AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Holder på å forbedre noen fag for å komme inn på vernepleie til høsten. Må ha minst 4 i snitt, helst over dette.. Har tenkt på om det er noe mulighet å ta ett årsstudium i noe annet vis jeg ikke skulle kommet inn for å ha mer utdanning i tilegg til 2 ekstra konkurransepoeng til søknad neste år. Jeg kommer til å jobbe vis jeg ikke kommer inn og lurer på om noen har forslag til årsstudie som kan være litt relevant for hva jeg vil studere senere og som lett lar seg kombinere med jobb? Anonymkode: 533ab...be1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Se etter nettstudier 😊 Anonymkode: d5f6a...abb
Ullvott Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 På Samordna opptak valgte jeg årsstudier og krysset av for nettbasert. Et studium som kanskje kan være relevant i vernepleiesammenheng er "mat, ernæring og helse"? Det er Høgskolen i Innlandet som har dette studiet, og det er nyopprettet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Ville valgt noe innenfor psykologi, anatomi/fysiologi, eller grunnleggende juss/helserett/offentlig forvaltning. Anonymkode: 9bb4b...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå