AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har mykt babyhår med tynne hårstrå og ikke mye grått hår, men det som har kommet opp er ved ørene/ tinningen/ pannen og det er tykke, stive, bulkete og kritthvite hår som vises godt når min naturlige farge er mørk brun! Har fått satt i farge i håret rundt ansiktet hos frisøren, og hun har beiset og styrt på for å få håret til å sitte, men etter 2-3 uker har fargen sklidd av😐 Er redd for at alle mine gråe hår i fremtiden kommer til å være glasshår, og da er det umulig å farge håret. Hva gjør dere andre som har glasshår og hvorfor får vi det? Jeg kjenner ingen andre som har disse stygge hvite kjønnshårlignende hårene🙊 Anonymkode: 36cd9...940
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Tror glasshår er noe annet enn vanlige grå hår som du har fått. Grå hår er ofte stivere enn vanlig hår. Mitt er ikke det, like mykt som resten men tar til seg farge dårlig som du beskriver. Derfor valgte jeg å bleke det blondt. Du får ikke gjort noe. Kan jo prøve sånn brun spray for hårrøttene da, den sitter i et par dager. Anonymkode: 318c6...6f7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tror glasshår er noe annet enn vanlige grå hår som du har fått. Grå hår er ofte stivere enn vanlig hår. Mitt er ikke det, like mykt som resten men tar til seg farge dårlig som du beskriver. Derfor valgte jeg å bleke det blondt. Du får ikke gjort noe. Kan jo prøve sånn brun spray for hårrøttene da, den sitter i et par dager. Anonymkode: 318c6...6f7 Frisøren kaller det glasshår uten pigment Ts Anonymkode: 36cd9...940 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå