Anonym6 Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Flere som har det slik? Min kjæreste jobber natt og sover 8-10 timer vær dag,selv når han har fri,klarer ikke å snu døgnet. Vi har flere barn sammen. Når han først våkner spiller han MYE på dataen. Skjønner at han må sove,selvom jeg synes det blir litt mye når han sover mer en 8timer,spesielt når han har fri. Å jeg skjønner at han vil spille,men det er mengden spilling jeg reagerer på. Han spiller nok ca 1 til 2 timer de dagene han skal på jobb å det er jo greit nok. Men er når han har fri at min frustrasjon kommer,da sitter han å spiller fra han står opp til dagen etter. Blir da fort spilling i 10 timer. Han kommer ut I stua innimellom til meg og ungene,men går fort inn på rommet sitt igjen. Har sakt til han at jeg vil finne på mere. Men vi er lite alene sammen. Har ikke sovet samme på sikkert 10år nå. Vært sammen i 20år og spillinga ble på alvor får ca 10-12år siden. Jeg er ufør pga sykdom så er mye alene. Vil da prate med han når han står opp,men det vil jo ikke han. Begynner å føle meg veldig ensom og føler dataen er mer viktig enn meg. Ungene som er eldre sier jo selv at pappa bare spiller å at vi gjør lite sammen. Jeg tar de med på turer så mye jeg kan. Var på to hytte turer med de i sommer,men uten pappan. Han liker ikke å kjøre eller sove på hotel. Gjør vi noe sammen så er vi på besøk eller går tur. Ble mye dette. Men føler meg litt trist om dagen,å vil at barna skal ha gode familie minner. Jobben er jo en ting. Men den mengden spilling 😥 han er ikke så lett å prate med siden han ikke liker å prate om følelser. Har vurdert å gå,men tenker jo på barna da. Er jo glad I mannen,men føler vi er mere venner og at han ikke bidrar i familie livet,ikke så mye som jeg skulle ønske. Jeg vil ikke være kravstor,men savner å være samme han 😥
Virrevirrevapp Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hvis han ikke liker å reise, reis på tur med ei venninne og la ham ha "hytte" hjemme med ungene ei helg, med alt ansvaret for mat, husarbeid og å aktivisere ungene. 1
Anonym6 Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2022 Han er veldig sjelden alene med ungene,iallefall over en natt. Jeg har avtalt en vennetur til sommeren,så er spent på det. Er han alene drar de ofte på besøk. Har jeg vært borte en helg med eller uten unger,kommer jeg hjem til rot. Han rydder lite her hjemme,så å si ikke noe. Men det er litt greit siden jeg er ufør. Men ungene tar jo etter og er ikke så flinke de heller. Så det sliter meg litt ut både det og alt annet. Ikke meningen å klage. Han er god på mange områder. Men savner sånn å være kjærester og dele mer på ansvar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå