AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg leier leilighet på borettslaget har naboer som bor under meg som røyker inne! Den røyk lukten kommer inn på soverommet der jeg og min 2 år gammel datter sover. Det blir så intenst at det svir i halsen av lukta! Har flyttet hit for noen mnd siden og kan ikke forestille meg hvordan sommeren blir. For man ikkr gjort noe enn å flytte? Anonymkode: 2b45a...4e9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hvordan kommer den inn til deg? Skjønner det er plagsomt, men tror ikke det er så mye du kan gjøre. Anonymkode: 6d4ce...357
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kommer den inn til deg? Skjønner det er plagsomt, men tror ikke det er så mye du kan gjøre. Anonymkode: 6d4ce...357 Nei det skjønner jeg heler ikke Anonymkode: 2b45a...4e9
Fuglemor Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Hei❤️ hvis du synes det blir for meget å måtte flytte, ville jeg forsøkt å kanskje snakket med naboene dine og forklart hvordan ditt barn og deg selv opplever det, så er det opptil naboene om de vil ta hensyn. Det er dessverre ingen regler mot å røyke inne i sin egen leilighet, men i borettslag burde det vært det.
Aristoteles Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Røyklukt kan ikke sive gjennom etasjer, så det må være innbilning fra din side. 3
tussi84 Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 er ikke så mye du kan gjøre med dette. Å røyke generelt er en uting, i alle fall inne, men det er fullt lovlig også. Jeg skjønner bare ikke helt hvordan det kan forflytte seg en etasje opp. Det skal det ikke gjøre, da må det jo være noe feil med selve bygningen/isolasjonen. Det hadde vært noe annet om de feks satt ute å røyket, og lukta gikk inn til dere fordi vinduene var oppe. Uansett så skal jo slik lukt forsvinne fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå