Gå til innhold

såå vanskelig å finne leilighet til 2.4 mill kr ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
IncaTinca skrev (22 timer siden):

Jeg skal nå foreta et førstegangskjøp av en bolig. 

Med finansieringsbevis nå har jeg en midlertidig ramme å gå etter. 

Med min EK  og inntekt kan jeg få max lån på 1 900 000 kr , og da vil max total kjøpesum på bolig være 2.4 mill kr. 

Jeg ser på Lillestrøm kommune/Viken og Oslo , og får ingen aktuelle treff på leilighet til den prisen..! Det er jo litt sjokkerende.. 

Er det normalt ..? heheh, begynner å lure om jeg ikke ser riktig haha . vil det noen gang dukke opp leiligheter til den summen..? 

Du bør nok ha et budsjett på minst 3,5 mill eller mer skal du finne noe ok i Oslo.

Du har ikke vurdert å flytte til et annet sted, feks Fredrikstad, Tønsberg eller Kongsvinger har rimeligere priser.

Anonymkode: cfde1...4c1

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

lol. har du glemt å huke av for totalpris? De totale prisene på disse leilighetene i søket ditt er ; 3.5 mill , 3.1 , 3,3 , 3,2. 😂

Anonymkode: 6add2...e5a

Kan fortsatt by på disse, trenger da ikke å gå for antydningen

Anonymkode: 4e31d...532

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Siden finansieringsbeviset til TS er på 2.4M så endret jeg søket ditt til totalpris 2.4 i stedet for å søke på prisantydning, da sitter jeg igjen med 12 treff på Finn hvor av én er seniorleilighet reservert de over 55, én er allerede solgt og syv av de er prosjekter som enda ikke er lagt ut for salg, så det er ikke så voldsomt mye å velge i!

Anonymkode: ce508...356

nettop samme oversikten fikk jeg også hahahah

Skrevet

Jeg tenker selveier da det gir meg større frihet ift til det å bo der selv vs det å leie ut senere. 

Men er det altså mindre lønnsomt med andelsleilighet ift selveie? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan fortsatt by på disse, trenger da ikke å gå for antydningen

Anonymkode: 4e31d...532

Altså, joda, man kan by, men å by nesten en mill under prisantydning på "billige" leiligheter, det er omtrent like naivt som å håpe på å vinne i lotto uten å engang spille...

Det er kamp om de rimeligste boligene...

Anonymkode: 72374...b4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...