blå Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 I england for noen år siden kjøpte jeg meg en varmeflaske som egentlig var til barn. den lå inni en bamse som var en hund. så den var så fin å ha i senga om natta er det noen som skjønner hva jeg mener, og eller som vet hvor jeg kan få tak i det her i norge???
monja Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 Vi har sånn. De er å få kjøpt på Apotek 1 kjeden. Iallefall her. Om du ikke finner noen der du bor hjelper jeg gjerne.
Cr@sh Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Har sett sånn på apoteket, jeg. De er så søte...
Olifant Skrevet 23. oktober 2005 #4 Skrevet 23. oktober 2005 Vet at de har de på en rørlegger butikk like ved der jeg bor. Og har sett de på VITA også.
Nala Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Vet at de selger disse både på apotek og på rørleggerforretninger. Vi har to. Én Ole Brum og en Paddington. De er GENIALE! Jeg er avhengig av disse om natta vinterstid.
Thomasine Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Vi kjøpte på Nille i fjor. En frosk og en panda! Barna elsker dem og bruker dem fra september til langt uti mai!!
smil Skrevet 24. oktober 2005 #8 Skrevet 24. oktober 2005 Henger meg på. Varmeflasker er topp! Har begynt å varme opp senga til lillesmilegutt før han legger seg. Han slår seg til ro raskere enn før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå