Plengionika Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Tok en hjemmetest i dag tidlig. Var en svak strek der når jeg sjekket etter 15 minutter. Tok en ny test, fortsatt svak, men strek. Har fått time til pcr i morgen, men hvor lang tid før jeg kan forvente å få en mer tydelig hjemmetest? Grunnen til pcr er for å være helt sikker ettersom de hjemme var så svake, men kan jeg teste igjen nå og allerede få mer tydelig strek og få bekreftet sånn?
Rosa blomst Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Hvorfor trenger du en sterkere? En strek er en strek og du har covid. Prøv en annen test dersom du vil ha sterkere streker, det var det som måtte til her, men covid hadde vi likevel. 2
Plengionika Skrevet 7. februar 2022 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2022 Rosa blomst skrev (4 minutter siden): Hvorfor trenger du en sterkere? En strek er en strek og du har covid. Prøv en annen test dersom du vil ha sterkere streker, det var det som måtte til her, men covid hadde vi likevel. Trenger ikke, vet at strek er strek, mest bare for å ha det helt sikkert i mens jeg venter 😅 jeg har isolert meg allerede og resten av familien fikk blanda hvite tester med samme type så noe er det jo.
minister-mio Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Hvorfor skal du ha sterk strek? Poenget er vel om testen er positiv eller negativ, ikke styrke på streken?
splstud Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 En strek er en strek, min samboer fikk også veldig svak strek, etter 6 dager i karantene. Pcr viste positiv samme dag. 1
Uperfekt mamma Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Kommet an på mengden virus. Min var blenda hvite i går. I dag når jeg sto opp ble det slik 2
Rediken Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Uperfekt mamma skrev (28 minutter siden): Kommet an på mengden virus. Min var blenda hvite i går. I dag når jeg sto opp ble det slik Vet du hvor mange dager det er siden du ble smittet? Har du symptomer, hvor lenge har du i så fall hatt det? Ønsker deg god bedring!
Uperfekt mamma Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Rediken skrev (Akkurat nå): Vet du hvor mange dager det er siden du ble smittet? Har du symptomer, hvor lenge har du i så fall hatt det? Ønsker deg god bedring! Vet ikke helt når jeg ble smittet. Søstera mi hadde for 14 dager siden. Men jeg begynte å få vondt i halsen på fredag, men først i dag de slo ut. Foreløpig har jeg kun vondt i halsen, hode og bihuler og er super trøtt tusen takk og i lige måte ❤️
coralgol Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 Uperfekt mamma skrev (32 minutter siden): Kommet an på mengden virus. Min var blenda hvite i går. I dag når jeg sto opp ble det slik Datter sin ble kjempe mørke etter få sec kun i nese.
Inwe Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Tok aldri noen ny test etter svak strek, trengte ikke det. Ikke fikk jeg PCR heller da jeg har 3 doser. Tviler heller ikke på at jeg hadde korona altså, det merka jeg!
Mezzosoprena Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Uperfekt mamma skrev (2 timer siden): Kommet an på mengden virus. Min var blenda hvite i går. I dag når jeg sto opp ble det slik Kult med den hårbørsten baki der, som ligner akkurat på hvordan covid-19 blir fremstilt 😂 5
bibi123 Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Her har de andre i huset covid, de testet positivt i går. jeg har mange symptomer men testen var blenda hvit i går og i dag. Jobben maser, siden jeg jo har fått «bekreftet at jeg ikke har covid».. slik jeg anser det har jeg covid, bare ikke «nok». Hvor lang tid tok det før deres viste noe?? 😅 1
Uperfekt mamma Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 Teatrica skrev (2 timer siden): Kult med den hårbørsten baki der, som ligner akkurat på hvordan covid-19 blir fremstilt 😂 😂😂😂 måtte le nå 😂😂 dattera mi sin prinsessebørste eller covid-19 børsten😂😂😂😂
Anbefalte innlegg