Heiheihalå Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg testet positiv søndag 30/1. Hadde feber, sår hals, sliten og hodepine. Jeg er i etterkant ekstremt sliten. Vært 2 dager på jobb, men er helt kake under arbeidsdagen og når jeg kommer hjem. Det går nok over, men det er utrolig slitsomt nå. Er det flere som opplever det samme? Tok dere egenmelding eller sykemelding?
Justlooking Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Heiheihalå skrev (1 time siden): Jeg testet positiv søndag 30/1. Hadde feber, sår hals, sliten og hodepine. Jeg er i etterkant ekstremt sliten. Vært 2 dager på jobb, men er helt kake under arbeidsdagen og når jeg kommer hjem. Det går nok over, men det er utrolig slitsomt nå. Er det flere som opplever det samme? Tok dere egenmelding eller sykemelding? Det er helt vanlig etter en infeksjon. Vet om en til men vedkommende har hjemmekontor. Hør hva sjefen din mener. 2
Mozart73 Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Justlooking skrev (1 time siden): Det er helt vanlig etter en infeksjon. Vet om en til men vedkommende har hjemmekontor. Hør hva sjefen din mener. Ikke alle jobber hvor hjemmekontor er mulig.....hva da?
Trilletrill Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 Mozart73 skrev (11 timer siden): Ikke alle jobber hvor hjemmekontor er mulig.....hva da? Jeg hadde ikke presset kroppen for hardt etter en sånn infeksjon. I værste fall kan du få langvarig men av å ikke la kroppen restituere seg skikkelig før bånn gass igjen.
Justlooking Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Mozart73 skrev (12 timer siden): Ikke alle jobber hvor hjemmekontor er mulig.....hva da? Ja, det er akkurat derfor det er viktig å ha en dialog med sjefen vil jeg tro ..
Anbefalte innlegg