blå Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 I england for noen år siden kjøpte jeg meg en varmeflaske som egentlig var til barn. den lå inni en bamse som var en hund. så den var så fin å ha i senga om natta er det noen som skjønner hva jeg mener, og eller som vet hvor jeg kan få tak i det her i norge???
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 Apotekene har hatt slike varmeflasker.........
lillesky Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Lidl har! Eller hadde iallefall. Jeg kjøpte nemlig en til meg selv, men uten bamse. Hvis ikke så vet jeg at parfymerier selger slike (bla. Vita). Har en Tussi med varmeflaske inni.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #6 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg vet de hvertfall har hatt på nille, varmeflaske MED bamse utenpå! Det er lenge siden jeg kjøpte min der, men det er verdt et forsøk!
hilli Skrevet 24. oktober 2005 #7 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg kjøpte et varmehjerte med pels utenpå på Saape.
Dødspingvinen Skrevet 24. oktober 2005 #8 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg vet de hvertfall har hatt på nille, varmeflaske MED bamse utenpå! Det er lenge siden jeg kjøpte min der, men det er verdt et forsøk! ← Jeg og kjøpte på Nille
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. oktober 2005 #9 Skrevet 25. oktober 2005 Har sett sånne på helsekost butikker.
Rufus Skrevet 27. oktober 2005 #10 Skrevet 27. oktober 2005 Har sett sånne på helsekost butikker. ← Jepp - og i forretninger med baderomsutstyr...både Obs!, Comfort, Maxbo og Byggmakker har jeg sett dem...(men finner ikke Pipp som min lillsøster ønsker seg til jul...)
Thomasine Skrevet 27. oktober 2005 #11 Skrevet 27. oktober 2005 Hm... hva har skjedd her... :klø: Jeg mente bestemt at jeg hadde svart på denne diskusjonen, men jeg er jo ikke her...???:klø: Begynte å bli redd jeg hadde drømt, men så gikk jeg inn på "mine innlegg" og fant denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=155529&hl= Hva er forskjellen??
Gjest Skauta Skrevet 28. oktober 2005 #12 Skrevet 28. oktober 2005 Hm... hva har skjedd her... :klø: Jeg mente bestemt at jeg hadde svart på denne diskusjonen, men jeg er jo ikke her...???:klø: Begynte å bli redd jeg hadde drømt, men så gikk jeg inn på "mine innlegg" og fant denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=155529&hl= Hva er forskjellen?? ← Hehe, denne tråden ligger under hus, hage og hobby, den tråden du linket til ligger hos barn og familie. Samme hovedinnlegg, men forskjellige svar fra forskjellige brukere! Håper dette hjalp deg, min lille blomst! SMASK!!! Mvh, Skauta, en framtidig moderator??
Thomasine Skrevet 28. oktober 2005 #13 Skrevet 28. oktober 2005 Hehe, denne tråden ligger under hus, hage og hobby, den tråden du linket til ligger hos barn og familie. Samme hovedinnlegg, men forskjellige svar fra forskjellige brukere! Håper dette hjalp deg, min lille blomst! SMASK!!! Mvh, Skauta, en framtidig moderator?? ← Hmmm... :klø: Okaj, takk for oppklaringen! Hilsen din lille blomst...??
Plonk Skrevet 29. oktober 2005 #14 Skrevet 29. oktober 2005 Jeg fikk en sånn søt kose-sau med en varmeflaske inni i gave av kollegene mine, og den var kjøpt på Norli tror jeg, eller en annen stor bokhandelkjede.
blå Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter #15 Skrevet 31. oktober 2005 Hm... hva har skjedd her... :klø: Jeg mente bestemt at jeg hadde svart på denne diskusjonen, men jeg er jo ikke her...???:klø: Begynte å bli redd jeg hadde drømt, men så gikk jeg inn på "mine innlegg" og fant denne: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=155529&hl= Hva er forskjellen?? ← beklager at jeg har fått postet to ganger. sorry fra roteblå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå