AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Jeg fikk ikke dratt i barnedåpen til niesen min pga korona og da de var på besøk senere en gang var det første gang jeg fikk se niesen min. Broren min ville ta bilde av meg og niesen min, men svigerinna mi ville ikke det. Nå har det gått snart 2 år og vi har forsatt ikke bilde av meg og niesen min. Syns de jeg er så stygg? Og også en eldre svigerinne som aldri har likt meg, og hun har sagt at grunnen til at jeg er singel er at jeg er stygg. Hun og broren min har aldri villet ha bilde av meg med barna deres... Hva tenker dere om saken? Er jeg virkelig så stygg? Anonymkode: 03c53...a1e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Det er vel heller de som har en stygg personlighet, ville ikke brukt tiden på slike folk. Anonymkode: bc1a8...b52 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Spør svigerinnen din da? Sært å bare anta at det er pga utseendet, er da plenty av folk som ikke akkurat er noen fruktfat som likevel avbildes i hytt og pine. Anonymkode: 8e121...af5 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Skrevet 6. februar 2022 Det høres heller ut som de ikke er helt normale. Hvis problemet hadde vært at du var stygg, så hadde de tatt det bildet likevel for ikke å såre deg. Og så heller latt være å bruke bildet i etterkant. Men den oppførselen de viser, tyder på at det er svigerinnen din som feilen din ligger hos. Broren din ville jo gjerne ta bilde, men ble stoppet av svigerinnen din. Anonymkode: 87af2...081 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel heller de som har en stygg personlighet, ville ikke brukt tiden på slike folk. Anonymkode: bc1a8...b52 Nei, jeg unngår de, for de får meg til å føle meg stygg og verdiløs alle sammen. Anonymkode: 03c53...a1e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør svigerinnen din da? Sært å bare anta at det er pga utseendet, er da plenty av folk som ikke akkurat er noen fruktfat som likevel avbildes i hytt og pine. Anonymkode: 8e121...af5 Syns det er vanskelig å kommunisere med henne. Hadde jeg spurt henne om dette ville hun bare kommet med et svar om at det var min skyld. Anonymkode: 03c53...a1e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det høres heller ut som de ikke er helt normale. Hvis problemet hadde vært at du var stygg, så hadde de tatt det bildet likevel for ikke å såre deg. Og så heller latt være å bruke bildet i etterkant. Men den oppførselen de viser, tyder på at det er svigerinnen din som feilen din ligger hos. Broren din ville jo gjerne ta bilde, men ble stoppet av svigerinnen din. Anonymkode: 87af2...081 Jeg ble veldig såret da de ikke ville ta bilde, samtidig som jeg ikke vil tvinge de til å ta bilde av meg heller. Anonymkode: 03c53...a1e
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Dette tror jeg er troll Anonymkode: 29882...705 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Ikke begynn med disse svigerinne greiene dine igjen, det var så fredelig nå. Og til poenget, de vil ikke ha bilde av deg, respekter det. Anonymkode: ae6ee...ef9 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spør svigerinnen din da? Sært å bare anta at det er pga utseendet, er da plenty av folk som ikke akkurat er noen fruktfat som likevel avbildes i hytt og pine. Anonymkode: 8e121...af5 Heheh… 🙈 så sant 🥴 Anonymkode: 287c0...234
lillevill Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk ikke dratt i barnedåpen til niesen min pga korona og da de var på besøk senere en gang var det første gang jeg fikk se niesen min. Broren min ville ta bilde av meg og niesen min, men svigerinna mi ville ikke det. Nå har det gått snart 2 år og vi har forsatt ikke bilde av meg og niesen min. Syns de jeg er så stygg? Og også en eldre svigerinne som aldri har likt meg, og hun har sagt at grunnen til at jeg er singel er at jeg er stygg. Hun og broren min har aldri villet ha bilde av meg med barna deres... Hva tenker dere om saken? Er jeg virkelig så stygg? Anonymkode: 03c53...a1e Kansje de synes at du dikter opp tull? Virker jo litt sånn? 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Jeg har ikke bilder av folk med ungene mine heller. Hvorfor skulle jeg ha det? De er jo ikke stygge av den grunn, men det er helt uinteressant for meg å ha bilde av mine unger sammen med diverse familiemedlemmer. Om du vil ha bilde med niesen din, da ber du noen om å ta bilde av deg med din mobil. Så har du bilde av deg og niesen din. Anonymkode: e415a...602 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 Jeg skjønner ikke helt? Får ikke du ta bilder med tantebarna dine, fordi du er stygg? Eller er det svigerinnene dine som ikke ønsker bilder av deg med tantebarna dine? I så fall tviler jeg på at det handler om at du er stygg. Jeg har også lite bilder av andre folk sammen med barnet mitt, men har tatt ett og annet sammen med noen i ulike anledninger. Men det handler jo ikke om at de er så stygge at jeg ikke ønsker bilde av dem. Det er bare ikke behov for det. Foreldrene mine tar derimot mange bilder med familien/slekten samlet, så det finnes jo bilder av barnet mitt sammen med andre. Anonymkode: a07a7...f48
Honey Dew Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 Tror faktisk jeg hadde gått rett på dem og spurt hva de mener og ikke gitt meg før de hadde kommet med sannheten. Herregud for noen folk. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #15 Skrevet 8. februar 2022 Spør dem rett ut og få broren din til å ta bilder av deg og barna når svigerinnen din ikke er tilstede .Du kan jo i det minste få de bildene . Her har jeg masse bilder av ungen min sammen med besteforeldre,tanter, onkler,søskenbarn, gammelonkler og gammeltanter. Nydelige minner😊 Synes den svigerinnen din høres ond ut! Anonymkode: 4f9a1...cf8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 Fy faen, hva feiler det folk tenker jeg til tider?!🤷♀️ Slike ondskapsfulle mennesker også kalt pakk har ingen verdens ting her å gjøre! Hadde jeg vært broren din hadde jeg søren meg tatt bilder og bedt hun holdt igjen smella og virkelig irettesatt henne etterpå, kanskje ikke foran alle, men gjett om hun hadde fått høre det! Folk som behandler andre mennesker som dritt fortjener å få passet sitt påskrevet x100 og føle seg som en liten dritt tilbake igjen! Ts, ikke la desse hurpene av noen monstre knekke deg!! Du er bra nok som du er ❤️ Anonymkode: 94eab...d7c 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #17 Skrevet 8. februar 2022 Det er nok personligheten din de ikke liker. Anonymkode: 7c025...5a3 1
Gjest hellokitty Skrevet 8. februar 2022 #18 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Kanskje hun innerst inne syntes ungen sin er stygg og er sjalu fordi du kommer til å få super vakre unger! Og dere sammen i på et bilde vil ta oppmerksomheten fra avkommet hennes Endret 8. februar 2022 av hellokitty
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #19 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 1.22): Dette tror jeg er troll Anonymkode: 29882...705 Enig. Ingen er så dumme. Man trenger ikke å henge opp alle bildene i stua, og ingen tvinger folk til å se på bildene de har i albumet på mobilen. Alternativt kunne de tatt bildet, sendt det til ts og så slettet det. Irrasjonelt å si nei til å ta bildet. Og rart å si "ta bilde av meg" også, med eller uten niese. Anonymkode: 9a05e...272
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 Hvorfor vil du at de skal ha bilde av deg og ungen? Jeg er tante. Jeg fikk ta masse bilder av meg og baby med min mobil. Bror og svigerinne tok ikke noen av meg og baby. Hvorfor skulle de det? De kommer ikke til å henge opp bilder av baby med alle tanter og onkler hjemme. Bilder av meg og baby er for meg, ikke for dem. Men jeg kan se for meg at svigerinna mi hadde blitt bra sliten av meg om jeg maste om dette. Anonymkode: 682af...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå