Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til sommeren er jeg ferdigutdannet. Jeg skal begynne å jobbe som selvstendig næringsdrivende, og i begynnelsen trenger jeg en overlevelsesjobb.  Drømmen er å jobbe instensivt i helger (12-timers vakter), sånn at jeg kan bygge opp mitt eget i ukedagene.

Er det noen her som har forslag til (helge)jobber som har 12-timers vakter, med muligheten til å tjene rundt 12000kr til 15000kr i måneden? (Jeg bor i Oslo, så det er lønna jeg må sikte meg inn på mtp husleie.) Eventuelt andre gode forslag til en som skal begynne å jobbe som selvstendig næringsdrivende?

Anonymkode: f02be...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt det du spør om men er det ikke bedre å få en fulltidsjobb og så spare masse i 1-2 år så du har litt startkapital? 

Anonymkode: 97469...790

Skrevet

Hvor mange helger skal du jobb? Hver helg? Lørdag og søndag eller fredag lørdag og søndag?

og hvorfor skal du være selvstendig næringsdrivende? Er det ikke bedre å få litt arbeidserfaring først? 

Anonymkode: c9b77...49f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke helt det du spør om men er det ikke bedre å få en fulltidsjobb og så spare masse i 1-2 år så du har litt startkapital? 

Ts har nok lyst straks. Har ikke alle? 

Anonymkode: db61c...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sånn umiddelbart tenker jeg at det gir mye mening mtp økonomien, men i forhold til karrieren min så blir det vanskelig... jeg har et såpass stort ønske å jobbe, at jeg vet ikke om jeg klarer å vente 1-2år. Det er definitivt noe å vurdere da, så lenge pengene er verdt det.

-TS

Skrevet

Anbefaler deg jobb med medleverturnus. Intensiv jobbing, så masse fri.

Anonymkode: 4df07...162

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mange helger skal du jobb? Hver helg? Lørdag og søndag eller fredag lørdag og søndag?

og hvorfor skal du være selvstendig næringsdrivende? Er det ikke bedre å få litt arbeidserfaring først? 

Anonymkode: c9b77...49f

2-3 helger i måneden. 2-3 dager per helg.

Ut i fra yrket mitt så får man arbeidserfaringen ved å jobbe selvstendig. Man må nesten bare hoppe ut i det (skuespill). 

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...