Teflonhjernen Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Falt totalt for denne og det er ikke ofte jeg gjør. For en fantastisk lukt…eller duft heter det vel på parfyme språk. Andre som har forelsket seg i denne?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hvordan er den? Jeg er hele tiden på utkikk etter noe nytt, men det må vere diskre duft for min del. Anonymkode: a2a15...ac2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har brukt denne i flere år og det er virkelig en fantastisk parfyme! Anonymkode: 7ed94...5a7 1
Teflonhjernen Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan er den? Jeg er hele tiden på utkikk etter noe nytt, men det må vere diskre duft for min del. Anonymkode: a2a15...ac2 Da blir nok denne litt kraftig for deg. Utklipp: Crystal Noir, en magisk og dyrebar duft med fortryllende, sensuelle og feminine noter. En duft som ikke går ubemerket. Duften åpner med spennende noter av ingefær, tett etterfulgt av mild gardenia. En svak fornemmelse av frisk appelsinblomst, tett etterfulgt av myk peon. Den varme bunnoten er en magisk kombinasjon av blant annet musk og sandeltre. Toppnoter: Kardemomme, svart pepper, ingefær. Hjertenoter: Gardenia, peon, appelsinblomst. Bunnoter: Amber, sandeltre, musk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå