Gå til innhold

Hva spiser du til første måltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser du til første måltid for dagen? Når spiser du?

Anonymkode: afe44...3d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å spise i 12-13 tiden og da blir det enten brødskiver, rundstykke, yoghurt/musli. Noen ganger lompe med skinke og grønnsaker. 

Anonymkode: c5ebb...aa6

Skrevet

Ett- to knekkebrød, eller to rugsprø. Med magerost, eller; leverposdeig, hummus, guacemole. Et stort glass vann. 

Spiser i 10-tiden (står opp ca 6). 

Er absolutt ingen frokostperson 😅 

Anonymkode: 96c7b...a01

• Liker 1
Skrevet

Spiser første måltid en gang mellom 12 og 16, det består som regel av to skiver ristet brød med pålegg og en frukt etterpå. Av og til er dagens første (og eneste) måltid middag, da kan det være nesten hva som helst.

Skrevet

Mandarin, banan eller en brødskive ca kl. 9.

Yoghurt og cottagecheese med frukt og granola mellom kl. 10 og 12 når jeg har fri på formiddagen.

Skrevet

Turnus så varierer nå jeg spiser frokost. 

Havregrøt, havregryn + yoghurt og frukt, bananpannekaker med vaniljekesam, weetabix med melk og frukt, brødskiver, speltlompe med fyll, toast med pepperpaste, ost, skinke, tomat, spinat. 

Anonymkode: 7e414...d17

Skrevet

Brød med hummus og tomat ca kl 7, evt havregrøt.

Anonymkode: 1ec0f...4a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva spiser du til første måltid for dagen? Når spiser du?

Anonymkode: afe44...3d9

Jeg spiser frokost imellom 08:00-08:30, og da spiser jeg litt yoghurt og ett kokt egg. 
Da holder jeg meg mett lenge :)

Skrevet

Står opp kl. 07:00 og spiser første måltid omtrent klokken 12. Som regel blir det én brødskive med ost eller kjøttpålegg, eller en porsjon havregrøt laget på vann.

Anonymkode: b7b1c...a15

Skrevet

7 tiden. Havregrøt kokt på nøttemelk og toppet med nøttesmør og banan 

Anonymkode: e31ee...56c

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Spiser klokken 7,  1 knekkebrød eller granola  med yoghurt. 

Skrevet

Dagens første måltid er kl 11:30, havregrøt med brunost, kanel, og kardemomme (og innimellom egg og/eller peanøttsmør). 

Anonymkode: 38b81...eb1

Skrevet

Mitt første måltid er lunsj og jeg spiser det i 11-1130-tiden. 

Har jeg hjemmekontor så spiser jeg havrefras med gresk youghurt. Av og til lager jeg meg en omelett.

Er jeg på kontoret så spiser jeg det de måtte ha av varm mat i kantinen den dagen.

Anonymkode: 7bc37...a37

Skrevet

Ca. halv ni, to brødskiver med nugatti 🙈 

Anonymkode: 308cd...603

Skrevet

Står opp 09-10. Lager da kaffe og surfer rundt på nyhetene. Etter det blir det egg og bacon🙂

Anonymkode: d6a6f...ea0

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Står opp ca 09:30 og spiser da etter jeg har stellet meg. Spiser havregrøt til frokost hver morgen. Laget av havregryn og vann. 

Endret av Warrior
Skrevet

Om jeg begynner tidlig på jobb spiser jeg frokost der 0730, ellers spiser jeg frokost 10.30. Helgene varierer. 

Anonymkode: 79519...dc6

Skrevet

Oppe 5. Stort sett frokost ca 07. (mye kaffe da mellom 5 og 7).

Alt mulig. Eksempler fra siste måned: jordbær med yoghurt og musli. Knekkebrød med ost og skinke. Stekt blomkålris med egg og parmesan. Lapper av søtpotetpure-middagsrest. Elsker frokost🥰

Skrevet

Wow, skjønner meg ikke på folk som ikke spiser med en gang de står opp. Jeg spiser rundt kl 06, og da spiser jeg to porsjoner med havregrøt og melk og fire spiseskjeer cottage cheese, samt en svart kaffe.

Anonymkode: 0db9d...1fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wow, skjønner meg ikke på folk som ikke spiser med en gang de står opp. Jeg spiser rundt kl 06, og da spiser jeg to porsjoner med havregrøt og melk og fire spiseskjeer cottage cheese, samt en svart kaffe.

Anonymkode: 0db9d...1fc

Helt enig. Eller.. jeg venter til 07 selv om jeg står opp 5. men må jeg vente til f eks. sånn 08 rakner det for meg🤪

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...