AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Sa at jeg ikke var "Kari" som de trodde, men tvillingsøsteren hennes. Så begynte de å mase om at jeg var såååå lik og at de aldri hadde sett en så lik tvilling før. Så spurte de hvor "Kari" var og begynte å mase om at hun måtte komme innom og henge med oss for de visste jo at hun bodde i denne byen. Så skulle de ringe "Kari" og de ga seg aldri så til slutt ble jeg så lei og irritert at jeg sa at "Kari"(altså meg) var død. Det var sikkert litt teit å si men jeg måtte bare riste av meg de innpåslitne folkene jeg aldri har hatt kjemi med. Blæ. Måtte bare få det ut 😝 Anonymkode: 8a0f0...d1d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Så flott at du fikk det ut. Tenker det var veldig godt for deg, slik at du i resten av ditt liv kan tenke tilbake på hvor godt det var å få det ut.. Vi heier på alle som "får ting ut" på Kvinneguiden. Anonymkode: bb090...5a8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Å Gud, så festlig da 🙄 Anonymkode: e1ac3...a02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå