Gå til innhold

Hjelp meg å tolke denne mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i begynnelsen av 40 årene. Har vært skilt i noen år, og startet å date en mann for noen mnd siden. Som det ofte gjør så utviklet tonen seg til å bli mer seksuell. Han kom ut til meg en dag når ungene var på skolen.  Jeg var veldig klar for sex, og forventet egentlig at det skulle skje. Det som skjedde var at han svitchet helt om. Tok meg med inn i sengen. Sleiket meg til jeg kom, så var han ferdig. Ingen penetrering og jeg fikk ikke lov til å ta på han. Etter «hendelsen» har han mistet interessen for meg. Jeg må smile når jeg tenker på det, fordi hele situasjonen er så merkelig. Ja jeg er over 40, men akkurat her føler jeg meg som en forvirret tenåring. 
Har kg noen «diagnoser» for denne typen menn?
Mine egne tanker. Han var ikke seksuelt opphisset av meg eller han har liten penis. Liten penis hadde ikke vært et problem, men det andre kan jeg ikke gjøre noe med. 

Anonymkode: 7d7b2...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde ikke slikket deg om han ikke var seksuelt tiltrukket.. Og penisen må jo frem på et tidspunkt så tviler sterkt på at størrelsen er problemet. 

Prestasjonsangst eller potensproblemer er vel mest sannsynlig. Kanskje det ble for flaut å ikke bli hard, så nå vil han bare glemme deg. 

Anonymkode: 14dac...fa1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han hadde ikke slikket deg om han ikke var seksuelt tiltrukket.. Og penisen må jo frem på et tidspunkt så tviler sterkt på at størrelsen er problemet. 

Prestasjonsangst eller potensproblemer er vel mest sannsynlig. Kanskje det ble for flaut å ikke bli hard, så nå vil han bare glemme deg. 

Anonymkode: 14dac...fa1

Jøss, av og til kommer det gode tilbakemeldinger her inne og. Tenk at jeg ikke har vært innom den tanken. 

Anonymkode: 7d7b2...a85

Skrevet

Har dere kontakt i dag da? Eller var det bare ons? 

Anonymkode: 29460...cc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...