AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #41 Skrevet 7. februar 2022 Majer skrev (59 minutter siden): Akkurat! Det er frekt at mange indirekte sier at de med få partnere ikke liker sex like mye som andre. Strengt tatt kan en like godt si at de som har hatt mange partnere har liten lyst, da de blir så fort lei av en partner og trenger hele tiden finne noe nytt for å holde lysten oppe. Anonymkode: 5db5f...b1a 3
Mr X Skrevet 7. februar 2022 #42 Skrevet 7. februar 2022 Er sammen med en fantastisk kvinne med høy sexlyst. Vi passer perfekt seksuelt og har vel stort sett sex hver dag, på en eller annen måte. 1
Kargo Skrevet 7. februar 2022 #43 Skrevet 7. februar 2022 Føler egentlig ikke at jeg har så mye med andres lyster å gjøre, men håper jo selvfølgelig at dem får sine lyster tilfredsstilt. Og at dem, både kvinner og menn, har en partner med tilnærmet samme lyster, vel og merke hvis det er lyster der det er greit å ha noen å dele dem med. 1
Gjest Kristenmann Skrevet 7. februar 2022 #44 Skrevet 7. februar 2022 Er det noe galt at kvinner har høy sexlyst? Kan ikke se noe galt i det.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #45 Skrevet 7. februar 2022 Kundulina skrev (7 timer siden): Psykisk ustabile eller så har de fyllt 40 og forstår at deres seksuelle liv går mot slutten. Hahahahahaah det går ikke mot slutten når kvinner er 40. Det går ned for menn men det gjelder ikke kvinner. Jeg er snart 40 og har mer lyst nå enn da jeg var 20. Anonymkode: e3d22...7a6 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #46 Skrevet 7. februar 2022 At de ikke er friske og mangler noe i livet. Anonymkode: 263e7...def
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #47 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): At de ikke er friske og mangler noe i livet. Anonymkode: 263e7...def Hvordan kommer du til den konklusjonen? Det er altså ikke snakk om å ha mange partnere, men høy lyst likevel. Anonymkode: cba31...40e 2
Bamseklemmer Skrevet 7. februar 2022 #48 Skrevet 7. februar 2022 En kvinne med høy sexlyst gjør livet enklere å leve sammen med, for da har vi lik sexlyst og gir hverandre luft til å leve❤️ Jeg hadde et lite forhold til en nymfomanisk kvinne, hun var dårlig på å onanere og hun ville bare ha sex. Det ble for masete i lengden, for jeg følte jeg ikke fikk den gode nytelsen av å være nytømt hele tiden. Akkurat på dette er det jo lettere å være kvinne enn mann. Ikke ble jeg normal kåt heller, jeg måtte gjøre meg kåt.. så der fikk jeg seksuell overhøvling, det endte med brudd. Vi må få lov til å kysse og klemme hverandre, uten at det skal gå i sex hver bidige gang. Mulig jeg er rar, men jeg vil helst ha en kvinne som onanerer mye og maser lite. Det er igrunn tanken på at hun kan være så kåt som tenner meg, men også at hun kan være tergende grådig på sex. Jeg liker da å bli terget, litt sånn som katten og musa☺️ Jeg sier ja til kåte kvinner, bare ta med deg humør og romantikken.. og hele arsenalet av sexleketøy om du vil.. og flytt inn🤗 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #49 Skrevet 7. februar 2022 Bamseklemmer skrev (26 minutter siden): En kvinne med høy sexlyst gjør livet enklere å leve sammen med, for da har vi lik sexlyst og gir hverandre luft til å leve❤️ Jeg hadde et lite forhold til en nymfomanisk kvinne, hun var dårlig på å onanere og hun ville bare ha sex. Det ble for masete i lengden, for jeg følte jeg ikke fikk den gode nytelsen av å være nytømt hele tiden. Akkurat på dette er det jo lettere å være kvinne enn mann. Ikke ble jeg normal kåt heller, jeg måtte gjøre meg kåt.. så der fikk jeg seksuell overhøvling, det endte med brudd. Vi må få lov til å kysse og klemme hverandre, uten at det skal gå i sex hver bidige gang. Mulig jeg er rar, men jeg vil helst ha en kvinne som onanerer mye og maser lite. Det er igrunn tanken på at hun kan være så kåt som tenner meg, men også at hun kan være tergende grådig på sex. Jeg liker da å bli terget, litt sånn som katten og musa☺️ Jeg sier ja til kåte kvinner, bare ta med deg humør og romantikken.. og hele arsenalet av sexleketøy om du vil.. og flytt inn🤗 Jo men det er helt klart forskjell føler jeg på en nymfoman og en med høy sexlyst. Jeg har levd i sexløst forhold, og det gikk fint å fikse på egenhånd i mange år. Også som singel fungerer det også helt fint for min del. Jeg har altså ikke et sterkt behov for sex med en mann eller samleie- ihvertfall ikke hvis det er uten følelser, det frister lite. Men jeg har sterkt behov for å onanere ofte. Virker som enkelte andre i tråden her konkluderer med at høy sexlyst er det samme som å knulle hvemsomhelst konstant. Høy sexlyst kan også ta form av hyppig onanering. Anonymkode: cba31...40e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #50 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jo men det er helt klart forskjell føler jeg på en nymfoman og en med høy sexlyst. Jeg har levd i sexløst forhold, og det gikk fint å fikse på egenhånd i mange år. Også som singel fungerer det også helt fint for min del. Jeg har altså ikke et sterkt behov for sex med en mann eller samleie- ihvertfall ikke hvis det er uten følelser, det frister lite. Men jeg har sterkt behov for å onanere ofte. Virker som enkelte andre i tråden her konkluderer med at høy sexlyst er det samme som å knulle hvemsomhelst konstant. Høy sexlyst kan også ta form av hyppig onanering. Anonymkode: cba31...40e Og ingen av delene. Jeg har høy sexlyst, men har bare sex i faste forhold, og er heller ikke en som onanerer ofte. Det er sex som gir meg mest, men ikke med vilkårlige menn. Onani minner meg mest om hva som mangler, altså en partner. Anonymkode: 362bd...fc7 1
Bamseklemmer Skrevet 7. februar 2022 #51 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo men det er helt klart forskjell føler jeg på en nymfoman og en med høy sexlyst. Jeg har levd i sexløst forhold, og det gikk fint å fikse på egenhånd i mange år. Også som singel fungerer det også helt fint for min del. Jeg har altså ikke et sterkt behov for sex med en mann eller samleie- ihvertfall ikke hvis det er uten følelser, det frister lite. Men jeg har sterkt behov for å onanere ofte. Virker som enkelte andre i tråden her konkluderer med at høy sexlyst er det samme som å knulle hvemsomhelst konstant. Høy sexlyst kan også ta form av hyppig onanering. Anonymkode: cba31...40e Oooh, så god du er💫 Det er akkurat det som er så fantastisk deilig, man trenger ikke sex for at man skal føle seg både lykkelig og glad. Det er i eget selvskap orgasmen kan overgå alt, da får man det som man vil uten lang levetid sammen. Og hvorfor onanerer vi ikke sammen oftere, fyttigrisen så pirrende... Ikke se på meg som normal da, lyden av en kvinne som nyter kan jeg nesten få blackout av... det er så fantastisk deilig at jeg får det til uten hender. "..sterkt behov for å onanere"💍🎶 den musikken og innstillinegn liker jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #52 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og ingen av delene. Jeg har høy sexlyst, men har bare sex i faste forhold, og er heller ikke en som onanerer ofte. Det er sex som gir meg mest, men ikke med vilkårlige menn. Onani minner meg mest om hva som mangler, altså en partner. Anonymkode: 362bd...fc7 Jo forstår- Men det er ikke alltid at en partner vil ha sex. Da er det kun frustrerende å skulle lengte etter den nærheten. Jeg føler ikke at onanering er et dumt alternativ, men nå er jeg ganske vant til å ikke ha sex da (5 år siden sist). Da er onanering og fantasier godt å ha likevel, tenker jeg. Anonymkode: cba31...40e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #53 Skrevet 7. februar 2022 Som mann synes jeg det er en god ting at en partner har sexlyst, men normalt god sexlyst er det som passer mine egne behov best. Når den ene har normale behov, mens den andre har unormalt sterke, blir det fort slitsomt - antakelig for begge parter. Anonymkode: da5e6...be5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #54 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som mann synes jeg det er en god ting at en partner har sexlyst, men normalt god sexlyst er det som passer mine egne behov best. Når den ene har normale behov, mens den andre har unormalt sterke, blir det fort slitsomt - antakelig for begge parter. Anonymkode: da5e6...be5 Nå er definisjonen på høy sexlyst kanskje litt individuell. Men jeg ser rundt meg at mange vil kanskje ikke ha sex for ofte- enkelte kanskje én gang i mnd eller sjeldnere. Da tenker jeg at kvinner som faktisk ønsker sex 3-5 ganger pr uke (eller mer) og det ikke er pliktsex- at de da har høy lyst. Anonymkode: cba31...40e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #55 Skrevet 7. februar 2022 Jeg er kvinne med høy sexlyst, ikke opplevd noe kritikk for det på generell basis. Ser det jo litt bl.a. i denne tråden bare, men det slenges jo med leppa fra begge leire her på KG. Nå skjønte jeg ikke helt hvilken tråd TS sikter til, men virker som det er en hvor noen sier at det er ikke rart damer med lav lyst blir dumpa? Da fyrer du jo opp til å få en på trynet tilbake, sånn er det nå her. Eller sånn er det generelt. Jeg hadde nok fått mer tyn fra omverden for min høye sexlyst om jeg hadde sittet og proklamert at jeg var bedre enn andre kvinner pga det. Anonymkode: 3c37f...201 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #56 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Nå er definisjonen på høy sexlyst kanskje litt individuell. Men jeg ser rundt meg at mange vil kanskje ikke ha sex for ofte- enkelte kanskje én gang i mnd eller sjeldnere. Da tenker jeg at kvinner som faktisk ønsker sex 3-5 ganger pr uke (eller mer) og det ikke er pliktsex- at de da har høy lyst. Anonymkode: cba31...40e Tja, i et forhold kommer hyppigheten ofte an på alder og minst på hvor lenge forholdet har vart. Forvet par som har vært sammen noen år er vel alt fra 2-3 ganger i uken til et par ganger i måneden relativt normalt. Helt i starten av et forhold er det imidlertid ikke unormalt å ha sex hver dag; iallfall når det dreier seg om forholdsvis unge folk. Men: helt uproblemtatisk at den ene har uvanlig høy sexlyst hvis den andre også har det. Ikke så bra hvis den ene har unormalt sterke behov, mens den andre har normale. Anonymkode: da5e6...be5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #57 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er kvinne med høy sexlyst, ikke opplevd noe kritikk for det på generell basis. Ser det jo litt bl.a. i denne tråden bare, men det slenges jo med leppa fra begge leire her på KG. Nå skjønte jeg ikke helt hvilken tråd TS sikter til, men virker som det er en hvor noen sier at det er ikke rart damer med lav lyst blir dumpa? Da fyrer du jo opp til å få en på trynet tilbake, sånn er det nå her. Eller sånn er det generelt. Jeg hadde nok fått mer tyn fra omverden for min høye sexlyst om jeg hadde sittet og proklamert at jeg var bedre enn andre kvinner pga det. Anonymkode: 3c37f...201 Det er jo ingen som sier at man er bedre enn andre kvinner pga det, da. Det er jo egentlig motsatt, de dydige kvinnene med mindre behov er tradisjonelt sett bedre og mer yndige enn lystne kvinner. underliggende sett har jeg alltid følt skam over å ha høy lyst- aldri ligget rundt altså. Men det er ofte en oppfatning at kåte kvinner er mer maskuline, og vulgære. Det er lite feminint i et rent kulturelt tradisjonelt ståsted..Også hvis de er avholder fra samleie men onanerer mye. Føler ikke det er noe problem å få en på tryne tilbake heller. Det er jo et diskusjonsforum. Anonymkode: cba31...40e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #58 Skrevet 7. februar 2022 Feil premiss. Det er menn som dømmer oss. Ikke andre kvinner. Fordi de har et ekkelt menneske- og kvinnesyn. Anonymkode: 9d278...d40 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #59 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jo forstår- Men det er ikke alltid at en partner vil ha sex. Da er det kun frustrerende å skulle lengte etter den nærheten. Jeg føler ikke at onanering er et dumt alternativ, men nå er jeg ganske vant til å ikke ha sex da (5 år siden sist). Da er onanering og fantasier godt å ha likevel, tenker jeg. Anonymkode: cba31...40e Joda, jeg kan godt onanere i et forhold, men er ikke så glad i det når jeg er singel. Skrur liksom litt av lysten utenom, fordi savnet er så stort. Anonymkode: 362bd...fc7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #60 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har høy sexlyst og bare hatt sex med fem menn. Er snart 40. Dessverre for meg har jeg ikke kjæreste nå, men det betyr overhodet ikke at jeg tar noen risikoer. Aldri hatt en ONS i mitt liv. Venter med sex til neste kjæreste, men har ikke begynt å lete ennå en gang, så er vel lenge til neste gang. Anonymkode: 362bd...fc7 Jeg blir så deprimert av å lese dette... Jeg har også høy sexlyst, men det er ikke gjensidig i forholdet. Så avvisning og mangel på kjærlig berøring er virkeligheten. Og akkurat dette er så viktig, men så sinnsykt vanskelig å finne ut av den første tiden? Man skulle lært seg å kommunisere om de viktige tingene litt tidligere i livet. Altså, jeg er lykkelig, men avvisning er vondt. Hvor var du anonym fc7? 😂❤️ Anonymkode: 6f217...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå