AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Det er veldig fristende å fortsette å teste for å forhåpentligvis se sterkere streker for hver dag... Men hvor lurt er dette? Og er det pålitelig? Anonymkode: 3b6ba...2f5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Nei. Det kan også gi deg usikkerhet som ikke nødvendigvis stemmer. Bedre å betale for en privat ultralyd. Anonymkode: bf14d...c30 1
Kakaoen Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Anbefaler heller å måle hcg med 48 timers mellomrom hos legen. Det gir en tryggere indikasjon. Mine tester har aldri blitt så veldig mye sterkere. Ikke i noen av de 3 graviditetene.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Jeg gjorde det fra uke 5 til 8. Tok clearblue med ukesindikator, og åpnet dem for å se på strekene. Det er ikke en metode å anbefale, da det kan være litt ulikt med fargestoff, viser litt feil i forhold til hcg osv. Men jeg så allerede tidlig at strekene ikke steg noe særlig, og ble helt opphengt i det. Tok å lang tid før jeg fikk 3+. Hadde mistet før å var livredd for å miste igjen. Ble nesten besatt av testing, og tok en hver dag. Var på tidlig ultralyd i uke 7, og alt så bra ut. Klarte ikke å la være å teste etter det heller, for hadde en dårlig magefølelse pga strekene. I uke 8+4 dro jeg på ultralyd igjen, og da var det ikke liv mer. Gynekologen sa at det nok var dårlig stigning av hcg så lenge testene viste som de gjorde. Str tilsvarte at utviklingen stoppet i uke 8. Når jeg ble gravid igjen så tok jeg kun to tester, åpnet dem ikke, og ga meg når jeg fikk 3+ på test nr 2. Orket ikke tanken på det psykiske stresset det var forrige gang. Så jeg anbefaler det ikke. Anonymkode: ba0ff...4ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå