AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Var i et samboerskap som tok slutt for 4 måneder siden, har unngått menn totalt og vært langt nede denne tiden. Har vært i bedre humør de siste par ukene og takket ja til en date. Jeg kommer meg ikke over hvor mye jeg angrer på dette 😓 Første følelsen da jeg så han var ikke så veldig bra, fikk en dårlig følelse. Men vi tok en del øl på byen og fornuften forsvant. Neste jeg husker så har vi sex i sengen min. Første gang jeg hadde sex siden samboer. Dagen derpå følte jeg med dum og utrygg, og han bare lå der uten å si noe. Jeg spurte om jeg skulle lage en kopp kaffe til han og han sa nei, tok på klærne og svarte ikke da jeg sa ha det og vet han hørte meg. Smalt døra. Jeg har hatt uforpliktende sex et par ganger før jeg fikk samboer og det gikk fint, var god stemning etterpå og selv om det ble med det ene møtet enkelte ganger var jeg glad for den fine opplevelsen, noen sendte melding etterpå og ville møtes for å bli bedre kjent. Jeg forventet ikke noe melding av han her og har heller ikke noe ønske om å se han mer, men hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen av å være dehumanisert av han? Får flashbacks til han med det kalde blikket når jeg sier ha det og han ikke sier ETT ord fra vi våknet til han dro, unntatt et surt nei til kaffe, og føler meg så liten og angrer så forferdelig på at jeg møtte han vil krype ut av eget skinn akkurat nå. Anonymkode: e0845...fd1 2 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Når alkoholen forsvinner helt fra systemet ditt vil disse frynsete nervene avta. Anonymkode: ad4c4...efa 13
Lorieen Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var i et samboerskap som tok slutt for 4 måneder siden, har unngått menn totalt og vært langt nede denne tiden. Har vært i bedre humør de siste par ukene og takket ja til en date. Jeg kommer meg ikke over hvor mye jeg angrer på dette 😓 Første følelsen da jeg så han var ikke så veldig bra, fikk en dårlig følelse. Men vi tok en del øl på byen og fornuften forsvant. Neste jeg husker så har vi sex i sengen min. Første gang jeg hadde sex siden samboer. Dagen derpå følte jeg med dum og utrygg, og han bare lå der uten å si noe. Jeg spurte om jeg skulle lage en kopp kaffe til han og han sa nei, tok på klærne og svarte ikke da jeg sa ha det og vet han hørte meg. Smalt døra. Jeg har hatt uforpliktende sex et par ganger før jeg fikk samboer og det gikk fint, var god stemning etterpå og selv om det ble med det ene møtet enkelte ganger var jeg glad for den fine opplevelsen, noen sendte melding etterpå og ville møtes for å bli bedre kjent. Jeg forventet ikke noe melding av han her og har heller ikke noe ønske om å se han mer, men hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen av å være dehumanisert av han? Får flashbacks til han med det kalde blikket når jeg sier ha det og han ikke sier ETT ord fra vi våknet til han dro, unntatt et surt nei til kaffe, og føler meg så liten og angrer så forferdelig på at jeg møtte han vil krype ut av eget skinn akkurat nå. Anonymkode: e0845...fd1 Sånt skjer. Hans feil ikke din. Likevel: Ta lærdom av denne ubehagelige opplevelsen, sørg for å ha kontroll på alkoholinntaket når du går ut, og spar på konfekten til du treffer en som behandler deg som et menneske. 17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når alkoholen forsvinner helt fra systemet ditt vil disse frynsete nervene avta. Anonymkode: ad4c4...efa Nervene avtok i går, nå er jeg bare skikkelig lei meg og sint på meg selv Anonymkode: e0845...fd1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Er det støtte du ønsker? Sympati? Høre at han var en idiot og en dust? Værsågod, du kan få alle av meg. Anonymkode: 568f2...05e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Følte det også sånn de første gangene jeg hadde ONS men så gikk disse tankene følelsene over- neste gang blir bedre 😊 Anonymkode: 4a348...c90 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Nervene avtok i går, nå er jeg bare skikkelig lei meg og sint på meg selv Anonymkode: e0845...fd1 Tillat deg selv et par dager med å være lei deg og sint på deg selv. Deretter tenker du ok, da vet jeg at ons ikke funker for meg lengre og unngår dette neste gang. Livet leverer mange slike lærdommer og vi må bare ta imot og gå videre. Anonymkode: b5980...efb 11 1
urenluren Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 For en kjip type! Jeg har også angret på ONS som skjedde mens jeg var alt for full, og de fleste jeg kjenner har hatt en eller flere kjipe ONS. Selv om du har en skikkelig kjip følelse nå, går det over etter en liten stund! Tenk at dette er en mulighet til å lære av sine feil. Neste gang kan det være lurt å drikke litt mindre slik at du har mer kontroll over situasjonen. Det er gjerne mangel på kontroll som gjør det ubehagelig, etter min erfaring. 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 1 minutt siden, urenluren said: For en kjip type! Jeg har også angret på ONS som skjedde mens jeg var alt for full, og de fleste jeg kjenner har hatt en eller flere kjipe ONS. Selv om du har en skikkelig kjip følelse nå, går det over etter en liten stund! Tenk at dette er en mulighet til å lære av sine feil. Neste gang kan det være lurt å drikke litt mindre slik at du har mer kontroll over situasjonen. Det er gjerne mangel på kontroll som gjør det ubehagelig, etter min erfaring. Takk til deg og de over. Ja, mangelen på kontroll gjør det verre, vet jeg aldri hadde tatt han med edru og husker ikke hele kvelden. Da føles det ekstra grusomt ut at noen i tillegg er iskalde mot deg når man føler seg så sårbar. Følte han viste en slags avsky da han dro (kvelden før var han påtrengende og flørtende). Har definitivt lært av dette Anonymkode: e0845...fd1 2
umAxa Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 Du bør helst bare ta det tapet og gå videre i livet, i og med at han fikk det han ville, men ikke du (som var mer kontakt og bli bedre kjent). Slikt skjer, og du bør for din egen del og dine fremtidige relasjoner ikke la det henge over deg. Han har uten tvil glemt deg nå, og det er en dårlig deal for deg å bruke tid på å huske han. Selv om du møtte en slik kald mann, er ikke alle menn slik. Lærdom er en gave som er vond og åpne, men god å ha, og din lærdom er å være litt mer bevisst på valg av menn du dater og ta deg bedre tid i "utvelgelsesprosessen", og ikke gjøre deg selv til en dårlig velger med å overdrevent bruk av alkohol. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 3 hours ago, umAxa said: Du bør helst bare ta det tapet og gå videre i livet, i og med at han fikk det han ville, men ikke du (som var mer kontakt og bli bedre kjent). Slikt skjer, og du bør for din egen del og dine fremtidige relasjoner ikke la det henge over deg. Han har uten tvil glemt deg nå, og det er en dårlig deal for deg å bruke tid på å huske han. Selv om du møtte en slik kald mann, er ikke alle menn slik. Lærdom er en gave som er vond og åpne, men god å ha, og din lærdom er å være litt mer bevisst på valg av menn du dater og ta deg bedre tid i "utvelgelsesprosessen", og ikke gjøre deg selv til en dårlig velger med å overdrevent bruk av alkohol. Takk 🌹Han har funnet meg på FB og skrevet «knulle?» nå i ettermiddag, jeg ble fysisk kvalm og er livredd for å møte en ny som og får inntrykk av at jeg syns det er ok å være tøm og røm, tror jeg bare skal gå tilbake til å unngå menn som jeg gjorde etter bruddet, føler meg nedbrutt nå når det gjelder menn Anonymkode: e0845...fd1 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 De fleste av oss har opplevd lignende. Jeg har sluttet helt med onenightstands pga det du beskriver, i tillegg gir ikke sånn meningsløs sex meg noe. Du er ikke alene om det her, lær av det og kom deg videre. Ps: Fyren høres ut som et rasshøl med ører, så godt å ikke bli bedre kjent med han uansett. Anonymkode: 55047...5a5 11
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Kan ho hende du er en såkalt gnagedame. Tenk litt på den, kanskje jeg forklarer deg etterhvert. Anonymkode: 37430...b13 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk 🌹Han har funnet meg på FB og skrevet «knulle?» nå i ettermiddag, jeg ble fysisk kvalm og er livredd for å møte en ny som og får inntrykk av at jeg syns det er ok å være tøm og røm, tror jeg bare skal gå tilbake til å unngå menn som jeg gjorde etter bruddet, føler meg nedbrutt nå når det gjelder menn Anonymkode: e0845...fd1 Beklager, men nå lo jeg litt her! Fyren høres jo ut som han er typ 19 år, stemmer det? Noe så tragisk! Jeg hadde svart: «Nei takk, det var ille nok med den ene gangen!» og blokkert han! Anonymkode: 55047...5a5 17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nervene avtok i går, nå er jeg bare skikkelig lei meg og sint på meg selv Anonymkode: e0845...fd1 Sint på deg selv?! Ro deg ned noen hakk. Du er menneskelig, du gjorde en blemme som milioner av mennesker har gjort før deg og millioner kommer til å gjøre etter deg også. Move on og kvinn deg opp! Anonymkode: 55047...5a5 1
Bamseklemmer Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Var i et samboerskap som tok slutt for 4 måneder siden, har unngått menn totalt og vært langt nede denne tiden. Har vært i bedre humør de siste par ukene og takket ja til en date. Jeg kommer meg ikke over hvor mye jeg angrer på dette 😓 Første følelsen da jeg så han var ikke så veldig bra, fikk en dårlig følelse. Men vi tok en del øl på byen og fornuften forsvant. Neste jeg husker så har vi sex i sengen min. Første gang jeg hadde sex siden samboer. Dagen derpå følte jeg med dum og utrygg, og han bare lå der uten å si noe. Jeg spurte om jeg skulle lage en kopp kaffe til han og han sa nei, tok på klærne og svarte ikke da jeg sa ha det og vet han hørte meg. Smalt døra. Jeg har hatt uforpliktende sex et par ganger før jeg fikk samboer og det gikk fint, var god stemning etterpå og selv om det ble med det ene møtet enkelte ganger var jeg glad for den fine opplevelsen, noen sendte melding etterpå og ville møtes for å bli bedre kjent. Jeg forventet ikke noe melding av han her og har heller ikke noe ønske om å se han mer, men hvordan skal jeg bli kvitt denne forferdelige følelsen av å være dehumanisert av han? Får flashbacks til han med det kalde blikket når jeg sier ha det og han ikke sier ETT ord fra vi våknet til han dro, unntatt et surt nei til kaffe, og føler meg så liten og angrer så forferdelig på at jeg møtte han vil krype ut av eget skinn akkurat nå. Anonymkode: e0845...fd1 Synd at du skal få oppleve slike hjerteløse idioter... det å bare stikke uten å si et ord, kan føles værre enn et slag på kinnet. For det er så kaldt, utakknemmelig og uforskammet som det går ann å bli... slike menn burde ha vært banket på balla med en tørrfisk! Jeg skal gi deg et råd som aldri slår feil.. finn deg er mann som er litt romantisk anlagt som har omsorg i seg. Slike menn finnes.. men utålmodigheten med å lete, kan du ofte havne i seng med en idiot uten hjerte. Så jeg synes egenlig synd i deg TS, men vær heller mere kritisk så slipper du å oppleve slike ting. Tenk heller på den omsorgsfulle som vil deg godt, det er jo dere to som virkelig fortjener sex🧡 1 4
SmuleSMitt Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 Det er ikke ålreit å innse at man har hatt sex med en mann som har dårlige gener. Det er sånn det er for oss kvinner, mye ræl der ute som ikke bør avles på, men likevel ender vi opp med å ha sex med noe av daukjøttet likevel. Vær mer selektiv fra nå av. 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 Uff, ons bør ikke tilbringe natten hos deg - unngå pinlige morgenøyeblikk😬 Anonymkode: 2547d...bb7 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk 🌹Han har funnet meg på FB og skrevet «knulle?» nå i ettermiddag, jeg ble fysisk kvalm og er livredd for å møte en ny som og får inntrykk av at jeg syns det er ok å være tøm og røm, tror jeg bare skal gå tilbake til å unngå menn som jeg gjorde etter bruddet, føler meg nedbrutt nå når det gjelder menn Anonymkode: e0845...fd1 Wow! Virkelig?! Hvor gammel er han? Du burde blokke han. Ikke gi opp. Han høres ut som en ordentlig idiot. Det finnes mange bra menn der ute! Bare ta det roligere neste gang og heller møt noen over en kaffe. Ikke la han krype under huden på deg. Anonymkode: 0660e...bbe 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 Tilgi deg selv og husk at han er dust. Og ONS mister fort magien når man har erfart å bli elsket. Det er jo ikke noe rart egentlig. Sex er best med følelser. Anonymkode: 4e024...95e 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå