AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Det begynte for litt over en uke siden da besteforeldrene skulle passe han mens jeg skulle føde. Tror han sliter med å gå på do hjemmenifra, han har alltid holdt seg til vi kommer hjem. Fikk plutselig diare torsdag morgen for halvannen uke siden, så full stopp til mandag. Da eksploderte det plutselig i doen. Så ble det full stopp fram til denne fredagen, da sa legevakten vi skulle bruke klyster pga han skreik og hadde så vondt. Det ble mye bedre etterpå, men nå har han ikke vært siden da, så jeg er så bekymret. Har bestilt time til han i morgen samtidig som jeg sjekker blodprosent, men lurte på om noen har noen tips for å få gang på systemet så vi bare kan avbestille den hvis han klarer det av seg selv? Movicol og lactulose hver morgen. Håper noen har noen gode råd, vi gir han rosiner og svisker og masse vann... Anonymkode: 8bf59...b1a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det begynte for litt over en uke siden da besteforeldrene skulle passe han mens jeg skulle føde. Tror han sliter med å gå på do hjemmenifra, han har alltid holdt seg til vi kommer hjem. Fikk plutselig diare torsdag morgen for halvannen uke siden, så full stopp til mandag. Da eksploderte det plutselig i doen. Så ble det full stopp fram til denne fredagen, da sa legevakten vi skulle bruke klyster pga han skreik og hadde så vondt. Det ble mye bedre etterpå, men nå har han ikke vært siden da, så jeg er så bekymret. Har bestilt time til han i morgen samtidig som jeg sjekker blodprosent, men lurte på om noen har noen tips for å få gang på systemet så vi bare kan avbestille den hvis han klarer det av seg selv? Movicol og lactulose hver morgen. Håper noen har noen gode råd, vi gir han rosiner og svisker og masse vann... Anonymkode: 8bf59...b1a Han sier at det er skummelt å gå på do, at det gjør vondt, så han holder jo tydeligvis igjen.. men hvor lenge skal det vare det her? 😑 Anonymkode: 8bf59...b1a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det begynte for litt over en uke siden da besteforeldrene skulle passe han mens jeg skulle føde. Tror han sliter med å gå på do hjemmenifra, han har alltid holdt seg til vi kommer hjem. Fikk plutselig diare torsdag morgen for halvannen uke siden, så full stopp til mandag. Da eksploderte det plutselig i doen. Så ble det full stopp fram til denne fredagen, da sa legevakten vi skulle bruke klyster pga han skreik og hadde så vondt. Det ble mye bedre etterpå, men nå har han ikke vært siden da, så jeg er så bekymret. Har bestilt time til han i morgen samtidig som jeg sjekker blodprosent, men lurte på om noen har noen tips for å få gang på systemet så vi bare kan avbestille den hvis han klarer det av seg selv? Movicol og lactulose hver morgen. Håper noen har noen gode råd, vi gir han rosiner og svisker og masse vann... Anonymkode: 8bf59...b1a Hadde ikke stresset med dette, kommer når barnet selv er klart Anonymkode: 2b369...37d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke stresset med dette, kommer når barnet selv er klart Anonymkode: 2b369...37d Hadde ikke stresset hvis han ikke hadde hylt av smerter på do, og våknet flere netter på rad skrikende av magevondt hver time.. dette var før klyster, og vi har så klart vært i kontakt med legevakt og fastlege, men er så redd han skal komme til det stadiet igjen.. det bør jo ikke gjøre så vondt nå etter en uke på movicol? Anonymkode: 8bf59...b1a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde ikke stresset hvis han ikke hadde hylt av smerter på do, og våknet flere netter på rad skrikende av magevondt hver time.. dette var før klyster, og vi har så klart vært i kontakt med legevakt og fastlege, men er så redd han skal komme til det stadiet igjen.. det bør jo ikke gjøre så vondt nå etter en uke på movicol? Anonymkode: 8bf59...b1a Beklager leste ikke sikkelig nå, tenkte på bleieslutt jeg Anonymkode: 2b369...37d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Beklager leste ikke sikkelig nå, tenkte på bleieslutt jeg Anonymkode: 2b369...37d Ok, nei han har brukt bleie nå fram til denne do-eksplosjonen forrige helg.. da ville han plutselig sette seg på do. Nå vil han ikke bruke noen av delene... Anonymkode: 8bf59...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå