Gå til innhold

Når testet du positivt etter familiemedlem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter at andre husstandsmedlemmer testet positiv, fikk du selv påvist?

Sitter å venter med syke barn, kan ikke overholde meteren men heller mer nærkontakt nå som barna trenger ekstra mye omsorg. Foreløpig negativ på dag 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg fikk det som må være falsk positiv hurtigtest fire dager etter at størstebarnet tok pcrtest. To dager etter positiv hurtigtest, ble mannen min og jeg testet med PCR. Han og minstebarnet hadde da fått positiv hurtigtest samme morgen. Mannen sin var positiv, min var negativ. Jeg har hatt akkurat samme symptomer som mannen, i tillegg til løs mage. 

nå er det ei uke siden størstebarnet testet seg, men jeg har enda ikke fått positiv test.  Skikkelig rart hele greia. Jeg har kun to doser vaksine. 

Endret av Kala
Skrevet (endret)

Var jeg som ble smittet et sted (vet ikke hvor). Samboer fikk Corona 8 dager etter meg. Babyen fikk Corona nå i dag, 10 dager etter meg. Vet om mange lignende tilfeller! Har kun vært i isolasjon sammen. Det tar sin tid dette her. 

Jeg og baby har ikke vaksine, samboer har to doser. 

Endret av Blomsterkaret
Skrevet

Her testa sønnen min positivt 9 dager etter søsteren. I morgen har det gått 5 dager,ingen fler positive tester enda.

Skrevet

Sønn fikk symptomer på en fredag, testa positiv søndag. Jeg testa positiv fredagen etter. 

Skrevet
Lille_My_ skrev (8 timer siden):

Her testa sønnen min positivt 9 dager etter søsteren. I morgen har det gått 5 dager,ingen fler positive tester enda.

Og der fikk jeg positiv test (tirsdag morgen), 5 dager etter ham. Har hatt symptomer siden søndag.

• Liker 1
Skrevet

4 dager , hadde masse symptomer og noen skyggestreker/ så strek i noe lys osv.

Men var på dag 4 jeg hadde 2 knallrosa streker som kom på omtrent 30 sekunder.

Da var formen også dårlig, så skjønte at ‘nå har jeg fått det ‘ - og det stemte jo🤪

Skrevet

7 dager. Da testet både jeg og ett av de andre barna positivt

Skrevet

Åtte dager etter, fortsatt negativ test på meg. Formen begynner å komme seg også. Så jeg har tydeligvis bare vært forkjølet, mens de tre andre her i hus har hatt korona.

Rart at jeg skulle teste positivt nå når forma mi begynner og bedres. Må fortsatt teste meg hver dag ut søndag.

Skrevet

Ts her. Testet negativt i dag også, men formen er så dårlig. Har den sykeste hodepinen jeg noen gang har hatt, og halsen er så sår at jeg ikke klarer å snakke.. forstår ingenting

Skrevet

Tester du i halsen eller nesen? Jeg fikk positiv test fra hals på under 1 minutt første dagen med symptomer.

Skrevet
bibi123 skrev (15 timer siden):

Hvor lenge etter at andre husstandsmedlemmer testet positiv, fikk du selv påvist?

Sitter å venter med syke barn, kan ikke overholde meteren men heller mer nærkontakt nå som barna trenger ekstra mye omsorg. Foreløpig negativ på dag 2.

Har hatt 2 positive medlemmer i husstanden. De 2 andre har vært negative hele veien.

Skrevet

Barna (2 og 4) testet positivt lørdag morgen. Samboer søndag kveld og jeg tirsdag morgen. 

Skrevet
Iskaffe123 skrev (11 timer siden):

Tester du i halsen eller nesen? Jeg fikk positiv test fra hals på under 1 minutt første dagen med symptomer.

Ja tester i hals og nese. Den testen jeg tok i mårrest ble positiv etter at tidsfristen gikk ut, det samme skjedde med sønnen min før han testet positiv. Så kanskje i mårra

Skrevet

Fortsatt negativ. Dag 5 etter barnet ble positiv

Skrevet

Her er vi en familie på 5 stk. Ene barnet testet positivt på fredag. Ingen andre som er blitt smittet enda, nå på dag 5. Det smittede barnet har ikke blitt isolert fra resten av familien.  Skjønn  det den som kan 🤷‍♀️

Skrevet

Barnet testet positivt på fredag morgen og jeg idag. Ingen andre i familien er smittet enda men de kommer nok på rekke og rad de neste ukene

Skrevet

Er bare meg og datteren min her men jeg testet positvt på mandag (i går) (symptomer  siden fredag), dattera mi sin hurtigtest slo ut i dag. Hennes var svak men fortsatt positiv ☺️

Skrevet

2-3 dager mellom 3 av oss. 

• Opprett ny...