AnonymBruker Skrevet 2. september #181 Del Skrevet 2. september Takk, skal sjekke hvilke muligheter jeg har for master:) Forresten, er det mulig å få jobb som arealplanlegger med kun bachelor? Eller krever det master? Anonymkode: 2c13e...3ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #182 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 23.07): Takk, skal sjekke hvilke muligheter jeg har for master:) Forresten, er det mulig å få jobb som arealplanlegger med kun bachelor? Eller krever det master? Anonymkode: 2c13e...3ae Enklere å få jobb med master da du konkurrerer med andre som har master. Men det er mulig å få jobb i så fall i mindre kommuner som har færre søkere. Anonymkode: b1340...693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #183 Del Skrevet 7. oktober Sukk. Hjemmekontor er faktisk det eneste positive med jobben min. Anonymkode: 3cb57...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 7. oktober #184 Del Skrevet 7. oktober Elsker hjemmekontordagene, for da er det mulig å få gjort konsentrasjonsarbeid uten konstant skvalder og avbrytelser i åpent landskap. Åpent landskap er satans verk, beklager sterke ordelag…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #185 Del Skrevet 7. oktober missLynch skrev (3 minutter siden): Elsker hjemmekontordagene, for da er det mulig å få gjort konsentrasjonsarbeid uten konstant skvalder og avbrytelser i åpent landskap. Åpent landskap er satans verk, beklager sterke ordelag…. Det er helt grusomt. Jeg har nå vært i tre landskap og erfarer at det er veldig stor forskjell på disse også. Her har det gått fra OK til GRUSOMT i takt med at vi har blitt større. Blir tvunget til å høre på lange telefonsamtaler eller småprat dagen lang. Alternativet (headset med noice cancelling) er heller ikke ideelt. Kunne fint gått ned i lønn for å fått mitt eget kontor. Heldigvis har jeg hjemmekontor og der er jeg mest mulig. Anonymkode: 3cb57...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå