AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Hei, gutten min er må 11 måneder og har siden han fant ut at mat eksisterte, ikke vært veldig interessert i morsmelk. For å amme ham, har han måtte ligge på soverommet. Han har hele tiden våknet kl 11 og 7 for pupp, og det har vært helt greit. Nå de to siste ukene har han plutselig fått interessen igjen og han kan spise gjerne en gang til om natten og han vil gjerne ha før han skal sove for kvelden eller før dupp. Merker at jeg får mer melk i brystene også. Jeg var egentlig forberedt på tidligere ammeslutt, men det er helt greit å amme lengre og. Jeg bare lurer på om noen har erfart det samme og evt om det kanskje er en fase eller hva det er? Anonymkode: b9d2a...29d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Det er perioder hvor de får mindre interesse for pupp, og så tar det seg opp igjen. Andre ganger skjer det store omveltninger i livet, og de trenger mer nærhet igjen. Helt normalt. Anonymkode: 82762...58e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er perioder hvor de får mindre interesse for pupp, og så tar det seg opp igjen. Andre ganger skjer det store omveltninger i livet, og de trenger mer nærhet igjen. Helt normalt. Anonymkode: 82762...58e Ja, han har akkurat begynt å komme seg litt fremover, så kan være det er noe sånt nå 😊 Anonymkode: b9d2a...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå