AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #61 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir så deprimert av å lese dette... Jeg har også høy sexlyst, men det er ikke gjensidig i forholdet. Så avvisning og mangel på kjærlig berøring er virkeligheten. Og akkurat dette er så viktig, men så sinnsykt vanskelig å finne ut av den første tiden? Man skulle lært seg å kommunisere om de viktige tingene litt tidligere i livet. Altså, jeg er lykkelig, men avvisning er vondt. Hvor var du anonym fc7? 😂❤️ Anonymkode: 6f217...4c9 Det er fryktelig vondt, men man lærer seg å leve med det og. Levde i et sexløst forhold i 7 år (hadde aldri sex). Til slutt stoppet jeg naturlig nok å ta initiativ. Anonymkode: cba31...40e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #62 Skrevet 7. februar 2022 Kvinner med høy sexlyst er nesten udelt positivt slik jeg ser det. Hadde en romanse med en dame som absolutt kommer i den kategorien. Når den romansen pågikk så var det uvant for meg at damer kunne være så kåt som hun var, det gjorde at jeg ble litt skeptisk også. Du kan si at alle mine tidligere erfaringer ble snudd på hode, tidligere så hadde det vært jeg som var pådriver for sex. Men i dette tilfellet så var det hun som var pådriveren, hun krevde sex, og da nøyde hun seg ikke bare med en kjappis heller. Det var nesten som jeg fikk litt prestasjonsangst. Og visst jeg ikke ville pule henne når hun ba om det så ble hun sur, er vel slik som jeg har lest at enkelte menn blir, så nå kan jeg forstå litt den siden også. Jeg tror også at bakgrunnen for at hun hadde høy sexlyst var at hun hadde bedre utbytte av sex, det vil si at hun stønnet og vrei seg under hele sexakten på en slik måte at jeg bare måtte forstå at dette var kjempedeilig for henne, hun hadde noen orgasmer av en annen verden. Så min analyse er at belønningen av sex var høyere for henne, og det sikkert var pådriveren for den høye sexlysten. Desverre så var jeg ikke klar for det når jeg møtte henne, for mitt referansegrunnlag var så forskjellig fra dette. Men idag så drømmer jeg om å finne en slik dame igjen. Så dere damer med høy sexlyst, nyt det til fulle og la ihvertfall ikke noen andre ødelegge det for dere. Anonymkode: 4ffea...56b 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #63 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg blir så deprimert av å lese dette... Jeg har også høy sexlyst, men det er ikke gjensidig i forholdet. Så avvisning og mangel på kjærlig berøring er virkeligheten. Og akkurat dette er så viktig, men så sinnsykt vanskelig å finne ut av den første tiden? Man skulle lært seg å kommunisere om de viktige tingene litt tidligere i livet. Altså, jeg er lykkelig, men avvisning er vondt. Hvor var du anonym fc7? 😂❤️ Anonymkode: 6f217...4c9 Hei! Jeg var også i et sexløst forhold en gang, men det gikk bare ikke. Jeg måtte rett og slett finne noen andre, for et liv med avvisning og mangel på å få dekket mine behov, ville jeg ikke ha. Det ble for trist, og sex er jo en stor del av et forhold. Hva er et forhold uten det? For meg er det bare et vennskap, og det har jeg nok av ellers. Har dere snakket om det? Har det alltid vært sånn, eller har noe endret seg? Huff, det er ikke enkelt ❤ Anonymkode: 362bd...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #64 Skrevet 8. februar 2022 Jeg dømmer INGEN med høy sexlyst, mann eller kvinne, da jeg selv (mann) klart er i den kategorien. Kommer nok aldri til å oppleve å være i et forhold med en kvinne som har like stort behov som meg, det toget har nok forlengst gått... Men kan ta meg selv i å dagdrømme om det. Jeg hadde vært mange frustrasjoner fattigere, tror jeg. Men vet jo ikke, det har kanskje sine positive sider å være mye "sulten" også, så lenge det blir jevnlig sex. Helt utenkelig for meg å "gå lei", med så stor appetitt. Toppen av lykke HVER GANG!!! Har alltid masse å gi! Hun kunne ikke fått en mer lettantennelig, trofast og takknemlig mann HELLER... Hadde kanskje vært annerledes om man fikk "alt man orket" hele tiden. Kanskje andre frustrasjoner og problemstillinger i stedet? Hadde vi fått tid til noe annet? Hadde vi kommet oss på jobb? Fått til å ta oss av barna? Vet ikke...! Skyhøy sexlyst er ikke BARE enkelt og greit heller, er min erfaring... Anonymkode: cacc9...fda
Rapptuss Skrevet 8. februar 2022 #65 Skrevet 8. februar 2022 Kvinne med høy sexlyst, er jo en drømmekvinne for oss mannfolk.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #66 Skrevet 8. februar 2022 Tenker at det er normalt. Sexlyst varierer fra person til person. Bare pass på at du ikke går inn i noe seriøst med noen som ikke har samme sexlyst. Anonymkode: 86a68...4b2
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2022 #67 Skrevet 8. februar 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #68 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei! Jeg var også i et sexløst forhold en gang, men det gikk bare ikke. Jeg måtte rett og slett finne noen andre, for et liv med avvisning og mangel på å få dekket mine behov, ville jeg ikke ha. Det ble for trist, og sex er jo en stor del av et forhold. Hva er et forhold uten det? For meg er det bare et vennskap, og det har jeg nok av ellers. Har dere snakket om det? Har det alltid vært sånn, eller har noe endret seg? Huff, det er ikke enkelt ❤ Anonymkode: 362bd...fc7 Det har nok alltid vært slik, men det merker man ikke i nyforelskelsen. Sex er én ting. Å ikke føle seg begjært synes jeg er vanskeligere. Noen ganger føler jeg meg veldig sexy, kanskje rett etter en dusj fra trening el. Så da stiller jeg meg opp så fristende jeg bare kan naken eller halvnaken, og håper inderlig på at hun skal legge merke til det å ta på meg av begjær. Det er jo selvsagt umodent og lite smart å tro at andre skal føle det samme man gjør selv i et slikt øyeblikk, men jeg klarer ikke å unngå å bli litt nedstemt av det. Ubalanse i sexlyst er kanskje ikkedet verste, forskjellige kjærlighetsspråk er verre. Det skaper misforståelse og følelsesmessige nedturer som gjør relativt vondt. Men som sagt, all in all er jeg lykkelig. Anonymkode: 6f217...4c9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #69 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det har nok alltid vært slik, men det merker man ikke i nyforelskelsen. Sex er én ting. Å ikke føle seg begjært synes jeg er vanskeligere. Noen ganger føler jeg meg veldig sexy, kanskje rett etter en dusj fra trening el. Så da stiller jeg meg opp så fristende jeg bare kan naken eller halvnaken, og håper inderlig på at hun skal legge merke til det å ta på meg av begjær. Det er jo selvsagt umodent og lite smart å tro at andre skal føle det samme man gjør selv i et slikt øyeblikk, men jeg klarer ikke å unngå å bli litt nedstemt av det. Ubalanse i sexlyst er kanskje ikkedet verste, forskjellige kjærlighetsspråk er verre. Det skaper misforståelse og følelsesmessige nedturer som gjør relativt vondt. Men som sagt, all in all er jeg lykkelig. Anonymkode: 6f217...4c9 Kjærlighetsspråk er veldig forskjellige, det har du rett i. Og det kan være vondt og forvirrende. Har vært der selv, og det var veldig nedbrytende for selvtilliten. Anonymkode: cba31...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå