AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Har egentlig veldig lyst til å være flink, spise sunt og kun kose meg i helger. Men jeg har altså SÅ lyst på godis og søtt hele tiden, spesielt kveldene. Babyen er 2 uker og jeg fullammer. Flere som har, eller har hatt det slik? Ga du etter, eller var du streng med deg selv? Anonymkode: fb96f...1b1
Gjest Chicchi Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Gratulerer med ny baby ❤️ Du har nettopp gått gjennom en kjempepåkjenning og i tillegg ammer du?? Bra jobba! Det er jammen ikke bare, bare. Nyt det lille ekstra og spis sunt i tillegg ikke erstatt måltider med godis, men unn deg noe søtt etter maten for eksempel. Ammetiden er ikke tiden for bare salat
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 KOS DEG! Så lenge du får i deg nok ordentlig mat, så er det ingen fare. Tror jeg spiste en plate sjokolade hver dag i ti mnd etter fødsel jeg da. Men spiste nok wt måltid for lite ila dagen og fikk sinnsyk ulvehunger av amming. Anonymkode: 874d0...30d 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Velkommen i gjengen! 🥳😅 Fødte for snart åtte uker siden og har fortsatt både appetitt og søtsug nok for en liten landsby 🤪 Tenker at det antagelig er ammingen som er såpass energikrevende at kroppen bare ønsker å fylle alle lager godt opp 🤷 jeg forsøker å døyve søtsuget med frukt, smoothie og yoghurt, men unner meg også en sjokoladebit eller ti hver dag. Spiser allerede et måltid mer enn jeg pleier,så kroppen får jo godt med sunn næring også 😊 Anonymkode: 5dcd0...a81
mingus Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Hei, babyen min er 12 dager gammel og jeg har spist både litt smarties og kinder maxi i dag. Jeg har nettopp født og mistet 13 kg, jeg skal virkelig få lov å kose meg med litt snop i ukedagene uten at noen skal prøve å gi meg dårlig samvittighet for det Fullammer her også. Endret 7. februar 2022 av mingus
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har egentlig veldig lyst til å være flink, spise sunt og kun kose meg i helger. Men jeg har altså SÅ lyst på godis og søtt hele tiden, spesielt kveldene. Babyen er 2 uker og jeg fullammer. Flere som har, eller har hatt det slik? Ga du etter, eller var du streng med deg selv? Anonymkode: fb96f...1b1 Være «flink»? Jeg prøver å spise ordentlig kveldsmat på kveldene for å unngå og dempe det verste søtsuget, utover det så unner jeg meg bare godt. Anonymkode: f9a5a...9c1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 Jeg hadde det helt likt, og spiste en del sjokolade nesten hver dag i tillegg til vanlig mat. Gikk ned masse i vekt pga ammingen. Sjokoladen gjorde at jeg fikk litt mer energi når jeg var sliten, så for meg har det bare vært positivt😅🙈 må bare være obs på at det ikke blir for mye. Anonymkode: e92bb...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå