AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Ukjent merke, skal jeg tørre å kjøpe Gram ? Lommeboken er trang med dagens strøm priser, så en på tilbud hos power som jeg vurderer å kjøpe. Anonymkode: ebc62...b37
trøndermann38 Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hadde Gram før holdt i 7 år, synes den var helt grei til den prisen.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Helt greit det. Varer lenge, men veier noen gram mer enn andre kjente merker. Anonymkode: 060ee...cb4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Tja, har hatt den nå i 2 mnd. Synes ikke klærne lukter godt når jeg tar det ut. Som om jeg hadde latt de ligge i ett døgn. Jeg vurderer derfor å klage på min, men synes sånt er så flaut. Er kjøpt hos en lokal liten forretning. Anonymkode: f6509...4ed
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har kjøleskap fra Gram, kjøpte det brukt i 2007 og det funker som fjell. Mamma har oppvaskmaskin derfra, som er fra 2004. Altså er i hvert fall disse produktene gode og holdbare, så har generelt sett bare fine ting å si om merket 😊 Anonymkode: b7f96...59e
Jokernord Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har kjøpt Gram til flere av utleie-leilighetene mine. Fungerer like bra som hva som helst annet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Gram er da et kjent merke. Og de er vel også temmelig bra. Har fryser derfra, funker fjell den etter flere år. Anonymkode: 06a6a...065 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ukjent merke, skal jeg tørre å kjøpe Gram ? Lommeboken er trang med dagens strøm priser, så en på tilbud hos power som jeg vurderer å kjøpe. Anonymkode: ebc62...b37 "Ukjent merke"? Du kan jo spørre bestemora di, hun har nok hørt om det. Og det hadde nok oldemora di også. 😄 Om det er samme kvalitet som i gamle dager aner jeg ikke, men ukjent er det absolutt ikke. Anonymkode: 93be1...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå