AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Jeg har en lutealfase på 6-7 dager. Fikk cyclogest 400mg for å se om det hjalp (én pille hver dag). Det hjalp, jeg fikk mye lengre lutealfase. I går var 13 dpo, men negativ test. Så jeg tok ikke cyclogest i går. Hvor mange dager går det før jeg får mensen? Jeg vil helst begynne på ny syklus så fort som mulig. Har absolutt ingen tegn på at mensen er på vei i dag 🤷♀️ Anonymkode: d3b30...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Hos meg tok det kanskje 3/4/5 dager ☺️ Anonymkode: c0b99...596 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #3 Del Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hos meg tok det kanskje 3/4/5 dager ☺️ Anonymkode: c0b99...596 Takk for svar. Fikk mensen i går kveld, så da var det 3 døgn etter siste pille 😊 Anonymkode: d3b30...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå