Gå til innhold

Hva tenker dere om kvinner med høy sexlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine tanker rundt kvinners lyst, er fraværende, så lenge jeg ikke skal være sammen med henne selv. Nå som jeg er 50+, er jeg bevisst på å ikke havne i et forhold, der den ene har betydelig mer lyst enn den andre. Nå føler jeg at det kan det gå begge veier, i motsetning til i 30-årsalderen, da jeg kunne ha matchet de kåteste. 

Anonymkode: 0512b...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inspirert av kommentarer fra flere tråder på forumet hvor kvinner som har uttrykket at de har høy sexlyst og sterke behov får mye tyn fra andre kvinner. 
Også i tilfeller hvor en kvinne uttrykker at hun har sex flere ganger om dagen (i et forhold) er visstnok dette galt. 

Er kvinners sexlyst fortsatt så skambelagt? 

Hva med kvinner som både har høy sexlyst, og mange skitne fantasier? Kanskje de tilogmed realiserer noen av fantasiene? 

Hva med kvinner som tenner på å suge og svelge sæd? 

vær gjerne ærlig her- det ville vært interessant å se folks syn på sexlyst. 

Anonymkode: cba31...40e

👍

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det er bare flott med høy sexlyst. Uansett kvinne eller mann. Hvorfor skal det være skambelagt at kvinner har høy sexlyst? Vi lever i 2022 nå. La folk få kose seg så mye de vil uansett kjønn. Uten å bli dømt for det. Det er bare flott at mange kvinner tenner på å suge og svelge og ingen som skal dømmes av den grunn. Jeg sier bare kos dere og ikke bry dere om folk som dømmer. Vi lever bare en gang alle sammen uansett kjønn. Så hvorfor skal ikke kvinner også få kose seg?

Endret av Warrior
Skrevet

Dersom jeg hadde en kvinne med høy sexlyst ville jeg gjort alt jeg har kunnet for å tilfredsstille denne og holde den ved like. Selv om det sikkert kunne blitt litt masete av og til ville jeg nok vært godt fornøyd med en slik kvinne. Høy sexlyst er tegn på livsglede og at en trives med seg selv, det er utelukkende bra synes jeg. Uten at jeg har direkte erfaring så tror jeg at en kvinnes sexlyst er mye mer smittsom enn en manns. Derfor tror jeg hennes lyst ville vært positivt for min. Det er tross alt kvinnen som oftest er inspirasjonen i forholdet.

Anonymkode: 5db5f...b1a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dersom jeg hadde en kvinne med høy sexlyst ville jeg gjort alt jeg har kunnet for å tilfredsstille denne og holde den ved like. Selv om det sikkert kunne blitt litt masete av og til ville jeg nok vært godt fornøyd med en slik kvinne. Høy sexlyst er tegn på livsglede og at en trives med seg selv, det er utelukkende bra synes jeg. Uten at jeg har direkte erfaring så tror jeg at en kvinnes sexlyst er mye mer smittsom enn en manns. Derfor tror jeg hennes lyst ville vært positivt for min. Det er tross alt kvinnen som oftest er inspirasjonen i forholdet.

Anonymkode: 5db5f...b1a

Så bra at du tenker slik; selv om det skal jo ikke gå på beskostning av din energi etc. Her må man bare møtes midt på tenker jeg. 

Jeg har opplevd et forhold hvor en mann hadde like høy sexlyst, dessverre passet vi dårlig ellers, men sexen var fantastisk. Da vi hadde mye kommunikasjon og tilstedeværelse under sexen, og det var både intimt, nært og veldig fint. Ikke så mye utforsking, men det var ikke så viktig heller all den tid vi hadde så god seksuell kjemi. 

Som singel har jeg hatt nære venner jeg har utforsket mer med. Og det har vært positivt og trygt for begge parter. 

Skrevet
Warrior skrev (45 minutter siden):

Det er bare flott med høy sexlyst. Uansett kvinne eller mann. Hvorfor skal det være skambelagt at kvinner har høy sexlyst? Vi lever i 2022 nå. La folk få kose seg så mye de vil uansett kjønn. Uten å bli dømt for det. Det er bare flott at mange kvinner tenner på å suge og svelge og ingen som skal dømmes av den grunn. Jeg sier bare kos dere og ikke bry dere om folk som dømmer. Vi lever bare en gang alle sammen uansett kjønn. Så hvorfor skal ikke kvinner også få kose seg?

Ikke alle som er enige i at folk skal kose seg virker det som dog. Men jeg er enig med deg. Sex er sunt og senker stress. 

Når det er sagt opplever jeg aldri fordømmelse fra venninner- men jeg opplever overasskelse og nysgjerrighet. Enkelte har blitt inspirert. 

• Liker 1
Skrevet

Fint at hun har sexlyst, men dårlig om hun ikke har kontroll over egne lyster og tar unødvendig risiko. Jeg legger merke til at mange bruker begrunnelsen "glad i sex" for å forsvare ukritiske valg. En nonne kan være glad i sex. Det samme kan en som har giftet seg med barndomskjæresten. Man kan ha hatt mange partnere og hate sex.

• Liker 1
Skrevet
Majer skrev (4 minutter siden):

Fint at hun har sexlyst, men dårlig om hun ikke har kontroll over egne lyster og tar unødvendig risiko. Jeg legger merke til at mange bruker begrunnelsen "glad i sex" for å forsvare ukritiske valg. En nonne kan være glad i sex. Det samme kan en som har giftet seg med barndomskjæresten. Man kan ha hatt mange partnere og hate sex.

Nå var det ikke snakk om å ta unødvendig risiko. Men kvinner som har hyppig sex med partner/ektefelle opplever også å bli dømt, jmf tråder og kommentarer her. Kvinner som forteller at de har ofte sex med partner blir omtalt som «tømmestasjon». 
Det er en veldig destruktiv ting å si, rett og slett. Ingen vil være tømmestasjon, og implisitt sier det at man skal skamme seg over lysten.

Skrevet

Jeg har høy sexlyst og bare hatt sex med fem menn. Er snart 40. Dessverre for meg har jeg ikke kjæreste nå, men det betyr overhodet ikke at jeg tar noen risikoer. Aldri hatt en ONS i mitt liv. Venter med sex til neste kjæreste, men har ikke begynt å lete ennå en gang, så er vel lenge til neste gang. 

Anonymkode: 362bd...fc7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har høy sexlyst og bare hatt sex med fem menn. Er snart 40. Dessverre for meg har jeg ikke kjæreste nå, men det betyr overhodet ikke at jeg tar noen risikoer. Aldri hatt en ONS i mitt liv. Venter med sex til neste kjæreste, men har ikke begynt å lete ennå en gang, så er vel lenge til neste gang. 

Jeg er også singel, men finner nok tilfredstillelse i å fikse det selv pr nå. Tar ingen risiko selv heller. Men sexlyst kan også uttrykkes gjennom onanering og fantasier.

• Liker 2
Skrevet
Kundulina skrev (2 timer siden):

Fordi noen damer tror alt dreier seg om sex. Det er en sammenheng mellom mange partnere og dårlig psykisk helse.

Men hos menn er det ingen slik kobling, mener du?

Anonymkode: 734f2...113

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg er også singel, men finner nok tilfredstillelse i å fikse det selv pr nå. Tar ingen risiko selv heller. Men sexlyst kan også uttrykkes gjennom onanering og fantasier.

Jeg får dessverre ikke helt utløp for sexlysten min ved onani, jeg synes det kan være litt kjedelig. 

Skrevet

Det er bare fint det, så lenge det ikke kombineres med høy risikovillighet eller grunt følelsesregister.

Anonymkode: 05a0c...c97

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg får dessverre ikke helt utløp for sexlysten min ved onani, jeg synes det kan være litt kjedelig. 

Skaff deg en telefonsex venn 🙂 Null risiko og overasskende tilfredstillende

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, sex handler mye om å tenne partner og gjøre noe som er godt for partner, det går du glipp av ved onani. Onani blir rimelig ensidig, og kan aldri erstatte god sex med en partner.

Skrevet
Paramount skrev (6 minutter siden):

Nei, sex handler mye om å tenne partner og gjøre noe som er godt for partner, det går du glipp av ved onani. Onani blir rimelig ensidig, og kan aldri erstatte god sex med en partner.

Nettopp :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Akkurat! Det er frekt at mange indirekte sier at de med få partnere ikke liker sex like mye som andre.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Majer said:

Akkurat! Det er frekt at mange indirekte sier at de med få partnere ikke liker sex like mye som andre.

Enig! Veldig feil oppfatning flere kvinner, som har hatt mange partnere, har av kvinner som meg. Jeg har høy sexlyst, men ønsker å onanere heller enn å dele kroppen min med mange. Ikke fordi jeg dømmer dem som gjør dette, men fordi det ikke er riktig for meg. Har ingenting med sexlysten å gjøre. 

Anonymkode: 01a0e...1af

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Enig! Veldig feil oppfatning flere kvinner, som har hatt mange partnere, har av kvinner som meg. Jeg har høy sexlyst, men ønsker å onanere heller enn å dele kroppen min med mange. Ikke fordi jeg dømmer dem som gjør dette, men fordi det ikke er riktig for meg. Har ingenting med sexlysten å gjøre. 

Anonymkode: 01a0e...1af

Jeg har heller ikke sex Med hvemsomhelst, selv om jeg har høy sexlyst. Rett og slett fordi det er uinteressant og tomt. Gir meg ingenting. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker at jeg er litt småmisunnelig, har aldri hatt så høy sexlyst selv.

Anonymkode: a7ca5...1b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...