AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg er så forelsket i han, og han er fantastisk på alle områder. Vi er en kjempegod match. Men... Jeg har et helt annet behov for mengde sex enn det han har. Når vi først har sex er den kjempebra, men jeg bekymrer meg for at jeg vil miste mer og mer lyst når jeg stadig opplever at han ikke har lyst når jeg har. Han har avvist meg flere ganger og mener det må jeg tåle, er forøvrig enig, om vi hadde hatt likt behov så... Jeg har aldri og vil nok trolig aldri avvise han til sammenligning. Føler vi bare har sex når han vil, og at jeg går rundt og håper og ønsker mer, og det sårer faktisk skikkelig. Synes det er helt forferdelig å tenke på å dumpe han pga dette... Men jeg får liksom ikke nok og kjenner jeg trenger mer enn jeg får. Noen som har råd til meg? Anonymkode: 34845...851
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hvor stort er gapet mellom hyppigheten du ønsker og den han ønsker? Anonymkode: 64f5e...111 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor stort er gapet mellom hyppigheten du ønsker og den han ønsker? Anonymkode: 64f5e...111 Ikke enormt, men betydelig nok. Jeg ønsker meg i snitt 1-2 ganger for dag mens han kanskje annenhver eller hver tredje dag. Ts Anonymkode: 34845...851
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke enormt, men betydelig nok. Jeg ønsker meg i snitt 1-2 ganger for dag mens han kanskje annenhver eller hver tredje dag. Ts Anonymkode: 34845...851 Onaner istedet. Det kan fort ta drepen på hans lyst om du maser. Folk har bare ulike behov. Jeg ville bare lagt all sånt sex på is en periode, ikke tatt initiativ og kanskje også avvist litt for å bygge opp lysten mer. Anonymkode: 138db...a27 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Jeg blir ikke sammen med noen som har lavere lyst enn meg. Sex er for viktig for meg. Du merker det jo tidlig om det er noe håp. Hvis ikke, så må du ta innover deg om dette er greit resten av livet. Nå er dere vel i den fasen hvor han vil mest.. Anonymkode: aad83...a2a 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg blir ikke sammen med noen som har lavere lyst enn meg. Sex er for viktig for meg. Du merker det jo tidlig om det er noe håp. Hvis ikke, så må du ta innover deg om dette er greit resten av livet. Nå er dere vel i den fasen hvor han vil mest.. Anonymkode: aad83...a2a Ja, tenker også på det 😕 Og at lysten hans kanskje vil gå enda mer ned etterhvert, mens min bruker heller å stige jo bedre jeg kjenner og liker mannen 😕 Ts Anonymkode: 34845...851
Jr.Garcon Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ikke enormt, men betydelig nok. Jeg ønsker meg i snitt 1-2 ganger for dag mens han kanskje annenhver eller hver tredje dag. Ts Anonymkode: 34845...851 Det var jo en stor mismatch. En dame som hadde behov for 1-2 ganger dagen fast - uke inn og uke ut, hadde vært dumpegrunn for min del. Tror ikke en sånn relasjon med et slikt misforhold i lyst er positiv for noen av partene og går aldri bra i lengden. 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Det vil ikke bli bedre. Trolig bare verre. Er du klar for et liv (nesten) uten sex? Anonymkode: 203bc...8e9 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Hver tredje dag i begynnelsen av et forhold? 😬 Jeg ville ha løpt. Det blir bare verre. Jeg er også sånn at jeg ønsker sex 1-2 ganger per dag. Nesten ingen menn er interessert i det etter en tid, da faller ofte behovet til annenhver eller tredje hver dag, men i begynnelsen har ihvertfall alle mine kjærester vært med på sex hver dag... Anonymkode: 06e5d...1b8 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ikke enormt, men betydelig nok. Jeg ønsker meg i snitt 1-2 ganger for dag mens han kanskje annenhver eller hver tredje dag. Ts Anonymkode: 34845...851 Herregud, da får du gjøre noe alene ...ikke rart han blir sliten Anonymkode: 47f57...033 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Jr.Garcon skrev (15 minutter siden): Det var jo en stor mismatch. En dame som hadde behov for 1-2 ganger dagen fast - uke inn og uke ut, hadde vært dumpegrunn for min del. Tror ikke en sånn relasjon med et slikt misforhold i lyst er positiv for noen av partene og går aldri bra i lengden. Setter pris på tilbakemelding, jeg skjønner jeg har unormal høy lyst i forhold til andre kvinner kanskje. 1-2 ganger hver dag i årevis er det kanskje ikke, men hvert fall flere ganger i uka ja på sikt må jeg ha. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hver tredje dag i begynnelsen av et forhold? 😬 Jeg ville ha løpt. Det blir bare verre. Jeg er også sånn at jeg ønsker sex 1-2 ganger per dag. Nesten ingen menn er interessert i det etter en tid, da faller ofte behovet til annenhver eller tredje hver dag, men i begynnelsen har ihvertfall alle mine kjærester vært med på sex hver dag... Anonymkode: 06e5d...1b8 Ja, jeg har også med ekser hatt opptil 4-6 ganger per dag i starten, en eks brukte å vekke meg midt på natten fordi han var så kåt, selv om vi hadde hatt sex for noen timer siden. Elsket det jeg 😅 derfor er overgangen stor nå... Men sexen er veldig veldig bra når vi først har den og vi holder på veldig lenge i gangen. Derfor har jeg vært egentlig fornøyd når han har hatt lyst hvert fall 1 gang for dag. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Herregud, da får du gjøre noe alene ...ikke rart han blir sliten Anonymkode: 47f57...033 Jeg hjelper meg selv mye også 😅 Men det er for meg en stor kontrast å onanere å det å la en mann "ta meg skikkelig" om jeg skal si det rett ut 😅 Ts Anonymkode: 34845...851 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Når den i initielle spenningen med å ha sex med en ny partner er over så har ikke menn generelt sett behov for å pule 1-2 ganger om dagen. Derav det at frekvensen daler noe. Man skal ha tid til andre ting ila en dag også, og de fleste menn har også hobbyer eller andre ting de ønsker å bruke tid på. Dukker det opp en ny dame igjen så kjører vi gjerne på 1-2 ganger om dagen igjen. Anonymkode: 42357...e55
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Har du ikke en venninne som kan fylle inn gapet da? Han har neppe noe i mot det. Anonymkode: 14869...c17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Hvem gjør jobben? For jeg har alltid hatt mest sexlyst i mine forhold, mye mer. Men nå er jeg sammen med en MANN som faktisk bare legger seg på rygg og da holder det et par ganger i uka for min del. Jeg kommer forøvrig ikke av piv så har vi bare det blir ikke behovet helt dekt og da kan jeg egentlig ha sex hele tiden. Kommer du hver gang? Til slutt vil jeg bare si at hvis man er en som er veldig glad i sex, så funker det sjeldent med en som ikke er det :/ Anonymkode: b1a7b...5fb
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Når den i initielle spenningen med å ha sex med en ny partner er over så har ikke menn generelt sett behov for å pule 1-2 ganger om dagen. Derav det at frekvensen daler noe. Man skal ha tid til andre ting ila en dag også, og de fleste menn har også hobbyer eller andre ting de ønsker å bruke tid på. Dukker det opp en ny dame igjen så kjører vi gjerne på 1-2 ganger om dagen igjen. Anonymkode: 42357...e55 Derfor er den beste løsningen å bytte partner ofte for menn? Anonymkode: 138db...a27
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem gjør jobben? For jeg har alltid hatt mest sexlyst i mine forhold, mye mer. Men nå er jeg sammen med en MANN som faktisk bare legger seg på rygg og da holder det et par ganger i uka for min del. Jeg kommer forøvrig ikke av piv så har vi bare det blir ikke behovet helt dekt og da kan jeg egentlig ha sex hele tiden. Kommer du hver gang? Til slutt vil jeg bare si at hvis man er en som er veldig glad i sex, så funker det sjeldent med en som ikke er det 😕 Anonymkode: b1a7b...5fb Han tenner på å ha kontroll og jeg det samme, så naturlig nok blir det han som er mest aktiv. Men jeg er absolutt ikke passiv eller noe, og suger han feks veldig mye. Han elsker sexen, det merker jeg, men det er heller hyppigheten som er problemet. At han er mettet lenge før meg og trenger tid til å bygge seg opp igjen mellom hver gang. Jeg selv kommer veldig sjeldent, tar tid før jeg kommer, men er veldig fornøyd med vanlig sex uten å komme, må absolutt ikke komme for å føle meg tilfredsstilt. Ts Anonymkode: 34845...851 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 er du avhengig av sex som bekreftelse? bare lurer, siden du skriver at det er sjeldent du faktisk kommer, og da syns jeg det er litt påfallende med så voldsomt ønske om hyppig sex. jeg skjønner jo at man kan sette pris på sex uten orgasme en gang i blant, men å være vill i Trusa flere ganger om dagen er litt pussig når du vet du sannsynligvis ikke kommer?? Anonymkode: ae055...dd1 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når den i initielle spenningen med å ha sex med en ny partner er over så har ikke menn generelt sett behov for å pule 1-2 ganger om dagen. Derav det at frekvensen daler noe. Man skal ha tid til andre ting ila en dag også, og de fleste menn har også hobbyer eller andre ting de ønsker å bruke tid på. Dukker det opp en ny dame igjen så kjører vi gjerne på 1-2 ganger om dagen igjen. Anonymkode: 42357...e55 Dette er jo bare trist. Dere lurer jo damene da, og klager på lite sex. Hvorfor er det slik? Elsker dere ikke partneren høyt nok? Anonymkode: eac7f...e9e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #19 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): er du avhengig av sex som bekreftelse? bare lurer, siden du skriver at det er sjeldent du faktisk kommer, og da syns jeg det er litt påfallende med så voldsomt ønske om hyppig sex. jeg skjønner jo at man kan sette pris på sex uten orgasme en gang i blant, men å være vill i Trusa flere ganger om dagen er litt pussig når du vet du sannsynligvis ikke kommer?? Anonymkode: ae055...dd1 Er det ikke det som gjør at man bare blir enda mer kåt da ? Når man vet man ikke får sex så mye som man ønsker og når man i tilegg ikke kommer så lett så ‘’bygger’’ kåtheten seg mer og mer opp i kroppen og behovet blir enda større. folk sier ofte at menn blir helt kokko i hodet av å ikke få tømt seg, men jeg skriver under at jeg faktisk er begynt å slite med aggresjon etter å ha vært i et forhold i 4 år med altfor lite sex. Det er noe jeg ikke får levd ut og det er noe som tar vekk mye av spenning i forholdet. Jeg har heller altfor mye ‘’spenning’’ / spenninger i kroppen av å hele tiden holde tilbake kåtskapen og hele tiden fingre meg selv i all stillhet på rommet uten han. Til deg ts : Kom deg unna ! Du blir ikke å holde ut og hvis du holder ut kommer det bare desverre til å gå utover din psykiske helse i lengda. Du kan tilogmed ende opp med å være utro fordi du ikke har hjerte til å gå fra han men samtidig som behovet for nærhet er blitt enda større og du ser ingen annen løsning enn en elsker. -kvinne i starten av 30 årene som ønsker deg lykke til med å gjøre det slutt. Heldigvis er havet fullt av fisk og dere har ikke vært sammen så lenge.. Anonymkode: 82418...1ac 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 Kan vel dessverre skrive under på at det ikke blir bedre med årene. Eksen gikk fra flere ganger daglig i starten av forholdet, til 1-2 ganger i uka noen år ut i forholdet, for så til 1 gang i uka, så 1 gang hver 14 dag, osv. Etter 12 år skiltes vi. Ikke egentlig pga sexen, men manglende sex bidro nok mye til å ødelegge forholdet. Og jeg følte meg forferdelig etter å ha blitt avvist så vanvittig mye. Nå har jeg en ny mann som har samme behov som meg og kanskje mer, fortsatt flere år ut i forholdet. En annen ting jeg også merker er at mitt behov har faktisk blitt litt mindre da jeg får orgasme omtrent hver gang med min nye mann. Med eksen var det ikke så ofte, da han stort sett bare fokuserte på seg selv og sin egen nytelse. Anonymkode: b3f54...c81 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå