AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg fikk helt sjokk da jeg så at en avdød eks hadde fb-profil, og samtaler fra flere år tilbake lå der (messenger). Jeg vil ha det bort. Antar det er barna som har laget en slags minneside. Det er mld av en karakter de absolutt ikke trenger å se…😓 Sms slettes vel etter ett år; trodde messenger også var slik🤭uff hva kan jeg gjøre😬 Anonymkode: 2caaf...00a
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Mener Facebook lager disse minnesidene automagisk når noen dør. Husker jeg kjente pårørende som slet med å få slettet den. Anonymkode: e053d...96e 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mener Facebook lager disse minnesidene automagisk når noen dør. Husker jeg kjente pårørende som slet med å få slettet den. Anonymkode: e053d...96e Nei, det er selvfølgelig ingen automatikk i det. Hvordan skal facebook finne utav om noen dør? Fb er varslet av nærmeste pårørende. Andre pårørende ønsker gjerne å slette den, men andre kan ha vært opprettet som ansvarlig for profilen. Anonymkode: dfab7...6ce
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg fikk helt sjokk da jeg så at en avdød eks hadde fb-profil, og samtaler fra flere år tilbake lå der (messenger). Jeg vil ha det bort. Antar det er barna som har laget en slags minneside. Det er mld av en karakter de absolutt ikke trenger å se…😓 Sms slettes vel etter ett år; trodde messenger også var slik🤭uff hva kan jeg gjøre😬 Anonymkode: 2caaf...00a Sms slettes ikke av seg selv nei. Anonymkode: 89323...807 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå