Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er din erfaring med å kjøpe spill i early access? Har du truffet eller bommet mest? Har du lett for å kjøpe EA eller liker du best å vente til spillene er ferdigstilt?

Hvilke spill har du blitt mest fornøyd med? Og er det noen spill du hoppet på tidlig som aldri ble noe særlig av, hvilke er du mest lei for at ikke ble fullført?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig sjelden at jeg kjøper spill som er i early access men de gangene jeg har gjort det har jeg vært heldig, har kjøpt spill som BeamNG.drive, Teardown og Bum Simulator på Steam.

Kjøpte tilgang på Outerra for lenge siden men det er egentlig ikke et spill men en gjengivelse av hele jordkloden, det ser ut som om utviklingen har stoppet opp eller så går det veldig tregt. Er litt synd fordi spillmotoren og konseptet kunne vært brukt i en rekke spill.  

Anonymkode: 33bfc...c02

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 13.41):

Det er veldig sjelden at jeg kjøper spill som er i early access men de gangene jeg har gjort det har jeg vært heldig, har kjøpt spill som BeamNG.drive, Teardown og Bum Simulator på Steam.

Kjøpte tilgang på Outerra for lenge siden men det er egentlig ikke et spill men en gjengivelse av hele jordkloden, det ser ut som om utviklingen har stoppet opp eller så går det veldig tregt. Er litt synd fordi spillmotoren og konseptet kunne vært brukt i en rekke spill.  

Så synd når det er så stort potensial men så blir det ikke fullt utnyttet :(

Hva er grunnen til at du sjeldent kjøper slike spill? Foretrekker du bare at spillopplevelsen er komplett og klar til å spilles med én gang?

Skrevet
Pantoten skrev (1 time siden):

Så synd når det er så stort potensial men så blir det ikke fullt utnyttet :(

Hva er grunnen til at du sjeldent kjøper slike spill? Foretrekker du bare at spillopplevelsen er komplett og klar til å spilles med én gang?

Nå har jeg 277 spill på Steam og mange har jeg nesten ikke spilt, så jeg kjøper ikke spill hvis de ikke er på tilbud. Når jeg kjøper spill så kjøper også med alle DLC og da er det helst spill som er helt ferdige og som har bra brukeranmeldelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...