikke finne klær som passer . Det er håp 😄 nettbutikken zizzi. Jeg er så glad jeg fant den. Etter 2 barn brukte jeg størrelse 46 og har slitt med å finne fine klær, og gått mye trist ut av utallige klesbutikker. Ble mye joggebukser og plaine t skjorter fordi man fant jo ikke annet.

men på zizzi har de mange størrelser og fine klær. Endelig er skapet full av kjoler, fine bukser,  fine overdeler jeg føler meg bra i, leggings og alt mulig. Jeg kan føle meg vakker som overvektig også. Det gjør noe med indre energinivået når man føler seg bra i det man går i. 

mange blir sikkert å kaste hat eller si «viste du ikke om zizzi før nå?» men nei jeg viste ikke før nå for ikke lenge siden. Og om det er omså bare en annen der ute som heller ikke viste om den nettbutikken, som nå finner seg noe som gjør de glad,  er tråden min verd det 😊

De har enkelte jeans modeller jeg liker, men toppene blir for kjerring for meg.  Vi som er overvektige er like forskjellige i alder og smak som alle normalvektige mennesker.  Dermed elsker vi ikke automatisk en butikk, selv om den er spesialisert på store størrelser. 

Anonymkode: 233dc...095

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da vil jeg tipse deg om butikken Celli. Butikk på Lørenskog Metro. Vet ikke om det finnes flere filialer, men de har i alle fall nettbutikk 😊 Dyrere enn Zizzi, men veldig mye fint.

Det finnes ikke flere filialer av denne. 
Vil virkelig anbefale å sjekke den ut da de har mange ulike merker til store damer. 

Anonymkode: a978b...211

• Liker 1
Skrevet

Flott at du har funnet en butikk som passer for deg TS! 👍

Selv har jeg ganske blandet erfaring med Zizzi.  Jeg har gjort noen veldig gode kjøp der, særlig for yttertøy, men jeg synes også at de har mange plagg med rar eller dårlig passform. Har likevel inntrykk av at de har blitt bedre de siste årene. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Celli har bare én fyskisk butikk, men er også tilgjengelig på nett. Hun som startet opp Celli drev tidligere en Zizzi-butikk. 

Skrevet
29 minutter siden, Natta1980 said:

zizzi har mye poseklær i triste farger og av polyakryl osv.

jeg bruker str 52 og handler hos klingel. der er det mye farger, mønster og klær for godt voksne folk. 

MV5BMzI1NjAxMDgtY2EzOC00MzIxLTg2ZTktY2UzOTk4YWQxYjE0XkEyXkFqcGdeQXVyNjAwNDUxODI@._V1_.jpg.86220b2be16e809a65f5b87284ffef6b.jpg

Anonymkode: ca50a...290

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

MV5BMzI1NjAxMDgtY2EzOC00MzIxLTg2ZTktY2UzOTk4YWQxYjE0XkEyXkFqcGdeQXVyNjAwNDUxODI@._V1_.jpg.86220b2be16e809a65f5b87284ffef6b.jpg

Anonymkode: ca50a...290

Haha! :ler: Heller det enn å prøve å gjemme seg ved å bare kle seg i sort. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo ikke handler så mange ganger på zizzi ennå,  men er fornøyd som sagt . Noe er veldig ballong og stort i passform, men det sender jeg bare i retur 😊 så enig i at ikke alt er pent, men er mye fint å finne å. Slår det å gå å finne ingenting på vanlige butikker synes jeg

Annonse
Skrevet

Nei, takk. Jeg ser ut i dem som i en potetsekk.

Herreklær liker jeg mer, bedre kvalitet og ofte rimelig.

• Liker 1
Skrevet

Zalando har veldig mye fint i store størrelser, de har blant annet mange kjoler som går opp til størrelse 56.

Anonymkode: 8e495...f29

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Zizzi har for mye syntetiske stoffer... 🙈

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes Zizzi har vanskelige størrelser. Klarer aldri å finne ut hvilken størrelse jeg bruker. Enten er det for lite eller så kan det brukes som 4-manns telt. 

Dessuten er det mye syntetisk og mye "triste" klær. 

Anonymkode: 149b6...9d5

Skrevet
kaledonia skrev (30 minutter siden):

Nei, takk. Jeg ser ut i dem som i en potetsekk.

Herreklær liker jeg mer, bedre kvalitet og ofte rimelig.

Enig i dette. Jeg kjøper ofte gensere og t-shorter i herrebutikker. 

Anonymkode: 149b6...9d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...