AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 Har hatt en liten klump på ryggen i flere år. Den er rosa og som en nupp. Den har ikke plaget meg, men har gjort veldig vondt hvis jeg har klødd direkte på den. Siden jul nå har den derimot blitt plagsom. Føler den henger seg fast i bh og den klør noe ekstremt til tider, men gjør veldig vondt om jeg klør den. Viste den til samboer som sa den nå var rød. Han syns sånt er spennende og lyste rundt den og klemte på den. Kom ut blank væske og blod og det er helt syke smerter når man er i nærheten av den. Han syns han ser noe inni «hullet» av den når han lyser med lommelykt. Er visst en hard relativ stor kul under huden, nuppen er bare i midten. Den sitter sånn til at jeg så vidt når den med en finger for å klø innimellom. Har aldri kjent rundt området før han gjorde det. Han vil jeg skal dra til legen, men er veldig redd for det. Tenker jo at det er kreft eller noe farlig nå Anonymkode: d1c3e...2c6
Gjest Blondie65 Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 (endret) Du drar til legen. Du har en kul som trenger tilsyn. Det kan være ufarlig eller det kan være farlig. Den endrer ikke karakter fordi om du stikker hodet i sanden og velger å ikke få legehjelp. Det er ikke en gang noen vits i å diskutere noe annet: Du bestiller time hos legen, IDAG! Hadde jeg vært kjæresten din hadde jeg plaget vettet av deg til jeg hadde sett og hørt med egne øyne at du hadde bestilt legetime. Endret 7. februar 2022 av Blondie65
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Det er vel mer sannsynlig at du har en cyste der fremfor at det skulle være kreft. Men uansett må kulen sjekkes av lege og det er per nå ikke noen grunn til at du trenger å være redd før det er sjekket opp i. Anonymkode: 9a2d6...2d2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Det høres ut som et betent aterom. Jeg fikk fjernet et aterom hos hudlege. Fort gjort og heldigvis helt ufarlig cyste. Min " kul" hadde plaget meg periodevis over lang tid. Bestil time hos privat hudlege om du har anledning. Da får du kjapt sjekket hva kulen er for noe. Anonymkode: a1f2b...93f 1
Blomst4 Skrevet 26. januar 2023 #5 Skrevet 26. januar 2023 Ble det arr etter du fjernet? Hvor hadde du ateromet? Jeg har en midt i pannen, den er en størrelse som en ert, men ser den hele tiden og plager meg. AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 22.42): Det høres ut som et betent aterom. Jeg fikk fjernet et aterom hos hudlege. Fort gjort og heldigvis helt ufarlig cyste. Min " kul" hadde plaget meg periodevis over lang tid. Bestil time hos privat hudlege om du har anledning. Da får du kjapt sjekket hva kulen er for noe. Anonymkode: a1f2b...93f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #6 Skrevet 26. januar 2023 Kom deg til legen for henvisning til hudlege eller privat hudlege. Det kan være ondartet eller godartet. God bedring💚 Anonymkode: 380d9...d09
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #7 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 7.51): Har hatt en liten klump på ryggen i flere år. Den er rosa og som en nupp. Den har ikke plaget meg, men har gjort veldig vondt hvis jeg har klødd direkte på den. Siden jul nå har den derimot blitt plagsom. Føler den henger seg fast i bh og den klør noe ekstremt til tider, men gjør veldig vondt om jeg klør den. Viste den til samboer som sa den nå var rød. Han syns sånt er spennende og lyste rundt den og klemte på den. Kom ut blank væske og blod og det er helt syke smerter når man er i nærheten av den. Han syns han ser noe inni «hullet» av den når han lyser med lommelykt. Er visst en hard relativ stor kul under huden, nuppen er bare i midten. Den sitter sånn til at jeg så vidt når den med en finger for å klø innimellom. Har aldri kjent rundt området før han gjorde det. Han vil jeg skal dra til legen, men er veldig redd for det. Tenker jo at det er kreft eller noe farlig nå Anonymkode: d1c3e...2c6 BIlde? Anonymkode: 46aa0...f9f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2023 #8 Skrevet 26. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 7.51): Har hatt en liten klump på ryggen i flere år. Den er rosa og som en nupp. Den har ikke plaget meg, men har gjort veldig vondt hvis jeg har klødd direkte på den. Siden jul nå har den derimot blitt plagsom. Føler den henger seg fast i bh og den klør noe ekstremt til tider, men gjør veldig vondt om jeg klør den. Viste den til samboer som sa den nå var rød. Han syns sånt er spennende og lyste rundt den og klemte på den. Kom ut blank væske og blod og det er helt syke smerter når man er i nærheten av den. Han syns han ser noe inni «hullet» av den når han lyser med lommelykt. Er visst en hard relativ stor kul under huden, nuppen er bare i midten. Den sitter sånn til at jeg så vidt når den med en finger for å klø innimellom. Har aldri kjent rundt området før han gjorde det. Han vil jeg skal dra til legen, men er veldig redd for det. Tenker jo at det er kreft eller noe farlig nå Anonymkode: d1c3e...2c6 Gå til legen, be legen skjære den av og sende den inn for å se om det er kreft. Anonymkode: 46aa0...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå