AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #21 Skrevet 7. februar 2022 Denne regjeringen har ødelagt? Hadde det ikke vært for denne regjeringen så hadde du ikke fått utvidet AAP fram til sommeren. Den forrige regjeringen hadde satt strek på 3 år og deretter et karensår eller uføretrygd. Du må nok finne et annet sted å plassere skylda. Anonymkode: 2499d...b6b 3
nomore82 Skrevet 7. februar 2022 #22 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne regjeringen har ødelagt? Hadde det ikke vært for denne regjeringen så hadde du ikke fått utvidet AAP fram til sommeren. Den forrige regjeringen hadde satt strek på 3 år og deretter et karensår eller uføretrygd. Du må nok finne et annet sted å plassere skylda. Anonymkode: 2499d...b6b Han eller hun finner nok noen andre skal du se
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #23 Skrevet 7. februar 2022 nomore82 skrev (9 minutter siden): Så den regjeringen som tok over nå i høst har allerede klart å ødelegge så mye for deg? Ekstremt effektive må jeg si! Høres mer ut som om du er ekspert på offerrollen spør du meg. Jeg husker bare sist når de holdt på. Og jeg har ikke sagt at de har klart å ødelegge enda men gi de litt tid, de har allerede begynt å kutte så skoler får strammere budsjetter å skattene kommer til å øke for å finansiere det hele. jeg har heller ikke noen offerrolle. Jeg deltar ikke i samfunnet. Jeg har ikke kontakt med noen annen en å si hei til de som sitter i kassen i butikken. Jeg lever i en egen boble å fikk angst i hele kroppen når jeg så en endring på utbetaling når jeg vet at jeg skulle ha sultet fra november og det ble utsatt å venter på at sommeren skal bli for jævlig. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Denne regjeringen har ødelagt? Hadde det ikke vært for denne regjeringen så hadde du ikke fått utvidet AAP fram til sommeren. Den forrige regjeringen hadde satt strek på 3 år og deretter et karensår eller uføretrygd. Du må nok finne et annet sted å plassere skylda. Anonymkode: 2499d...b6b den forgje regjeringen utsatte frem til mai fra nov. Denne har videreført det til juni. Og de har allerede begynt å kutte flere ting. Den andre regjeringen var ikke bra de heller men de økte i det minste nødhjelp og ga meg fritt behandlingsvalg så jeg kunne velge noen som faktisk gjorde at jeg ble bedre. det tar nok enda lenger tid for regjeringen får ødelagt. Er en grunn til at både rødt og frp er større en Sp nå og ap er på vei til ti tallet. Denne regjeringen vil gå inn i historien som den mest upopulære siden krigen. Prisene på mat vil øke og jeg har ikke sagt den andre regjeringen var bra, men de sparte lommeboka mi for mye. nomore82 skrev (2 minutter siden): Han eller hun finner nok noen andre skal du se jeg skylder på meg selv for at jeg var så dum at jeg var der jeg var da jeg ble nesten tatt livet av pga søpla venstresiden har dratt inn. Anonymkode: 46331...c2a
nomore82 Skrevet 7. februar 2022 #24 Skrevet 7. februar 2022 Kom igjen. Innleggene dine er jo gjennomsyra offerrolle. 1
Chantielle Skrevet 8. februar 2022 #25 Skrevet 8. februar 2022 Ryddet for brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå