Gå til innhold

Operasjon av hjerteklaff Rikshospitalet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal opereres i løpet av året og hjemme har jeg mann og små barn. Er det andre her som har vært i samme situasjon og som har lyst til å dele sin opplevelse og hvordan dere fikk familien as til å fungere i denne tiden?

Skrevet

Spør du om hvordan din mann skal klare å ta seg av sine egne barn i 2 dager??? 🙈 

Håper du egentlig etterspør om andre har gjennomgått samme operasjon. 
Til det kan jeg svare at mitt barn har operert en hjerteklaff på RH og det gikk veldig bra. Ingen smerter og kun en natt på sykehuset. 
lykke til til DEG ❤️❤️ 
Mann og barn klarer seg

Anonymkode: 9b141...329

Skrevet

Heisann!
Jeg har ingen egen erfaring med dette, men det kommer jo helt an på hvilken operasjon det er snakk om i forhold til hvor lenge du blir innlagt, og i hvilken grad du kan belaste etterpå. Er det en større klaffeoperasjon blir du innlagt i en ukes tid, og du vil være sykemeldt i 6-8 uker etterpå. Da vil du også ha restriksjoner på hvordan belaste i tiden etterpå. Noen vil ha behov for rehabilitering etterpå, om de har gått med dette lenge. 

https://www.ahus.no/behandlinger/hjerteklaffoperasjon 

Anonymkode: 2b0b4...ee4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Heisann!
Jeg har ingen egen erfaring med dette, men det kommer jo helt an på hvilken operasjon det er snakk om i forhold til hvor lenge du blir innlagt, og i hvilken grad du kan belaste etterpå. Er det en større klaffeoperasjon blir du innlagt i en ukes tid, og du vil være sykemeldt i 6-8 uker etterpå. Da vil du også ha restriksjoner på hvordan belaste i tiden etterpå. Noen vil ha behov for rehabilitering etterpå, om de har gått med dette lenge. 

https://www.ahus.no/behandlinger/hjerteklaffoperasjon 

Anonymkode: 2b0b4...ee4

Ja, det er dette jeg er forespeilet, og altså ikke kun ett par dager som brukeren over hentyder til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...