AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Alle har vi debutert en gang. Husker dere noe spesielt fra den gang, noe dere kan le av I dag. For mitt vedkommende så ble debutten i bilen min. 5 sek, med suging. 10 sekunder før jeg kom og så på med klær. Varte vel maks 1 min fra jeg kasta kjære til de var på🤣🤣. Når vi var ferdige så kom det en bil og stanset og ville titte inn i bilen. Husker jeg spurte henne 14 dager senere om hun ville bli med å ta ei økt. Fikk NEIIIIII🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4e99a...293 2
sicario Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Alle har vi debutert en gang. Husker dere noe spesielt fra den gang, noe dere kan le av I dag. For mitt vedkommende så ble debutten i bilen min. 5 sek, med suging. 10 sekunder før jeg kom og så på med klær. Varte vel maks 1 min fra jeg kasta kjære til de var på🤣🤣. Når vi var ferdige så kom det en bil og stanset og ville titte inn i bilen. Husker jeg spurte henne 14 dager senere om hun ville bli med å ta ei økt. Fikk NEIIIIII🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4e99a...293 Jeg husker egentlig ikke så mye fra det 🙈. Var 15 eller 16 og husker jo hvem det var med. Der stopper det 😅 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Jeg satt oppå han. Ville ikke si til han at jeg var jomfru. Kjente han ikke, men ville ha det overstått, se hvordan det var… jeg var 19…så jeg stoppet han ikke da åpnet buksa mi. Han var så liten og tynn at jeg kjente ganske lite (trodde det skulle gjøre vondt) og det var over på 1 min. Anonymkode: b3e99...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Jeg husker jeg var livredd for at foreldrene hennes, og enda mer storebroren (som var en kjent bølle i lokalmiljøet) skulle finne ut av det. Hun var 12 år, jeg var 14. Anonymkode: ccc45...e2f 2
Isambard Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Jeg husker første gang jeg prøvde. Vi hadde vært sammen flere måneder og det var godt planlagt. Vi var i et dusjrom som det gikk an å leie. Fliser, hvitt lys og trebenker. Vi kledde av oss, kysset og tok på hverandre litt. Det var en fremmed situasjon for oss begge. Hun så bestemt og konsentrert ut. Jeg bare klønet det til med kondomet, og hadde ikke reserve. Når jeg merket at det holdt på å bli flause så var det i alle fall kjørt. Det ble ikke noe av, rett og slett. Vi tok det igjen siden, heldigvis. Endret 8. februar 2022 av Isambard 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg satt oppå han. Ville ikke si til han at jeg var jomfru. Kjente han ikke, men ville ha det overstått, se hvordan det var… jeg var 19…så jeg stoppet han ikke da åpnet buksa mi. Han var så liten og tynn at jeg kjente ganske lite (trodde det skulle gjøre vondt) og det var over på 1 min. Anonymkode: b3e99...1c6 Dere var for unge da. Ikke bra å starte med ons. Anonymkode: 1dc68...c79
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 11.48): Alle har vi debutert en gang. Husker dere noe spesielt fra den gang, noe dere kan le av I dag. For mitt vedkommende så ble debutten i bilen min. 5 sek, med suging. 10 sekunder før jeg kom og så på med klær. Varte vel maks 1 min fra jeg kasta kjære til de var på🤣🤣. Når vi var ferdige så kom det en bil og stanset og ville titte inn i bilen. Husker jeg spurte henne 14 dager senere om hun ville bli med å ta ei økt. Fikk NEIIIIII🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4e99a...293 Jeg var 13, på alene hjemme fest. En gutt i klassen fikk meg med ned på vaskerommet. kledde av meg, deretter seg selv. Gledet meg til at NÅ sku det skje.....gutten plasserte pikken i hullet, streva m å få den inn og spruta i åpningen. Tok kanskje 1 minutt og gav meg ingenting annet enn en klissette fitte. Anonymkode: e1639...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 15 år hjemme alene og hun var med hjem fra skolen, vi var kjærester og glad i hverandre. Det var en super opplevelse for begge to så langt jeg kan skjønne med en dusj som var litt flaut fordi jeg hadde ereksjon deluxe da vi kledde av oss for å dusje. Hun sugde meg litt og det var vel det som utløste at det ble sex i senga etterpå. Kondom, misjonær, ridning, hun kom og jeg kom også var vi ferdige.. Ikke så lange hyrdestunden, men det var gøy og vi hadde det superfint noen måneder etterpå før vi skilte lag som venner. Super start på sexlivet Anonymkode: 883ed...adc 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #10 Skrevet 8. februar 2022 Flere historier? Anonymkode: 8ae48...37b
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2022 #11 Skrevet 8. februar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
Gjest Nicegirl Skrevet 8. februar 2022 #12 Skrevet 8. februar 2022 Jeg var 15 år og sammen med en søt gutt på 15. Han var litt beskjeden og jeg var nok litt mer moden enn han sexuelt. Vi var hjemme hos han og vi begynte å kline på sofaen og tukle litt. Så kom det folk hjem og det ble pause til vi kom hjem til meg på ettermiddagen. Gikk på rommet. Vi snakket faktisk om at vi var enige at vi skulle prøve og at det var lov å si nei når det gikk for langt. Vi fortsatte og jeg sugde han litt i den grad jeg hadde greie på det i den alderen. Så satt han på kondom og vi hadde en form for samleie i standard stillinger til han kom og fingre meg til orgasme. En super kveld jeg husker sykt detaljert 😅
Michaelhe Skrevet 8. februar 2022 #13 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 10.48): Alle har vi debutert en gang. Husker dere noe spesielt fra den gang, noe dere kan le av I dag. For mitt vedkommende så ble debutten i bilen min. 5 sek, med suging. 10 sekunder før jeg kom og så på med klær. Varte vel maks 1 min fra jeg kasta kjære til de var på🤣🤣. Når vi var ferdige så kom det en bil og stanset og ville titte inn i bilen. Husker jeg spurte henne 14 dager senere om hun ville bli med å ta ei økt. Fikk NEIIIIII🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 4e99a...293 Det var noe sånt for meg også. Under et minutt Derfor har jeg aldri skjønt enkelte religiøse sekter som vil ha en himmel full av jomfruer. 2
MarianneE Skrevet 8. februar 2022 #14 Skrevet 8. februar 2022 Jeg var 18 og han 23 og han var min første kjæreste. Det var litt i bakfylla og jeg bare husker jeg ville bare få det gjort. Endelig få gjort DET! Husker det som kjapt unnagjort og vi glemte prevensjon. Nå er vi 43 og 48, vært gift i snart 20 år ❤ 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 Husker det godt. Var nylig fylt 16 og Vi hadde vært sammen en uke eller noe sånt (men holdt på en måneds tid). Vi hadde allerede rota litt tidligere (fingre/runke) så var ikke helt fremmed for hverandre da vi bestemte oss for å gå «all the way». Det var ikke vondt, og han var ikke jomfru, bare jeg. Tror likevel han var litt stressa for begynte å blø neseblod midt i og løp ut 🤭😅 skyldte kondomet i do (som seff fløyt opp igjen) - noe som i følge han resulterte i at mora fant kondomet og gjennomførte en klein samtale om grensesetting og prevensjon i bilen samme dag 😆 men andre gang vi forsøkte gikk det kjempefint! 16 år og superkåte.. hadde sex hver dag opptil flere ganger. Hjemme hos han, hos meg, ute, på skolen, på fester. Avtalte på chat å møtes i gangen for å kline midt i timen 😂 Skikkelig gode minner og lærte masse gøy om sex. Tipper vi ikke var så stille som vi trodde heller og at musikken ikke overdøvet så mye som i ville 😂 sikkert påfallende også at vi dukket opp til middag litt for sent med roser i kinnene og svett pannelugg lol. Trodde vi var så diskret Men, aldri vært så kåt som i den tiden der.. skulle ønske jeg kunne leve det året på nytt *sukk* Anonymkode: 8f50c...e45 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 Vi var begge 14, det skjedde hjemme hos meg,pulte hver dag i ca. 6 måneder før det ble slutt Anonymkode: 2f49c...211 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Husker ikke så mye av selve sexen, men det var nok klønete og kjipt. Det jeg derimot husker veldig godt, er at Sunblock sin First Time spilte på MTV rett før vi satte i gang, med musikkvideo. I denne videoen er det mye halvnakne damer, link her; Det "herlige" her er at han som på det tidspunktet var kjæresten min greide å lire av seg noe ala "du burde sett ut som de på videoen der". Sykt motiverende for ei i utgangspunktet usikker 14 år gammel jente, gitt. Anonymkode: 7d6ae...978 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 Vi hadde vært sammen i nesten to måneder (!). Vi dro på hyttetur og den første kvelden skjedde det. Han kom etter det andre støtet, altså på et par sekunder. Det er over 30 år siden. Vi er sammen fortsatt. Anonymkode: 371c5...86f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde vært sammen i nesten to måneder (!). Vi dro på hyttetur og den første kvelden skjedde det. Han kom etter det andre støtet, altså på et par sekunder. Det er over 30 år siden. Vi er sammen fortsatt. Anonymkode: 371c5...86f Gamle var dere? Regner med dere hadde flørtet en god stund med hverandre. Anonymkode: f0bc5...593
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 Stusser, hvorfor er "noen" så opptatt av alder. JegTS gir f...det. Har også lagt merke til at skriver de at de var under 16 år så kommer " likes". Blir litt kvalm, tyder på at de tenner på jenter under 16 år. Jeg TS spurte ikke om alder. Bare om de husker noe spesielt fra debatten. Om de var 16- 50 spiller ingen rolle Anonymkode: 4e99a...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå