AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har alltid vært glad i å suge pikk. Jeg tror gjerne Jeg er god til det også fordi jeg liker det så godt og har gjort det så mye. Nå er jeg sammen med en fyr med en helt fantastisk penis. Før jeg møtte han trodde jeg at jeg var en av de som ikke kunne komme under vanlig piv sex. Ingenting å klage på med andre ord! Det eneste "problemet" er at pikken hans er såpass tjukk at det er slitsomt å suge han. Det er veldig stressende å passe på at ikke jeg skrapet han med tennene. Jeg får sår inni leppa av å holde de mellom tennene mine og penis. Litt vanskelig å forklare det, men dere skjønner kanskje? Jeg vet at mange sier at man ikke behøver å dytte hele greia inn i munnen og langt baki halsen, men de fleste menn dytter jo hodet mitt lenger ned og pikken lenger inn. Jeg prøver å gjøre mye på tuppen, bruke hendene mye osv, men de skal jo ha den baki halsen. Kjeven min verker nesten med en gang og jeg gleder meg ikke til å suge pikk lenger. Er det noe jeg kan gjøre for å utvide gapet mitt eller kommer dette til å bli bedre om jeg bare trener kjeven litt ofte? Selv så kan typen slikke meg til 5+ orgasmer tilsynelatende uten å bli sliten, så jeg håper jo at jeg kan trene meg opp for å kunne gi like mye tilbake. Anonymkode: a067c...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Trenger mannen din virkelig all den suging en for å bli tent nok å knulle deg? Er ikke du som person nok? Anonymkode: 5183f...1b4 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Det har aldri vært noen glede i å suge. Pikk stinker. Anonymkode: 794c4...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Hva med å si til han at han ikke må dytte?? Anonymkode: ce2aa...cd5 6
miss summers Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Har du spurt han, eller nevnt dette for han? Jeg sa det til eksen, at jeg var redd for å «skade» han med tenna, men fikk beskjed om å bare la det stå til 😅 Det er ikke alle som er like sensitive på akkurat det. 3 1
Bamseklemmer Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet at mange sier at man ikke behøver å dytte hele greia inn i munnen og langt baki halsen, Her har du menn som har forståelse på kvinner... AnonymBruker skrev (1 time siden): men de fleste menn dytter jo hodet mitt lenger ned og pikken lenger inn Her har du menn som ikke har forstått en dritt... Du kan jo bare bruke tennene såpass at han skjønner hva du mener? så blir det vel slutt på at han vil ha den langt nedi drøvvelen din. Vær litt smart, ikke gjør ting du ikke liker. Slikk heller på frenulumet hans, det gir 10 ganger større nytelse🤗 3
Gjest Kristenmann Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har alltid vært glad i å suge pikk. Jeg tror gjerne Jeg er god til det også fordi jeg liker det så godt og har gjort det så mye. Nå er jeg sammen med en fyr med en helt fantastisk penis. Før jeg møtte han trodde jeg at jeg var en av de som ikke kunne komme under vanlig piv sex. Ingenting å klage på med andre ord! Det eneste "problemet" er at pikken hans er såpass tjukk at det er slitsomt å suge han. Det er veldig stressende å passe på at ikke jeg skrapet han med tennene. Jeg får sår inni leppa av å holde de mellom tennene mine og penis. Litt vanskelig å forklare det, men dere skjønner kanskje? Jeg vet at mange sier at man ikke behøver å dytte hele greia inn i munnen og langt baki halsen, men de fleste menn dytter jo hodet mitt lenger ned og pikken lenger inn. Jeg prøver å gjøre mye på tuppen, bruke hendene mye osv, men de skal jo ha den baki halsen. Kjeven min verker nesten med en gang og jeg gleder meg ikke til å suge pikk lenger. Er det noe jeg kan gjøre for å utvide gapet mitt eller kommer dette til å bli bedre om jeg bare trener kjeven litt ofte? Selv så kan typen slikke meg til 5+ orgasmer tilsynelatende uten å bli sliten, så jeg håper jo at jeg kan trene meg opp for å kunne gi like mye tilbake. Anonymkode: a067c...3e8 Vel, mulig at jeg er en utypisk mann, men selv om jeg liker å bli sugd, har jeg aldri helt forstått hvorfor man skal ha den ned i halsen på dama. Diggest når hun faktisk konsentrerer seg om selve hodet, men det er min mening.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 10 hours ago, Kristenmann said: Vel, mulig at jeg er en utypisk mann, men selv om jeg liker å bli sugd, har jeg aldri helt forstått hvorfor man skal ha den ned i halsen på dama. Diggest når hun faktisk konsentrerer seg om selve hodet, men det er min mening. Enig med du... Min kjære har litt overfølsom brekningsrefleks og gjorde meg tildlig i forholdet obs på at hun ikke kan ta den langt inn. Men det har ALDRI vært noe problem! Hun har med årene raffinert sin slikke/tungekyss-teknikk på hode/frenulum-området (hun vet bedre og bedre hva jeg liker) til de grader at hun faktisk har gitt meg nytelse hinsides hva jeg trodde var mulig å oppleve. Uten å måtte ta mer enn hodet innenfor leppene, og ikke alltid så mye av det heller, annet enn mot slutten. Senest for et par uker siden nådde det nye høyder, jeg var som en skjelvende geleklump i minst en time og så "høy" etter orgasmen og det hele at jeg ikke fikk sove på et par timer etterpå. Kjente det i absolutt hele kroppen. Helt vanvittig! Klart menn liker å bli "sugd", jeg også for all del, men vil bare få sagt at det finnes flere variasjoner hun kan benytte seg av, og at det IKKE bare er EN måte ("klassisk blowjobi") å gi menn oralsex på som kan oppleves som HELT fantastisk. God tungebruk på de rette stedene opplever jeg som helt uslåelig, i hvert fall. Det hjelper selvfølgelig masse med feedback fra mannen så hun skjønner hva som føles bra/best for ham. Anonymkode: 222ca...cc9 3
sicario Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): men de fleste menn dytter jo hodet mitt lenger ned og pikken lenger inn. Dytter virkelig de fleste menn du suger hodet ditt ned? Nesten så jeg har litt problemer med å tro på det. Det sier nok mest om hvem du har sugd. Dette er langt i fra vanlig å gjøre. I tillegg kjenner jeg ingen av kompiser jeg har snakket om sex med, som foretrekker deep throating. AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selv så kan typen slikke meg til 5+ orgasmer tilsynelatende uten å bli sliten, så jeg håper jo at jeg kan trene meg opp for å kunne gi like mye tilbake. Anonymkode: a067c...3e8 Du vil suge typen din til 5+ orgasmer?
Gjest Kristenmann Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig med du... Min kjære har litt overfølsom brekningsrefleks og gjorde meg tildlig i forholdet obs på at hun ikke kan ta den langt inn. Men det har ALDRI vært noe problem! Hun har med årene raffinert sin slikke/tungekyss-teknikk på hode/frenulum-området (hun vet bedre og bedre hva jeg liker) til de grader at hun faktisk har gitt meg nytelse hinsides hva jeg trodde var mulig å oppleve. Uten å måtte ta mer enn hodet innenfor leppene, og ikke alltid så mye av det heller, annet enn mot slutten. Senest for et par uker siden nådde det nye høyder, jeg var som en skjelvende geleklump i minst en time og så "høy" etter orgasmen og det hele at jeg ikke fikk sove på et par timer etterpå. Kjente det i absolutt hele kroppen. Helt vanvittig! Klart menn liker å bli "sugd", jeg også for all del, men vil bare få sagt at det finnes flere variasjoner hun kan benytte seg av, og at det IKKE bare er EN måte ("klassisk blowjobi") å gi menn oralsex på som kan oppleves som HELT fantastisk. God tungebruk på de rette stedene opplever jeg som helt uslåelig, i hvert fall. Det hjelper selvfølgelig masse med feedback fra mannen så hun skjønner hva som føles bra/best for ham. Anonymkode: 222ca...cc9 Tommel opp 😄 . Sex i et forhold handler jo om å finne ut av hva begge liker/ikke liker. Hvis menn da "tvinger" dama til å gjøre noe hun egentlig ikke liker, blir jo sex kun på mannens premisser og det blir feil. Nå for tiden har jeg ingen dame, men når jeg hadde det digget jeg å gi henne nytelser som hun likte og hun gjorde det samme med meg. Snakket med et par hvor kona digget å gi mannen en blowjob hver morgen uten å kreve noe fra han. Det var noe hun visste at han satte pris på og som ga han en god start på dagen. Mannen responderte på det og gjorde noe for henne som hun satte pris på. Dette passer sikkert ikke for alle, men det funket for dem. Et forhold og et sexliv skal jo være et teamwork, ikke et solospill.
Gjest Kristenmann Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 sicario skrev (4 minutter siden): Du vil suge typen din til 5+ orgasmer? Tipper nok at de fleste menn måtte hatt noen pauser mellom disse orgasmene 😉. Vanskelig å få til 5+ på rad 😄
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 Har han sagt noe om dette med tennene? Med mindre du har skadde tenner, så tåler en pikk temmelig mye, og jeg har aldri hørt om noen som må ha leppene mellom. Ellers er det kommunikasjon som gjelder. Han vil jo heller være med på kompromisser, enn at du går lei, og slutter. Anonymkode: 09095...7cc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 Mann her. Jeg har svært stor omkrets, og har flere ganger merket at damene sliter med å ikke skrape penisen min med tennene. Det har også hendt at det har skjedd, og at jeg har fått stygge sår. Jeg vet rett og slett ikke hva du kan gjøre. For min del er det ikke viktig at hele penisen blir tatt i munnen. Jeg synes heller ikke det er pirrende å se kvinner "kvele" på penisen min, det ser bare ubehagelig ut for damene. Faktisk veldig turnoff. Sex skal være fint og gøy for begge. Nå er det slik at hodet på min penis er tykkere enn skaftet, så problemet begynner alt der. Da nytter det ikke å bare ta en del av penis i munnen heller. Men jeg får like mye glede av tungebruk på penis som suging. Også kan dama suge litt av og til, vekselsvis. Da blir det mye mindre slitsomt for henne og skjeven hennes. Du kan prøve det. Lykke til. Anonymkode: fb1ad...dd3 4
sicario Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Kristenmann skrev (31 minutter siden): Tipper nok at de fleste menn måtte hatt noen pauser mellom disse orgasmene 😉. Vanskelig å få til 5+ på rad 😄 Noen pauser ja 😂. Altså intensjonen til TS om å suge på typen 5+ orgasmer er jo strålende den. Bare ikke veldig realistisk. Men dette er KG, bare vent litt så kommer det en mannlig AnonymBruker som sier at (selvfølgelig kan man få 5+ orgasmer! Jeg har det hele tiden dermed er det helt vanlig )😂 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 Bruk glidemiddel og runk mens du slikker på penisen, suger toppen av hodet og slikker ballene. Runking med glidekrem samtidig som slikking på pung er jo ofte en slager. Slikking rundt og rundt penishodet bruker også å være poppulært Jeg har gidde beskjed til menn om at dersom de dytter hodet mitt blir det umiddelbart slutt på handlingen og den gjentas ikke. JEG må ha kontroll for å gjøre det. Anonymkode: c3660...057 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #16 Skrevet 15. februar 2022 Neinei, mener ikke at jeg skal gi han 5 på rad (hadde vært fett om det gikk da) men bare at han slikker meg så mye og lenge og jeg føler at jeg ikke kan gi like mye tilbake.. Men nå har jeg sugd han veldig mye og jeg blir mer utholden i kjeven. Så det er bra! Ang menn som dytter hodet mitt lenger ned osv så liker jeg litt røff sex og det vet de. Opplever det ikke som noe ubehagelig i det hele tatt. Og noen er mer forsiktige, men de prøver seg frem liksom. Jeg blir også overasket for har alltid hørt at det ikke er så viktig å få den helt, helt inn. Anonymkode: a067c...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå