Gå til innhold

Noen med erfaring fra merket Gram, vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ukjent merke, skal jeg tørre å kjøpe Gram ? 

Lommeboken er trang med dagens strøm priser, så en på tilbud hos power som jeg vurderer å kjøpe. 

Anonymkode: ebc62...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde Gram før holdt i 7 år, synes den var helt grei til den prisen. 

Skrevet

Helt greit det. Varer lenge, men veier noen gram mer enn andre kjente merker.

Anonymkode: 060ee...cb4

Skrevet

Tja, har hatt den nå i 2 mnd. Synes ikke klærne lukter godt når jeg tar det ut. Som om jeg hadde latt de ligge i ett døgn. Jeg vurderer derfor å klage på min, men synes sånt er så flaut. Er kjøpt hos en lokal liten forretning.

Anonymkode: f6509...4ed

Skrevet

Jeg har kjøleskap fra Gram, kjøpte det brukt i 2007 og det funker som fjell. Mamma har oppvaskmaskin derfra, som er fra 2004. Altså er i hvert fall disse produktene gode og holdbare, så har generelt sett bare fine ting å si om merket 😊

Anonymkode: b7f96...59e

Skrevet

Jeg har kjøpt Gram til flere av utleie-leilighetene mine. Fungerer like bra som hva som helst annet.

Skrevet

Gram er da et kjent merke. Og de er vel også temmelig bra. Har fryser derfra, funker fjell den etter flere år.

Anonymkode: 06a6a...065

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ukjent merke, skal jeg tørre å kjøpe Gram ? 

Lommeboken er trang med dagens strøm priser, så en på tilbud hos power som jeg vurderer å kjøpe. 

Anonymkode: ebc62...b37

"Ukjent merke"? Du kan jo spørre bestemora di, hun har nok hørt om det. Og det hadde nok oldemora di også. 😄 

Om det er samme kvalitet som i gamle dager aner jeg ikke, men ukjent er det absolutt ikke. 

Anonymkode: 93be1...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...