AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Har søsken som ikke vil ha kontakt med mor. Vi er 4 stk hvor de 2 er eldre en meg og 4 er yngere en meg. jeg er altså nr 3 I flokken. Jeg er den eneste som har kontakt med mamma og jeg er den eneste som har tilgitt min mor. Fordi jeg elsker hun og respekterer hun siden hun er min mor og aldri gjort meg eller noen andre noe vondt. de snakker veldig stygt om mamma og sier at de blir glade om hun dør osv. Jeg husker at hver julaften var trist min mor hadde kjøpt gave til alle sammen og de eneste de gjorde da de fikk gave som sto at var fra mamma var og si masse stygge ting om hun. jeg har valgt og kutte kontakt med søskene mine. De sier at ****** ikke er moren dems så da er vel ikke jeg Heller I familien dems?? Min mor ble utsatt for psykisk og fysisk vold fra pappa helt fra hun gikk gravid til etter vi ble født alle sammen. Dette har mamma sliter mye med I ettertid. Det er ikke min mor sin skyld men pappa sin. Og jeg synes det er urettferdig og dårlig gjort at mamma skal få skyld for at pappa var en dårlig far! Vi alle er voksene nå og jeg er den eneste av søskene som har barn. Og et stabilit familie forhold. De ønsker kontakt med meg nå nå som jeg har barn og mann og hus og bil men siden de ikke ønsker kontakt med mamma og snakker stygt om hun kan de ha det så godt. Anonymkode: 3b11e...aac 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Dere er fire søsken, du er nr tre i rekken og likevel har du fire som er yngre enn deg? Anonymkode: 7bdba...389 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Og det bør du respektere at de ikke ønsker. Din opplevelse av barndommen er ikke deres opplevelse. Anonymkode: aea90...349 25
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Dere er fire søsken, du er nr tre i rekken og likevel har du fire som er yngre enn deg? Anonymkode: 7bdba...389 Nei 2 er eldre en meg og jeg er nr 3 yngste er nr 4 I flokken beklager ble rotete. Anonymkode: 3b11e...aac
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er fire søsken, du er nr tre i rekken og likevel har du fire som er yngre enn deg? Anonymkode: 7bdba...389 Søsken 1 og 2 er eldre, ts er søsken 3 og søsken nr 4 er yngst. Anonymkode: aea90...349 3
Silva Pluvialis Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 De kan ha følt at hun ikke beskyttet dem mot deres voldelige far. 22
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Og det bør du respektere at de ikke ønsker. Din opplevelse av barndommen er ikke deres opplevelse. Anonymkode: aea90...349 Men de kan la meg være I fred og slutte og snakke stygt om mamma. hun har ikke skadet noen men ble skadet selv I et voldelig forhold. de bør respektere mamma og hva hun har vært I gjennom også. Anonymkode: 3b11e...aac 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men de kan la meg være I fred og slutte og snakke stygt om mamma. hun har ikke skadet noen men ble skadet selv I et voldelig forhold. de bør respektere mamma og hva hun har vært I gjennom også. Anonymkode: 3b11e...aac Men du (og mor) bør også respektere de! Søsken opplever ting på forskjellige måter, de har nok hatt det vanskeligere enn hva du vil innse! Anonymkode: 7bdba...389 23
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Hva har du tilgitt henne for hvis hun ikke har gjort noe galt? Anonymkode: 8bde4...386 21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de kan la meg være I fred og slutte og snakke stygt om mamma. hun har ikke skadet noen men ble skadet selv I et voldelig forhold. de bør respektere mamma og hva hun har vært I gjennom også. Anonymkode: 3b11e...aac Si til dem at du ikke vil høre snakk om henne da. Anonymkode: aea90...349 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 1 minutt siden, Tvillingsjel said: De kan ha følt at hun ikke beskyttet dem mot deres voldelige far. Om du ble gravid og ble nesten drept av han som egentlig skulle bli mannen I ditt liv som var far til dine barn og angrepet deg flere ganger så hadde det nok blitt vanskelig for deg og "beskytte" barns dine og Fordi man blir jo selvsagt traumatisert av slikt likevel beholdt mamma alle sammen hun aborterte ingen av oss selvom mange hadde gjort det i et slikt forhold.. likevel har mamma aldri glemt noen av oss hun har sendt brev til alle sammen og gitt gaver prøvd og ringe likevel snakker de bare kjempe kjempe stygt om mamma pappa snakker de ikke om engang. Selv oppsøkte jeg min mor når jeg var 15 at gammel. Og ha tilgitt hun for retten som min far gjorde mot hun.❤ mamma kommer alltid til og være mamma uansett hvor kte stygt de sier om hun. Er derfor jeg ikke ønsker mer kontakt med de. Anonymkode: 3b11e...aac 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #13 Skrevet 6. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men du (og mor) bør også respektere de! Søsken opplever ting på forskjellige måter, de har nok hatt det vanskeligere enn hva du vil innse! Anonymkode: 7bdba...389 Men de respekterer ikke meg de ringer meg og vil ha kontakt med meg men jeg ønsker det ikke! Anonymkode: 3b11e...aac 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Men, det kan jo hende at siden deres mor ble utsatt av vold fra deres far, at hun ikke har greid å være nok tilstede eller noe slik for dine søsken og sånn sett skadet dem? Ikke at hun har ment å gjøre det men, det kan jo ha skjedd noe psykisk med dine søsken som du ikke vet om. Dette hadde jeg villet til bunns i. Jeg hadde spurt dem om hva som gjør at de føler for å snakke stygt om moren deres og hva som gjør at de ikke ville ha kontakt før jeg hadde droppet dem hvis jeg var deg. Anonymkode: de7cd...e51 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: retten Uretten Anonymkode: 3b11e...aac
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Men, det kan jo hende at siden deres mor ble utsatt av vold fra deres far, at hun ikke har greid å være nok tilstede eller noe slik for dine søsken og sånn sett skadet dem? Ikke at hun har ment å gjøre det men, det kan jo ha skjedd noe psykisk med dine søsken som du ikke vet om. Dette hadde jeg villet til bunns i. Jeg hadde spurt dem om hva som gjør at de føler for å snakke stygt om moren deres og hva som gjør at de ikke ville ha kontakt før jeg hadde droppet dem hvis jeg var deg. Anonymkode: de7cd...e51 Jeg driter I de de fortjener ingen oppmerksomhet om mamma ikke er moren dems så er ikke jeg I familen dems Heller fordi min mor eksisterer ikke for de. Anonymkode: 3b11e...aac 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Si til dem at du ikke vil høre snakk om henne da. Anonymkode: aea90...349 Det har jeg de hører ikke etter så det eneste som har hjelpet er og bryte kontrakten helt med de. Anonymkode: 3b11e...aac 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har du tilgitt henne for hvis hun ikke har gjort noe galt? Anonymkode: 8bde4...386 Uretten som min far pådro min mor som gjorde min mor syk tilslutt.. hun prøvde så godt hun kunne Anonymkode: 3b11e...aac 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om du ble gravid og ble nesten drept av han som egentlig skulle bli mannen I ditt liv som var far til dine barn og angrepet deg flere ganger så hadde det nok blitt vanskelig for deg og "beskytte" barns dine og Fordi man blir jo selvsagt traumatisert av slikt likevel beholdt mamma alle sammen hun aborterte ingen av oss selvom mange hadde gjort det i et slikt forhold.. likevel har mamma aldri glemt noen av oss hun har sendt brev til alle sammen og gitt gaver prøvd og ringe likevel snakker de bare kjempe kjempe stygt om mamma pappa snakker de ikke om engang. Selv oppsøkte jeg min mor når jeg var 15 at gammel. Og ha tilgitt hun for retten som min far gjorde mot hun.❤ mamma kommer alltid til og være mamma uansett hvor kte stygt de sier om hun. Er derfor jeg ikke ønsker mer kontakt med de. Anonymkode: 3b11e...aac Selv om mor også er et offer, så er søsknene dine også traumatisert. De har hatt en barndom preget av vold, og kan bære nag fordi mor ikke tok dem ut av situasjonen. 16
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 Kanskje 3 er de som forstår saken, og har rett. Er rart om 3 av 4 unger ville gått imot en uskyldig mor. Noe skurrer. Uansett, skjønner ikke hva du vil med tråden. Det er bare å be søsken slutte å kontakte deg. De er neppe så dumme at de ikke forstår et nei. Anonymkode: 41822...d87 8 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå