AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Jeg snakket med en kvinne jeg liker veldig godt om noe hun holder på med( aktivitet). Jeg var veldig nyskjerrig. Plutselig så sier hun at jeg kan bli med en dag. Jeg kan bare spørre. Og jeg gjorde det en dag etterpå. Vi skal gjøre det om en liten stund. Er dette noe kvinner kan foreslå for å være hyggelige bare, eller betyr det en viss interesse? For er det så rart at jeg tolker det på den måten? For meg som mann ville jeg aldri spurt en kvinne om noe sånt uten at det var interesse bak. Er ikke vant til kvinner sier til meg at vi kan gjøre noe sammen. Men jeg er ganske lite sosial av meg, så mulig jeg er skrudd sammen på en annen måte enn de fleste? Hun begynte å snakke om Tinder plutselig for noen dager siden også. Og spurte meg om min erfaring med det. Vi småpratet litt om Tinder generelt og at det ikke var noe for oss. Er det bare tilfeldigheter at hun snakker på denne måten? Vi har kjent hverandre en liten stund, men jeg har ikke tenkt mye på henne før etter nyttår egentlig. Anonymkode: ab056...3f9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Umulig å si. Noen er inkluderende uten noen som helst baktanker, andre ønsker mer kontakt. Du får bli med, men ikke være altfor "på" i tilfelle det er helt uskyldig Anonymkode: 75ada...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Jeg sa til en kollega at han burde bli med på en konsert jeg skal på fordi jeg vil bli bedre kjent med ham, og jeg tenkte ikke først og fremst på vennskap Selv om det også hadde vært helt ok, ettersom det er en utrolig fin fyr. Men det er jo vanskelig å si hva akkurat hun mener med det. Det er mulig i hvert fall Anonymkode: 52b8a...5e4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Jeg ville ikke antatt noe ennå i alle fall. Jeg kjenner mange som kan invitere motsatt kjønn med på ting uten å ønske annet enn vennskap. Anonymkode: 691d4...14d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg sa til en kollega at han burde bli med på en konsert jeg skal på fordi jeg vil bli bedre kjent med ham, og jeg tenkte ikke først og fremst på vennskap Selv om det også hadde vært helt ok, ettersom det er en utrolig fin fyr. Men det er jo vanskelig å si hva akkurat hun mener med det. Det er mulig i hvert fall Anonymkode: 52b8a...5e4 Så du var interessert? Anonymkode: ab056...3f9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du var interessert? Anonymkode: ab056...3f9 Ja. Men enten er han ikke interessert tilbake, eller så skjønte han det ikke, for han sa han ikke likte konserter fordi det ble for mye folk 😄 Anonymkode: 52b8a...5e4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg snakket med en kvinne jeg liker veldig godt om noe hun holder på med( aktivitet). Jeg var veldig nyskjerrig. Plutselig så sier hun at jeg kan bli med en dag. Jeg kan bare spørre. Og jeg gjorde det en dag etterpå. Vi skal gjøre det om en liten stund. Er dette noe kvinner kan foreslå for å være hyggelige bare, eller betyr det en viss interesse? For er det så rart at jeg tolker det på den måten? For meg som mann ville jeg aldri spurt en kvinne om noe sånt uten at det var interesse bak. Er ikke vant til kvinner sier til meg at vi kan gjøre noe sammen. Men jeg er ganske lite sosial av meg, så mulig jeg er skrudd sammen på en annen måte enn de fleste? Hun begynte å snakke om Tinder plutselig for noen dager siden også. Og spurte meg om min erfaring med det. Vi småpratet litt om Tinder generelt og at det ikke var noe for oss. Er det bare tilfeldigheter at hun snakker på denne måten? Vi har kjent hverandre en liten stund, men jeg har ikke tenkt mye på henne før etter nyttår egentlig. Anonymkode: ab056...3f9 Jeg og flere jeg kjenner kunne uten problem spurt en mann om å finne på noe sammen uten at det ligger noe mer bak det. Anonymkode: 03f1b...ede
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg og flere jeg kjenner kunne uten problem spurt en mann om å finne på noe sammen uten at det ligger noe mer bak det. Anonymkode: 03f1b...ede Ok jeg skjønner. Anonymkode: ab056...3f9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå