Dina87 Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Hei, barnet mitt har testet positivt. Jeg har negativ test og ingen symptomer. Kan jeg gå på jobb da, eller er jeg i karantene/ isolasjon? Har 3 vaksiner… synes det er vanskelig å forstå alle regler som endrer seg hele veien.
enkefru Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Du må teste deg hver dag før jobb i minst 5 dager
Cappuccino Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Fjugur skrev (3 minutter siden): Du må teste deg hver dag før jobb i minst 5 dager Nei, fra Helsenorge: Kravet om daglig testing eller smittekarantene er opphevet. Husstandsmedlemmer og tilsvarende nære til en smittet bør uansett teste seg.
Marcie Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Dina87 skrev (3 timer siden): Hei, barnet mitt har testet positivt. Jeg har negativ test og ingen symptomer. Kan jeg gå på jobb da, eller er jeg i karantene/ isolasjon? Har 3 vaksiner… synes det er vanskelig å forstå alle regler som endrer seg hele veien. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/befolkningen/narkontakter-og-smittekarantene/ Du anbefales å teste deg hver dag i 5 dager. Får du symptomer er det ikke lenger en anbefaling - da står det at du skal teste deg og du skal holde deg hjemme 2
Anbefalte innlegg