Lille Emma Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Hei alle sammen :D Nå har jeg smuglest lenge her inne. Og for en mnd siden bestemte jeg og samboeren min at vi skulle prøve for alvor! Nå er mensen tre dager forsinket og jeg er kjempe spent! Vet ikke hvor lang tid jeg skal klare å vente før jeg må ta en test. Jeg er helt syk. Tenkte å vente til fredag neste uke, men kjenner jeg meg selv, så drar jeg sikkert til apoteket og kjøper den allerede på tirsdag... Det er jo selvføgelig dersom mensen ikke har kommet da.. Må jo forberede meg på at den kommer når som helst, så blir jeg ikke så skuffet. Klem fra :D
Padmee Skrevet 14. oktober 2002 #2 Skrevet 14. oktober 2002 Lykke til da Lille Emma. Får håpe at den viser to blå. Du får gi oss tilbakemelding her da om hvordan det gikk. Alltid like spennende å få høre om andre er heldige. Selv er jeg inne i siste prøvemåned, så jeg håper på det beste. Velkommen hit til KG forresten. Håper du vil trives.
Tvinny Skrevet 14. oktober 2002 #3 Skrevet 14. oktober 2002 Husk at du KAN være gravid selv om du får negativt svar første gangen. Hvis du tar en test for tidlig så har ikke kroppen nok slike hormoner til at det slår ut på en graviditetstest! Har også hørt historier hvor noen har fått positiv test først, deretter negativ..... Det beste er nok allikevel og smøre seg litt med tålmodighet før en tar testen Mange hilsner Tvinny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå