AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Dette opplever jo kvinner en del. Ofte diskre/skjult berøring. Og vi reagerer forskjellig. Noen ignorerer, noen skriker, noen slår. Noen liker det og enten later som ingenting eller følger opp. Hva med dere menn? Hvis en dame diskre presser rompa si inntil kuken din mens dere står trangt på bussen for eksempel. Eller andre situasjoner du kommer på…Hvordan reagerer du? Anonymkode: de12f...0bf
Gjest Paramount Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Dersom hun virket helt normal ellers ville jeg tenkt at det var både opphissende og gøy som kompliment, dersom hun ikke drev det for langt og åpenlyst, da hadde jeg trukket meg forsiktig unna. Men likevel tenkt at det var litt spesielt og spennende.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Rumpa inn mot kuken er kanskje lite diskret? Men kan hende det skjer Men jeg vil tro at flere menn har opplevd å få 'berøring' av pupper, på rygg, overarm eller brystkasse om noen presser seg forbi, for eksempel. Anonymkode: d4b99...ccd
Gjest Paramount Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 12.27): Rumpa inn mot kuken er kanskje lite diskret? Men kan hende det skjer Men jeg vil tro at flere menn har opplevd å få 'berøring' av pupper, på rygg, overarm eller brystkasse om noen presser seg forbi, for eksempel. Anonymkode: d4b99...ccd Det er vel eneste gleden ved å være hos tannlegen vil jeg tro, når tannlegesekretæren bøyer seg over deg for å gjøre deg klar i stolen. Det er sterkt beroligende . Endret 11. februar 2022 av Paramount
Sphere Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Avviser bestemt, men høflig. Jeg foretrekker en mer forsiktig tilnærming. Spesielt en gang fortsatte hun såpass at jeg måtte dytte henne forsiktig unna. Og da gikk hun rett i offerrollen, slik at det var jeg som holdt på å bli kastet ut av utestedet. Heldigvis var det vitner der. 8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 Jeg hadde blitt så glad at jeg ikke hadde visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Anonymkode: 2ed0a...c2e 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Hvis damen ikke virket alvorlig forstyrret, men bare jævla frekk, ville jeg ha blitt forbannet. Jeg har faktisk blitt utsatt for dette et par ganger, men da ble jeg så perfleks at jeg bare trakk meg unna uten å si noe særlig. Nå som det er et helt annen fokus på seksuell trakassering hadde jeg gitt klar beskjed. Anonymkode: 8b078...64d 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #10 Skrevet 10. februar 2022 Hvis jeg syntes hun var deilig ville jeg spiddet kuken mot rompa henne. Hvis ikke ville jeg snudd meg, eller flyttet meg. Anonymkode: 391d9...a12 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #11 Skrevet 10. februar 2022 On 2/7/2022 at 10:06 PM, Gorgonzola said: Uønsket og ubehagelig On 2/7/2022 at 10:08 PM, Kundulina said: Veldig ubehagelig. Regner med dere legger til grunn at det er en uattraktiv dame som gjør dette. Det er det jo ingen som ønsker seg. Om det derimot er en smelldigg ung frøken så tror jeg mest man prøver å fremstå som moralistisk om man sier det er ubehagelig. Anonymkode: 6bd8c...56b 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #12 Skrevet 10. februar 2022 Det kommer an på. Opplevde en gang når jeg stod ved bardisken og skulle kjøpe en øl at en tjukk dame strøk hånden hennes over underlivet mitt. Følte det var ekkelt og turn-off. Hadde derimot vært en slank dame hadde jeg nok ikke hatt noe imot det. Anonymkode: a0a3c...1e5 4
OxBall Skrevet 10. februar 2022 #13 Skrevet 10. februar 2022 On 2/7/2022 at 11:34 AM, AnonymBruker said: Dette opplever jo kvinner en del. Ofte diskre/skjult berøring. Og vi reagerer forskjellig. Noen ignorerer, noen skriker, noen slår. Noen liker det og enten later som ingenting eller følger opp. Hva med dere menn? Hvis en dame diskre presser rompa si inntil kuken din mens dere står trangt på bussen for eksempel. Eller andre situasjoner du kommer på…Hvordan reagerer du? Anonymkode: de12f...0bf Tar tak i hoftene hennes, og jukker tilbake Neida, jeg gjør ingenting. Tror ikke at hun gjør det med vilje.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #14 Skrevet 10. februar 2022 trekker meg unna i tilfelle hun prøver seg på no meto greier Anonymkode: 6bede...fa1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #15 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): trekker meg unna i tilfelle hun prøver seg på no meto greier Anonymkode: 6bede...fa1 Samme her. Anonymkode: 726d7...e7a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #16 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): trekker meg unna i tilfelle hun prøver seg på no meto greier Anonymkode: 6bede...fa1 Men det gikk da bra for Trond Giske på Bar Vulkan? Anonymkode: a0a3c...1e5
Flintis Skrevet 10. februar 2022 #17 Skrevet 10. februar 2022 Det at det blir litt trangt da regner jeg med at det er tilfeldigheter. Det reagerer jeg ikke på og da går det meg hus forbi om dette mot formodning skulle være tilsiktet. Om det er restsurantdans som utvikler seg til tett sensuell dansing så er det positivt jeg har vel aldri tatt en dans for mer enn en dans så det har ikke resultert i noe mer. Det har vel hendt at biologien har tatt overhånd, men vi danset nå videre. Jeg ble kløpet i rompa en gang og tok vel ubevisst et steg til siden og tenkte kanskje hun var interessert, men hun kløp fler så jeg stod nok laglig til for klyp.
Entern Skrevet 10. februar 2022 #18 Skrevet 10. februar 2022 (endret) Er det på byen og hun er hyggelig og tiltrekkende og sinnsfrisk er det ok. Ellers er det ikke ok. Men aksepterte at en (edru!) eldre kvinnelig kollega kløp meg i rompa på jobb en gang 🥴😯 Vi skulle på julebord etterpå og hun syntes jeg var stilig og mente det som et kompliment😂 Endret 10. februar 2022 av Entern
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Skrevet 11. februar 2022 Det er IKKE innafor eller fresht, attraktiv eller ei. Anonymkode: 83aff...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #20 Skrevet 11. februar 2022 Om det var åpentlyst hva hun holdt på med. En helt fremmed dame på en offentlig plass. Edru. (Eller beruset også forsåvidt). Da ville jeg tenkt hun ikke var helt psykisk stabil. Anonymkode: d9278...a38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå