AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 jeg er en dame på 40 år, ble mamma tidlig med de 2 første som nå er 24 og 22, Jeg ble bestemor for første gang for snart 1 år siden, min lille øyesten ❤️ , han er min yngste gutt sin, nå venter storebroren sin for første til sommeren, og for et par uker siden fant jeg ut at jeg venter 3mann i september, så dette barnet blir født onkel og tante. Jeg vil ikke ta abort, noe min mann og sønner forstår veldig godt, de synes alle 3 det var kjempe rart,men har vendt seg til tanken nå. jeg og barnefaren vi har vert sammen siden 7 klasse og jeg elsker han fortsatt like høyt og vi kommer til og bli sammen til vi dør. Er det noen her som har født en sikkelig appåklatt her før eller har mye i mellom, hvordan gikk det ? De store guttene mine bor jo for seg selv og begge har koner Anonymkode: 7d06d...d5c 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Så koselig! Gratulerer Gøy med helsøsken med så stor aldersforskjell. Jeg er ti år eldre enn min yngste bror, så det er ikke helt sammenlignbart, men vi har et veldig godt forhold Anonymkode: 52bfe...61c 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Sånt skjer! Bare å glede seg over at de blir tett i alder Anonymkode: a3155...a9a 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Vi har nokså lik aldersforskjell i nær familie, over 20 år mellom søsken og to barn som ble født onkel/tante. Det var litt rart i begynnelsen men har gått seg veldig til og er bare fint. Anonymkode: 6022f...153 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): jeg er en dame på 40 år, ble mamma tidlig med de 2 første som nå er 24 og 22, Jeg ble bestemor for første gang for snart 1 år siden, min lille øyesten ❤️ , han er min yngste gutt sin, nå venter storebroren sin for første til sommeren, og for et par uker siden fant jeg ut at jeg venter 3mann i september, så dette barnet blir født onkel og tante. Jeg vil ikke ta abort, noe min mann og sønner forstår veldig godt, de synes alle 3 det var kjempe rart,men har vendt seg til tanken nå. jeg og barnefaren vi har vert sammen siden 7 klasse og jeg elsker han fortsatt like høyt og vi kommer til og bli sammen til vi dør. Er det noen her som har født en sikkelig appåklatt her før eller har mye i mellom, hvordan gikk det ? De store guttene mine bor jo for seg selv og begge har koner Anonymkode: 7d06d...d5c Jeg har ikke født en skikkelig attpåklatt, men min beste venninne har. Hun ble bestemor og mor omtrent samtidig. Det går helt fint, det, men jeg ser jo at hun ikke er en så engasjert bestemor som jeg er, for eksempel. Det har hun verken tid eller overskudd til, med småbarn selv. Anonymkode: 5607f...157 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Min samboer er tidenes attpåklatt 😛 han er 1 år eldre enn eldste han er onkel til 😂 Anonymkode: fb0ca...692
Sola de Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Det bør gå fint? Tenker at deres atpåklatt får fine lekekamerater i sine nevøer og nieser. Blir jo kanskje som "søsken" om dere bor nære de eldste barna dine. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Det går nok kjempefint! Her kan jo hjelp og avlastning gå begge veier i åresvis. Blir barna nære kan de sikkert etterhvert som de vokser til være en helg på besøk hos hverandre. Da kan både dere og sønns famile få litt alenetid. Lykke til🙂 Husk at veldig mange kvinner i dag får barn i 40 årene. Du er heldig som har voksne, etablerte barn med partner. Kunne nok fort blitt langt mer slitsomt om dune eldste var tenåringer f.eks. Blir nok stor stas for alle🙂 Anonymkode: 7a2cb...c26 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Det går nok veldig fint. Men jeg kjenner selv at jeg er glad jeg og min bor ikke fikk barn på likt, og jeg ville heller aldri fått barn på likt med min datter. Anonymkode: 80608...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Det går helt fint Jeg har en lillebror og en nevø som er født med noen ukers mellomrom. Sånnsett har lillebroren min mange leke med sia han er onkel til 4 barn som er fra noen uker til 3 år eldre en han. Anonymkode: 5e962...06f 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Onkel og tante er imponerende. Anonymkode: 3e198...fb9 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Hadde A.L.D.R.I. startet på nytt med bleiebarn i en alder av 40 med voksne barn. Er selv 37 med et barn på 19, og jeg steriliserte meg da jeg var 32, nettopp for å slippe tanken på å måtre troppe opp til abort i den alderen, som gift kvinne er det lett å tenke seg til at man ville blitt stigmatisert som utro i en sånn situasjon selv om både jeg og mannen min alltid har vært enige om at det blir ikke fler, og blir det det vlir det abort… Lykke til… Anonymkode: ec04c...d78 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Jeg gikk på skole med en som var tante til en som var et par år eldre. Vi barna synes det var spennende og gøyalt. Lykke til 🙂 Anonymkode: 0c7e0...893
LoveMoschino Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde A.L.D.R.I. startet på nytt med bleiebarn i en alder av 40 med voksne barn. Er selv 37 med et barn på 19, og jeg steriliserte meg da jeg var 32, nettopp for å slippe tanken på å måtre troppe opp til abort i den alderen, som gift kvinne er det lett å tenke seg til at man ville blitt stigmatisert som utro i en sånn situasjon selv om både jeg og mannen min alltid har vært enige om at det blir ikke fler, og blir det det vlir det abort… Lykke til… Anonymkode: ec04c...d78 Hvorfor gadd du få bra så tidlig? 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde A.L.D.R.I. startet på nytt med bleiebarn i en alder av 40 med voksne barn. Er selv 37 med et barn på 19, og jeg steriliserte meg da jeg var 32, nettopp for å slippe tanken på å måtre troppe opp til abort i den alderen, som gift kvinne er det lett å tenke seg til at man ville blitt stigmatisert som utro i en sånn situasjon selv om både jeg og mannen min alltid har vært enige om at det blir ikke fler, og blir det det vlir det abort… Lykke til… Anonymkode: ec04c...d78 For en lang og merkelig setning?! Blir man stigmatisert som utro fordi man som gift kvinne tar en abort? Eller mente du om man får en attpåklatt? Uansett, ga det lite mening. Anonymkode: 7a2cb...c26 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 For en, to generasjoner siden så var jo ikke dette uvanlig i det hele tatt. Man fikk jo gjerne barn fra man ble gift i begynnelsen av 20 åra til man ble ufruktbar rundt 41+. Min far er født på 50 tallet og ble som 2 åring onkel. Han og nevøen var nære kamerater gjennom hele oppveksten og voksenlivet. Anonymkode: 7a2cb...c26 1
minister-mio Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Jeg kjenner en familie som er i den situasjonen. Far og sønn fikk barn med bare måneders mellomrom. De bor i nærheten av hverandre og ungene (niese og onkel) har enorm glede av hverandre og vokser opp mer som søsken eller søskenbarn. Far og sønn som fikk barn likt har også hatt mye glede av hverandre i tiden fra de fikk barn samtidig. Mye felles erfaringer å snakke om, mye aktiviteter de gjør sammen med ungene. Veldig koselig. Endret 7. februar 2022 av minister-mio 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 Masse lykke til ❤ Anonymkode: bbb6c...469
ms. Perfect Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 Gratulerer❤️ Jeg venter min fjerde nå om et par uker, og har fra før på 18, 15 og 2😅 Håper ikke jeg blir bestemor enda da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå