AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Hei! På besøk hos kjæresten sist uke kom jeg over en pose i yttergangen med en uåpnet dameparfyme i fra Lancome da vi ryddet til helgen. Jeg sa ikke noe på den men lot den bare ligge der oppå posen. Så på kvitteringen at den var kjøpt i september, to dager etter han hadde gitt meg akkurat samme typen. Så fant barnet hans på 9 år denne esken og spurte hva det var. Så sa han at det var noe godlukt han hadde kjøpt til barna og at de kunne få den. Jeg spurte han om det ikke var litt tidlig å begynne med parfyme når man er 9 år, men han sa bare neida. Men jeg ble litt i stuss nå i ettertid. Siden den var kjøpt så lang tilbake og hvorfor ga han den ikke med en gang til barna og er det ikke litt merkelig å kjøpe samme parfyme til barna som han ga til meg? Bekymrer meg litt for at han kanskje skulle gi den til noen andre.. Men som ikke kan ha blitt noe av. Skal sies at vi hadde en tung periode i høst der han var mye fjern men skyldte på dårlig tid pga jobb osv. Og han har tekstet og møtt ei dame men han sier de bare er gode venner... Overtenker jeg her? Anonymkode: 9925e...1c9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 I call bullshit. Den der var ment til noen andre, dessverre. Anonymkode: 02000...40d 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Alarmen går... Anonymkode: e61d8...9f2 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Er det noen måte å få det oppklart på? Vi jobber med tilliten til hverandre etter jeg fant ut at han hadde møtt hun andre som bare var en god venninne. Men kan jo ha vært en annen part inni bildet som han skulle gi parfymen til.. Blir nok bare ufred om jeg spør om det. Men har en dårlig følelse.. Ts. Anonymkode: 9925e...1c9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Skrevet 6. februar 2022 Ufred om du spør? Hvorfor skal barna ha samme parfyme som du? Er ikke det jævlig rart? Jeg tenker at om 2 damer har samme parfyme, slipper han å stresse med at han har en annens parfyme på seg.. sorry om jeg gjør det verre for deg, men ærlig talt dette virker bare rart Anonymkode: 02000...40d 19
Polyester Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Virker ikke som du har møtt denne damen han tekstet og møtte? Er han en sosial person og er dere mye på sosiale ting sammen? Møter dere ofte hans/dine/felles venner? Hvis svaret på dette spørsmålet er ja og denne andre damen er en god venninne så er det rart at dere ikke har hengt sammen i fellesskap? Jeg møter vennene til min kjæreste ofte, og det går selvsagt andre veien også. Jeg ville spurt. Man kan jo ikke bare stole blindt på noen, det er ikke sånn man jobber med tilliten heller. Man må dele med hverandre og å stille spørsmål er en naturlig ting. For å ha tillit må du ha en grunn til å være ferdig med å være usikker på han, noe jeg skjønner godt at du er. Dette lukter muffens. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Polyester skrev (9 minutter siden): Virker ikke som du har møtt denne damen han tekstet og møtte? Er han en sosial person og er dere mye på sosiale ting sammen? Møter dere ofte hans/dine/felles venner? Hvis svaret på dette spørsmålet er ja og denne andre damen er en god venninne så er det rart at dere ikke har hengt sammen i fellesskap? Jeg møter vennene til min kjæreste ofte, og det går selvsagt andre veien også. Jeg ville spurt. Man kan jo ikke bare stole blindt på noen, det er ikke sånn man jobber med tilliten heller. Man må dele med hverandre og å stille spørsmål er en naturlig ting. For å ha tillit må du ha en grunn til å være ferdig med å være usikker på han, noe jeg skjønner godt at du er. Dette lukter muffens. Aldri møtt henne og hun er ca 10 år eldre enn han. Har møtt flere av kompisene hans og damene til de. Men ikke hun her. Virker aldri som de møtes offentlig eller er i samme gjeng.. 😕 Kjenner jeg må spørre men regner med han sier noe om at den var ment til barna og bare ble avglemt og derfor tok flere måneder før de fikk den. Men ja, synes det virker veldig rart. Anonymkode: 9925e...1c9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Halloen, ta dere en bolle alle sammen som klarte og finne dette mistenksomt også. Hadde det vært til en spesiell person så hadde den vel ikke lagt der i månedsvis, kanskje han har fått sånn to for en tilbud. Han hadde gitt samme parfyme som til deg, kanskje han ville spraye litt rundt så han fikk kjenne lukten av deg, det hadde sikkert vært forklaringen visst det hadde vært en kvinne som hadde manneparfyme. Kanskje dette var din neste gave også. Anonymkode: e4062...e2d
Polyester Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjenner jeg må spørre men regner med han sier noe om at den var ment til barna og bare ble avglemt og derfor tok flere måneder før de fikk den. Men ja, synes det virker veldig rart. Klarer du å se på han når han prater sant? Er parfymen dyr? Hvis den er det, spør hvorfor han kjøpte så dyr parfyme til barna. Spør også hvorfor han vil at de skal lukte som deg, si at det er rart. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Polyester skrev (36 minutter siden): Klarer du å se på han når han prater sant? Er parfymen dyr? Hvis den er det, spør hvorfor han kjøpte så dyr parfyme til barna. Spør også hvorfor han vil at de skal lukte som deg, si at det er rart. Grensen går på 298,50, har han betalt mer en det så er det bare å dumpe han. Og barna skal ikke lukte dyr parfyme, de skal lukte billig, basta. Det er vanskelig å se om folk prater sant, anbefaler å få han til å gå gjennomføre en løgndetektor test. Anonymkode: e4062...e2d 2
Polyester Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Grensen går på 298,50, har han betalt mer en det så er det bare å dumpe han. Og barna skal ikke lukte dyr parfyme, de skal lukte billig, basta. Det er vanskelig å se om folk prater sant, anbefaler å få han til å gå gjennomføre en løgndetektor test. Anonymkode: e4062...e2d Du trenger ikke være sarkastisk surtruse bare fordi du ikke er enig med meg. Det finnes ganske dyr parfyme der ute, i alle fall om det er ekte parfyme. Det er jo ikke vanlig å bruke over 1000kr på en gave til barn som de ikke en gang har ønsket seg. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Kanskje han kjøpte en parfyme som minnet om deg? Kanskje han fant den til en god pris og tenkte han kunne gi den i gave til noen andre, feks deg? Hvorfor skulle han latt en parfyme til en annen dame ligge ved ytterdøren i månedsvis i viten om at du ville finne den? Anonymkode: 92fc3...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje han kjøpte en parfyme som minnet om deg? Kanskje han fant den til en god pris og tenkte han kunne gi den i gave til noen andre, feks deg? Hvorfor skulle han latt en parfyme til en annen dame ligge ved ytterdøren i månedsvis i viten om at du ville finne den? Anonymkode: 92fc3...ec5 Håper det, men litt rart å kjøpe den to dager etter han allerede hadde gitt meg akkurat samme. den kostet 299 stod det på kvitteringen. Anonymkode: 9925e...1c9
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 Polyester skrev (7 minutter siden): Du trenger ikke være sarkastisk surtruse bare fordi du ikke er enig med meg. Det finnes ganske dyr parfyme der ute, i alle fall om det er ekte parfyme. Det er jo ikke vanlig å bruke over 1000kr på en gave til barn som de ikke en gang har ønsket seg. Ok, beklager at jeg ble litt sarkastisk, men ble litt irritert over at en bagatell som ei parfymeflaske skal utløse utro alarmen her på forumet. Istedenfor og henge seg opp i parfymen, burde heller folk reagere på de nye opplysningene du kommer med, nemlig at de har brukt penger på uønskede barn, så her burde vi tenke litt på barna oppi det hele. Anonymkode: e4062...e2d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det noen måte å få det oppklart på? Vi jobber med tilliten til hverandre etter jeg fant ut at han hadde møtt hun andre som bare var en god venninne. Men kan jo ha vært en annen part inni bildet som han skulle gi parfymen til.. Blir nok bare ufred om jeg spør om det. Men har en dårlig følelse.. Ts. Anonymkode: 9925e...1c9 Der har du dealbreakeren for meg, i ethvert forhold. Aldri har jeg noen gang latt være å ta opp noe med mannen, uansett hvor ubehagelig eller "feil" det er. Og alltid setter han seg rolig ned og lytter, og respekterer at jeg lurer. Aldri blir jeg spist av med dårlige unnskyldninger, og i alle fall aldri irritasjon. Anonymkode: 6b1ca...209 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 Altså... Man gir ikke en dyr voksenparfyme til små barn?! Om de absolutt ønsker seg en parfyme kjøper man vel heller noe billig godlukt på HM. Jeg hadde reagert på den delen uansett om det var mistanke om utroskap eller ikke. Dette i tillegg til at dere alt sliter med tilliten ville fått meg til å stusse hvertfall. Hadde han en logisk forklaring på parfymen ville han vel bare sagt det? Uansett merkelig å skulle gi lik parfyme til noen andre som til kjæresten, men noen tenker ikke over sånt, og da ville han vel bare sagt det om det var det som var greien. Og jeg er enig med AB over, om at det er en varsellampe at du ikke vil ta det opp i frykt for ufred. Sånn skal det ikke være i et forhold! Tipper denne damen han møtte ikke bare er en venninne likevel og at han kjøpte samme parfyme for å slippe å lukte annen parfyme når han kommer hjem. Anonymkode: c5f89...2d3 1
Matas Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. - Matas, mod.
Lovis Fenja Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 Magefølelsen din er ganske tydelig, men du orker egentlig ikke å forholde det til det. Sender stryke! 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 Høres veldig rotete ut. Anonymkode: bc91d...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå