Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 måneder siden slo han opp med meg. Vi var sammen i ca 5 år. Har aldri vært så forelsket i noen før, han var mitt livs kjærlighet. 
Gråter hver eneste dag, sliter med å spise og unngår det sosiale. Foreldrene og venninnene mine støtter meg heldigvis, det hjelper veldig. 
Vi gjorde alt absolutt sammen. Kommer aldri til å glemme at vi dro til Spania, det var solnedgang og han fortalte at det var meg og han for alltid. 
I dag satt jeg og leste ved universitet, plutselig gikk han og noen kompiser forbi. Vi bare så trist på hverandre. 😢

Bor alene i en hybel for øyeblikket. Har mistet all motivasjon i livet. 😭

Anonymkode: 13eec...9d1

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg så godt, det er grusomt vondt. Og det er desverre kun tid som hjelper. 

Enn så lenge, snakk med noen og prøv å få litt søvn og mat uansett hvor meningsløst alt føles. Det blir bedre med tiden!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Får vondt i hjertet av å lese hvordan du har det. Det er få ting som er så vondt som kjærlighetssorg 💔 Sender deg mange klemmer og håper du finner litt og litt glede igjen❤️

Skrevet

Kjære deg.. 2 mnd er ikke lang tid, du ligger fortsatt i stabilt sideleie. Gi deg selv tid til å sørge og få nok styrke til å kave deg opp i sittende stilling. Gi deg selv tid til å sørge ❤

Anonymkode: 024c0...53b

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Føler såå med deg ♥️♥️ Hvor bor du? 

Anonymkode: 279c4...695

Skrevet
Hottentått skrev (1 minutt siden):

Får vondt i hjertet av å lese hvordan du har det. Det er få ting som er så vondt som kjærlighetssorg 💔 Sender deg mange klemmer og håper du finner litt og litt glede igjen❤️

Håper?! I all verden. Selvfølgelig finner hun glede igjen. En kjærlighetssorg gjør vondt, men man kommer seg på bena igjen. Ikke tvil på det, ts. Det er ikke noe "håper" - du KOMMER TIL å få det bedre igjen. 

Anonymkode: 187f7...f1d

• Liker 4
Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper?! I all verden. Selvfølgelig finner hun glede igjen. En kjærlighetssorg gjør vondt, men man kommer seg på bena igjen. Ikke tvil på det, ts. Det er ikke noe "håper" - du KOMMER TIL å få det bedre igjen. 

Åååh glemte helt at dette var kvinneguiden. Nettstedet der til og med ting man sier i ren kjærlighet blir vridd på til noe galt. Dumt av meg. Jeg burde heller sagt til ts at hun bare skal ta seg sammen. Silly me 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

For 2 måneder siden slo han opp med meg. Vi var sammen i ca 5 år. Har aldri vært så forelsket i noen før, han var mitt livs kjærlighet. 
Gråter hver eneste dag, sliter med å spise og unngår det sosiale. Foreldrene og venninnene mine støtter meg heldigvis, det hjelper veldig. 
Vi gjorde alt absolutt sammen. Kommer aldri til å glemme at vi dro til Spania, det var solnedgang og han fortalte at det var meg og han for alltid. 
I dag satt jeg og leste ved universitet, plutselig gikk han og noen kompiser forbi. Vi bare så trist på hverandre. 😢

Bor alene i en hybel for øyeblikket. Har mistet all motivasjon i livet. 😭

Anonymkode: 13eec...9d1

Så grusomt 😢😢 sender deg styrke ❤️

Skrevet
Hottentått skrev (1 minutt siden):

Åååh glemte helt at dette var kvinneguiden. Nettstedet der til og med ting man sier i ren kjærlighet blir vridd på til noe galt. Dumt av meg. Jeg burde heller sagt til ts at hun bare skal ta seg sammen. Silly me 

Det var ikke poenget, og det vet du. Du burde droppet ordet "håper", som at det er en sjanse for at ting ikke vil bli bedre for ts. Sånt sier man bare ikke. "det kommer til å bli bedre", er hva du skal si til folk som er nedbrutt. 

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var ikke poenget, og det vet du. Du burde droppet ordet "håper", som at det er en sjanse for at ting ikke vil bli bedre for ts. Sånt sier man bare ikke. "det kommer til å bli bedre", er hva du skal si til folk som er nedbrutt. 

Herregud 😂 du har det sikkert ikke så greit selv. HÅPER av hele mitt hjerte at du ikke er en som alltid går og pirker og kritiserer på ting folk sier😘 Det er nemlig slitsomt for folk rundt deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

The Karens of the internett… Skjerp deg. Hun sa virkelig ingenting galt! 

Anonymkode: 7b760...cdd

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg gråt hver dag i 3 mnd da eksen dro fra meg, klarte knapt å spise. Det var ei vond tid. Folk var snille med meg, men jeg følte meg så ensom. Alt jeg ville var vårt forhold tilbake. At han skulle gjøre alt godt igjen. Men det gikk jo ikke. Jeg begynte på en ny hobby. Og en til. Fikk en kattunge. En dag lo jeg av noe.

Det kommer bedre dager. Men akkurat nå er sorgen fersk, og må sørges. Gi deg selv tid til å ta alt inn. 

Anonymkode: 5e134...908

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor ble det slutt?

Anonymkode: 0a99f...396

Skrevet

Stor klem ❤

Anonymkode: 6f8e3...edd

Skrevet

Ja det er helt jævlig, men det blir bedre :klem:

Anonymkode: d1419...8df

• Liker 1
Skrevet (endret)

Føler så med deg.. en dag blir det bedre. Husk det ☺️♥️❤️🩹❤️🩹❤️🩹

Endret av MacadamiaNut
Skriveleif
  • Liker 1
Skrevet

Veldig mange av oss har vært i dine sko. Det er hinsides vondt, og bare tiden vil lege det såret, selv om det alltid vil være et arr der.

Ta tiden til hjelp, det er ikke annet som nytter. Stor klem til deg.

Anonymkode: a16c1...7ee

• Liker 1
Skrevet

Hvis du sliter med å bearbeide det, anbefaler jeg på det sterkeste å gå til en eller annen samtaleterapaut eller lignende. Det behøver ikke være psykolog, men noen som ikke kjenner deg (og han) som du kan bounce tanker og refleksjoner fram og tilbake med. Jeg hadde kjærlighetssorg i fire år fordi jeg ikke gjorde jobben med å bearbeide, og jeg ble fortalt at dess tidligere man starter, dess bedre. 2-3 mnd etterpå, som i ditt tilfelle. Særlig hvis man ikke ønsket at det skulle bli slutt er nok dette en viktig oppgave å ta... For tiden i seg selv hjelper ikke, ene og alene :(

Prøv å finne nye hobbyer som andre også har foreslått, finn nye ting som du kan lære og nye opplevelser. Den deler er også viktig for å finne ut hvem du er utenfor forholdet, særlig siden du sier at dere gjorde alt sammen! 

Sender deg mange store klemmer og ønsker deg lykke til. Det kommer garantert til å finnes en enda bedre match for deg der ute, og jeg håper dagen hvor du kan begynne å glede deg til å finne han, kommer raskere enn du tror ❤️

Anonymkode: 7f1ec...70a

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er alt bra med deg? 

Om personen brukte "håper" så har du ingenting med det. Dette vrøvlet du kommer med at et ord skal ha så stor og sterk betydning i noe som menes godt har ingen betydning. Absolutt ingen betydning. Du skape mer problemer med å henge deg opp i slikt i stedet for å se hva det totale budskapet er. 

Det er deg det er noe feil med som klarer å skape et slikt drama, ikke vedkommende som snublet litt med et ord. 

Anonymkode: ea511...afd

• Liker 3
Skrevet

Om det ikke blir bedre, ta kontakt med legen din. Det kan være godt å få pratet med en som er helt objektiv, og som ikke kan ta side.
Jeg er nå snart et halvt år inn i en forferdelig kjærlighetssorg som føles som den aldri skal ta slutt, og har nettopp vært hos legen min som skal sende henvisning videre for å prate med psykolog.
Jeg har kjent veldig på at dette er et stort skritt, og kanskje "unødvendig" i noens øyne, for "alle har jo hatt kjærlighetssorg". Men så har jeg gode venner som har sagt "du er verdifull", "du tar ikke plassen til noen", og "sorg er sorg, uansett hva som forårsaker den". Det er godt å kjenne på den støtten.
Når jeg har gått ned rundt 9 kilo, ikke finner gleder i hverdagen, sliter med ensomhet, drømmer om eksen om natta, gråter hver dag.. da kjente jeg det var på tide å oppsøke hjelp.

Så min anbefaling er, om dette ikke går over, ta en prat med legen din. Han/hun er der for å hjelpe ♥️

Anonymkode: 742ca...351

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...