AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Inspirert av kommentarer fra flere tråder på forumet hvor kvinner som har uttrykket at de har høy sexlyst og sterke behov får mye tyn fra andre kvinner. Også i tilfeller hvor en kvinne uttrykker at hun har sex flere ganger om dagen (i et forhold) er visstnok dette galt. Er kvinners sexlyst fortsatt så skambelagt? Hva med kvinner som både har høy sexlyst, og mange skitne fantasier? Kanskje de tilogmed realiserer noen av fantasiene? Hva med kvinner som tenner på å suge og svelge sæd? vær gjerne ærlig her- det ville vært interessant å se folks syn på sexlyst. Anonymkode: cba31...40e
sicario Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Har ikke noen andre tanker om de, enn jeg har om kvinner med mindre sexlyst. Spiller jo over hode ingen rolle for noe som helst. Likegyldig med andre ord. 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Damer med "høy" sexlyst, er de beste damene å være i et forhold med. Det gjør forholdet spennende over tid. Sex er så viktig i et forhold. Så å kunne utforske fantasier/nye ting over tid, er fantastisk Anonymkode: 332e4...143 9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 sicario skrev (3 minutter siden): Har ikke noen andre tanker om de, enn jeg har om kvinner med mindre sexlyst. Spiller jo over hode ingen rolle for noe som helst. Likegyldig med andre ord. Bra at du ikke tenker så mye om det- men mange gjør tydelig det iflg andre tråder på forumet. Mulig jeg får andre svar når jeg poster spørsmålet her enn i samlivsforumet. Anonymkode: cba31...40e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Damer med "høy" sexlyst, er de beste damene å være i et forhold med. Det gjør forholdet spennende over tid. Sex er så viktig i et forhold. Så å kunne utforske fantasier/nye ting over tid, er fantastisk Anonymkode: 332e4...143 Samtidig virker det som at enkelte kvinner dømmer andre kvinner med høy lyst. Merkellg ting å dømme noen for. I mitt forrige forhold hadde vi sex nesten hele dagen om vi hadde fri fra jobb. Sånt nekter jeg å skamme meg over. Skal sies at jeg ikke puler rundt som singel. Anonymkode: cba31...40e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Greit med sexlyst, men er ikke nødvendig å gjøre noe med det hver helg. Men hun kan få seg en kjæreste, så kan hun ha så mye sex hun vil. Anonymkode: 23064...e01 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greit med sexlyst, men er ikke nødvendig å gjøre noe med det hver helg. Men hun kan få seg en kjæreste, så kan hun ha så mye sex hun vil. Anonymkode: 23064...e01 Nå finnes det jo slike ting som womanizer, så man kan gjøre noe med det hver eneste dag! Anonymkode: cba31...40e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå finnes det jo slike ting som womanizer, så man kan gjøre noe med det hver eneste dag! Anonymkode: cba31...40e Det blir jo ikke det samme da Anonymkode: 29af3...7a5 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det blir jo ikke det samme da Anonymkode: 29af3...7a5 Nei, men det er sex det og. Jeg er singel så jeg har bare womanizer og mine egne skitne fantasier. Fantasier er en måte å utforske på også, og bli kjent med egen seksualitet på en trygg måte. Så jeg synes onanering teller godt og vel som sexliv. Anonymkode: cba31...40e 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 Mitt inntrykk er at menn liker damer med høy lyst, men kun sammen med han. Hun bør ha høy lyst og være eventyrlysten, men ikke ha hatt for mange partnere. Er selv kvinne og tenker ikke så mye om kvinner med høy lyst. Er litt misunnelig kanskje , skulle gjerne hatt høyere selv. Anonymkode: 734f2...113 2
Rogadame Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Har alltid hatt høy lyst. Er 42 år. Jeg og han jeg er gift og har 2 barn med i 10 år, har oss 3-4 ganger i uka sånn gjennomsnittlig. Hva andre skulle mene om det , driter jeg i 😎 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Jeg er en kvinne med høy sexlyst. Onanerer daglig og tenker mye på sex. Jeg har ikke opplevd å bli dømt av andre kvinner. De negative bemerkningene kommer utelukkende fra andre menn. Nå har jo mannen min og jeg vært sammen i 10 år, så jeg driver jo ikke akkurat og puler rundt. Men hadde jeg vært singel, hadde jeg nok definitivt hatt mye sex. Dette er noe enkelte menn takler dårlig. Har aldri opplevd noe negativt fra andre kvinner. Anonymkode: 37895...0aa 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Kundulina skrev (6 minutter siden): Psykisk ustabile eller så har de fyllt 40 og forstår at deres seksuelle liv går mot slutten. Hvorfor er høy sexlyst det samme som psykisk ustabilt? Anonymkode: cba31...40e 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Kundulina skrev (4 minutter siden): Fordi noen damer tror alt dreier seg om sex. Det er en sammenheng mellom mange partnere og dårlig psykisk helse. Jeg har aldri nevnt mange partnere, man må ikke ha mange partnere selv om man har høy sexlyst. Hvis man er singel kan høy sexlyst tilfredstilles med hyppig onanering. Anonymkode: cba31...40e 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 55 minutter siden, AnonymBruker said: Samtidig virker det som at enkelte kvinner dømmer andre kvinner med høy lyst. Merkellg ting å dømme noen for. I mitt forrige forhold hadde vi sex nesten hele dagen om vi hadde fri fra jobb. Sånt nekter jeg å skamme meg over. Skal sies at jeg ikke puler rundt som singel. Anonymkode: cba31...40e Kvinnene her inne dømmer jo absolutt alt som ikke stemmer overens med deres egne kjedelige liv. Anonymkode: d7389...a3a 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinnene her inne dømmer jo absolutt alt som ikke stemmer overens med deres egne kjedelige liv. Anonymkode: d7389...a3a Det kan sikkert stemme- men likevel interessant å få innblikk i folks tanker rundt dette. Anonymkode: cba31...40e
Rogadame Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 Kundulina skrev (28 minutter siden): Psykisk ustabile eller så har de fyllt 40 og forstår at deres seksuelle liv går mot slutten. beklager å ta fra deg illusjonene Har vært i 3 forhold før mannen jeg er med nå , har hatt like høy lyst fra jeg var 20 til jeg er 40. Får du lite av madammen hjemme ? 5
Elaine Marley Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 Hurra! Enda en "Hva tenker du om..."-tråd! Anonymkode: fc9c6...1b5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 Rogadame skrev (1 minutt siden): beklager å ta fra deg illusjonene Har vært i 3 forhold før mannen jeg er med nå , har hatt like høy lyst fra jeg var 20 til jeg er 40. Får du lite av madammen hjemme ? Denne tråden er egentlig inspirert av en annen tråd (som ble slettet) på samlivsforumet hvor en kvinne spurte om folk blir overassket over havarerte forhold hvor (de med høy lyst) aldri har sex med partner- og ikke blir møtt på halvveien rundt dette behovet. Det var et par kvinner som fortalte at de hadde mye sex i forholdet sitt- hvorpå flere kom med stygge kommentarer som at kvinnen var tømmestasjon for mannen. Det fikk meg til å lure litt om hvor utbredt dette er. Jeg har selv høy sexlyst, og var i et forhold hvor mannen aldri ville ha sex. Og kjenner den frustrasjonen selv, så flott at dere har et godt sexliv 🙂 Anonymkode: cba31...40e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå