AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Til sommeren er jeg ferdigutdannet. Jeg skal begynne å jobbe som selvstendig næringsdrivende, og i begynnelsen trenger jeg en overlevelsesjobb. Drømmen er å jobbe instensivt i helger (12-timers vakter), sånn at jeg kan bygge opp mitt eget i ukedagene. Er det noen her som har forslag til (helge)jobber som har 12-timers vakter, med muligheten til å tjene rundt 12000kr til 15000kr i måneden? (Jeg bor i Oslo, så det er lønna jeg må sikte meg inn på mtp husleie.) Eventuelt andre gode forslag til en som skal begynne å jobbe som selvstendig næringsdrivende? Anonymkode: f02be...f67
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Ikke helt det du spør om men er det ikke bedre å få en fulltidsjobb og så spare masse i 1-2 år så du har litt startkapital? Anonymkode: 97469...790
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Hvor mange helger skal du jobb? Hver helg? Lørdag og søndag eller fredag lørdag og søndag? og hvorfor skal du være selvstendig næringsdrivende? Er det ikke bedre å få litt arbeidserfaring først? Anonymkode: c9b77...49f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke helt det du spør om men er det ikke bedre å få en fulltidsjobb og så spare masse i 1-2 år så du har litt startkapital? Anonymkode: 97469...790 Ts har nok lyst straks. Har ikke alle? Anonymkode: db61c...91b
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke helt det du spør om men er det ikke bedre å få en fulltidsjobb og så spare masse i 1-2 år så du har litt startkapital? Anonymkode: 97469...790 Sånn umiddelbart tenker jeg at det gir mye mening mtp økonomien, men i forhold til karrieren min så blir det vanskelig... jeg har et såpass stort ønske å jobbe, at jeg vet ikke om jeg klarer å vente 1-2år. Det er definitivt noe å vurdere da, så lenge pengene er verdt det. -TS Anonymkode: f02be...f67
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Anbefaler deg jobb med medleverturnus. Intensiv jobbing, så masse fri. Anonymkode: 4df07...162 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange helger skal du jobb? Hver helg? Lørdag og søndag eller fredag lørdag og søndag? og hvorfor skal du være selvstendig næringsdrivende? Er det ikke bedre å få litt arbeidserfaring først? Anonymkode: c9b77...49f 2-3 helger i måneden. 2-3 dager per helg. Ut i fra yrket mitt så får man arbeidserfaringen ved å jobbe selvstendig. Man må nesten bare hoppe ut i det (skuespill). -TS Anonymkode: f02be...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå