Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på 35 som skal på date med en på 27.. Jeg har bare vært i forhold med menn som er eldre enn meg, og sliter litt med å venne meg til tanken på at han er yngre.. Noen som har tilbakemeldinger/erfaring med dette? Kanskje jeg bare overreagerer i hodet mitt?

Anonymkode: 91a94...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener du overreagerer.

Det er noen år mellom dere, men ikke spesielt mye. Hadde det vært mannen som var den eldste ville ingen ha leet et øyelokk, så vanlig er det med åtte års forskjell den veien.

Lykke til, hvis dere er forelsket og har masse til felles, er det det som teller.

Anonymkode: 9253a...f22

• Liker 3
Skrevet

Takk :) Jeg syns ikke 8 år er så mye selv egentlig, bare redd for å føle meg litt gammel selv, og vant til menn som er eldre😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg er kvinne på 35 som skal på date med en på 27.. Jeg har bare vært i forhold med menn som er eldre enn meg, og sliter litt med å venne meg til tanken på at han er yngre.. Noen som har tilbakemeldinger/erfaring med dette? Kanskje jeg bare overreagerer i hodet mitt?

Anonymkode: 91a94...ffb

Vel, det er snakk om 8 år bare, så du er ingen fru Robinson.

Skrevet

Prøv å ikke tenk på det. Som noen andre sa: ingen hadde brydd seg om det var andre veien. Dessuten er det jo bare en date! 

Jeg er kvinne og samboer med en mann som er 12 år yngre enn meg. Tenkte lenge at det ikke kunne funke pga alder, men nå har vi vært samboere i 5 år og er fortsatt forelsket. Kan hende det ikke varer livet ut, men enn så lenge har vi det veldig fint sammen og jeg ville uansett ikke vært de årene foruten. Det er jo ikke hver dag man finner noen det klaffer med, så da blir det jo for dumt å kaste det bort på grunn av aøder syns jeg. 

Anonymkode: a91e3...7a0

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke 8 år er så mye. Blir bare vanligere og vanligere at kvinnen er eldre. :)

Selv kunne jeg godt ha tenkt meg å date en yngre mann. Men jeg er ikke heldig meg genene mine og ser ut som jeg er 35. Hverken mer eller mindre! Så får min egen skyld er det viktig at mannen ikke ser ut som en baby-face. Ellers går jeg bare rundt og tenker på rynkene mine. xD

Anonymkode: fc698...034

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes ikke 8 år er så mye. Blir bare vanligere og vanligere at kvinnen er eldre. :)

Selv kunne jeg godt ha tenkt meg å date en yngre mann. Men jeg er ikke heldig meg genene mine og ser ut som jeg er 35. Hverken mer eller mindre! Så får min egen skyld er det viktig at mannen ikke ser ut som en baby-face. Ellers går jeg bare rundt og tenker på rynkene mine. xD

Anonymkode: fc698...034

Ja jeg er litt redd for å føle meg gammel som sagt🤣 Selv om jeg syns vi ser jevngamle ut…Men han har skjegg og bart så det hjelper jo litt🤣 Huff ikke enkelt med dating altså🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Prøv å ikke tenk på det. Som noen andre sa: ingen hadde brydd seg om det var andre veien. Dessuten er det jo bare en date! 

Jeg er kvinne og samboer med en mann som er 12 år yngre enn meg. Tenkte lenge at det ikke kunne funke pga alder, men nå har vi vært samboere i 5 år og er fortsatt forelsket. Kan hende det ikke varer livet ut, men enn så lenge har vi det veldig fint sammen og jeg ville uansett ikke vært de årene foruten. Det er jo ikke hver dag man finner noen det klaffer med, så da blir det jo for dumt å kaste det bort på grunn av aøder syns jeg. 

Anonymkode: a91e3...7a0

Samme her :)  Jeg er 45 å sammen med en hærlig mann på 31 år, så det er 14 års aldersforskjell på oss, men dette merker vi ingenting av å har det helt fantastisk sammen. Tenker aldri over aldersforskjellen. Så jeg mener personlig at kjemi teller mye mer enn alder ❤️ Det er ingen som har noen garanti for hva som skjer i fremtiden, så jeg velger å være lykkelig og ha det bra her og nå og forhåpentligvis i mange år fremover, å velger å ikke tenke så mye på "pensjonist tilværelsen" som mange gjør allerede tidlig i livet :) Men folk er forskjellige og kan selvsagt få lov å mene det de vil.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...