Gå til innhold

Har jeg covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet grunnet sår hals og hoste, avbildet etter 12 minutter. Streken er så smal, ligner ikke på noen jeg har sett tidligere. Er dette tilstrekkelig til å erklære seg syk fra jobb og gå inn i isolasjon? Eller er det feil med testen? 

6B2B05AD-7F8D-44CD-9D4A-BD7242EFFB25.jpeg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hottentått
Skrevet (endret)

Ja det ser du vel 😛 Strek er strek. Den er tykkere i morgen.

Endret av Hottentått
Skrevet

Ja, den er tydelig positiv. Ser du ikke strek nr 2 selv? 

• Liker 1
Skrevet

I tilfelle noen kommer til denne tråden og opplever at deres test ligner på den jeg hadde: 

Den er positiv, av merket biosynex. Testet på nytt med annet merke to timer senere og testen var klokkeklar, test-strek kom umiddelbart og før kontrollstrek. Alle i denne tråden hadde rett. Hurra. 

Skrevet

Slik jeg forstår det,  viser den tydelige streken på C (C for Control) at testen er korrekt utført, og da skal du jo kunne stole på streken på T  (T for Test),  selv om den er svak.

Skrevet
Aleriy skrev (3 minutter siden):

I tilfelle noen kommer til denne tråden og opplever at deres test ligner på den jeg hadde: 

Den er positiv, av merket biosynex. Testet på nytt med annet merke to timer senere og testen var klokkeklar, test-strek kom umiddelbart og før kontrollstrek. Alle i denne tråden hadde rett. Hurra. 

Det står merket på den også.. 🤪

Ønsker deg god bedring 😁

Skrevet

Jeg fikk en enda svakere tynn strek torsdag kveld etter ca 10 min. Morgenen etter kom det en tykk og klar strek på få sekunder. 

• Opprett ny...