Gå til innhold

Hvor mange truser tror du har?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg  kom til ar jeg hadde 93 stk. Og av de kom jeg til at 11 er hvite og 8 er i diverse farger. Med andre ord svart er den fargen jeg har mest av.

Så da spør jeg: Hvor mange truser tror du har?

Skal en sortere de i typer eller skal en sortere de farger når en skal rydde opp de?

Anonymkode: 32f9a...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kanskje 8-10 truser her hjemme. Men har også noen 4-5 stk liggende på hytta.

Anonymkode: 79007...ee3

Skrevet

Sikkert hundre selv. Men bruker nok bare tyve av dem vanligvis😅

Jeg sorterer i små esker i skuffen. Jeg har 6 esker: hverdags/microfibertanga, microfibertruser, "mensentruser"/boxere, sexy tangarer, sexy truser, sexy hipstere. 

Som dere skjønner av de tre siste typene som jeg kaller for sexy, så er det helst sånn jeg har på når noen andre skal se.

Til hverdags er det heller de tre første kategoriene det går i. Synes sømløse er mest behagelig.

Jeg kaster truser ganske ofte, men kjøper da også nytt inn. 

Anonymkode: ed5c2...93e

• Liker 1
Skrevet

15 stykker kanskje? Jeg har alle i en skuffe. Er ikke så vanskelig å ha oversikt. Har kanskje to truser som er "fine"? Er singel, så går mest i bomullstruser 😄 

Anonymkode: 8debf...ecc

Skrevet

Rundt 30/40 stykker😂

Må jo ha litt å velge mellom😂

Skrevet

Maks ti...

Anonymkode: e1091...888

Skrevet

Aner ikke. Mer enn 20 men mindre enn 100 vil jeg tro. 

Anonymkode: 0640e...3a7

Skrevet

Spenstig om man har så mange truser at man i teorien kunne vasket truser bare fire ganger i året og likevel hatt ren truse hver dag😅

Anonymkode: 1f074...abc

• Liker 1
Skrevet

Ca 20 er eller mindre like bomullstruser, og tre-fire blondetruser som jeg ikke har brukt siden datingfasen for sju-åtte år siden. Passer antagelig ikke lenger heller etter to barnefødsler. Flaks han tar meg som jeg er 😆❤️

Anonymkode: cc5d8...8db

Skrevet

Et sted mellom 20 og 30 mener jeg. Har ikke telt. Noen ble kasta. Men kjøpte inn 33 for et par år siden. 11 x 3pk.

like utvaska og «fine» alle sammen 😛

Blir nok bytta ut med helt nye snart.

Anonymkode: 8d12d...6b1

Skrevet

Ts her:

Takk for svar, og tar i mot flere😃👍🏻
Men hva slags farger er dere har mest av? Tenker er det flere som har truser i fargen sort 🤗

Anonymkode: 32f9a...f90

Skrevet

Har rundt 10-15 stk. Flesteparten sorte. Alle er av typen cheeky hipster, da alt annet gir meg dobbeltskinke... 

Anonymkode: 7c5fa...92a

Skrevet

Et sted mellom 10 og 15. De fleste sorte, noen blå, noen mørkerød. Alle i bomull :)

Anonymkode: 454ed...087

Skrevet

12 stk, de er fra Johaug og Kari Traa. 

Anonymkode: 085cc...8b6

Skrevet

Kanskje rundt 15-20 jeg faktisk bruker, de andre er for store/små eller feil stoff (jeg liker bare å gå med bomull).

Flest fargerike, noen hvite og noen svarte, tror de fleste er fra cubus, fra den hylla der de har hipstere, vanlige truser og stringtruser med de samme fargene i hver type (rosa, grønn, hvit, svart og grå tror jeg), de er alltid 3 for 2 også og liker de godt så jeg kjøper for det meste av de 

Anonymkode: 4063c...674

• Liker 1
Skrevet

Mange færre nå etter at jeg tok meg sammen og heiv alle de gamle stringtrusene, jeg nærmer meg de seksti :Knegg:

Anonymkode: 00588...4d9

Skrevet

Har vel en 10-15 hverdagstruser fordelt på fargene hvite, svarte og gammelrosa. 
Så har jeg vel 10 boksere som jeg bruker når jeg overnatter i skogen. Digg med noe som dekker og varmer litt mer da. 
Og så har jeg ca 5-6 truser som er litt mer sexy til når jeg pynter meg litt ekstra for mannen

Skrevet

Minst 100. Men bruker bare en brøkdel. Mye bomkjøp. 

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat 8 nye, tror jeg har nok truser til 3 uker, altså rundt 27 stk. Jeg bor alene, og når jeg prøver p spare strøm kan det fint gå 3 uker mellom hver 60 graders vask.

De fleste er hvite, da jeg hadde en jobb tidligere der jeg hadde hvite arbeidsklær som var tildels gjennomsiktige.

Men 5 av de nye var i farger, rød, blå, sort 😄

Eller, jeg kom på at jeg har 3 stk mensentruser liggende, sorte. Men føler ikke de teller helt blant de andre 😅

Anonymkode: 36f36...0f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...