AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Skrevet 6. februar 2022 Lang pause i seksaullivet. Hvordan skal man komme igang igjen , med samme patner. Tips? Anonymkode: 75fab...7ce
Michaelhe Skrevet 6. februar 2022 #2 Skrevet 6. februar 2022 Ikke bry deg for mye om hva andre gjør. Ta ting i eget tempo 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Skrevet 6. februar 2022 Snakk sammen om hvorfor pausen oppsto og hva dere ønsker for sexlivet deres! Ta det derfra. (Evt gjør som jeg gjorde etter fødsel og som er planen denne gangen også; Gå til partneren din og si; ok, jeg er klar for å prøve å ha sex igjen. Hva med deg? Det kan hende det ikke funker og at vi må stoppe, men er du gira på å gjøre et forsøk?) Anonymkode: 96d00...b0d 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 Ja, det kommer til et punkt hvor det ikke føles naturlig. Bare hopp i det. Bryt isen. Etter et par ganger er dere tilbake. Jeg vet ikke om det blir mindre kleint av å snakke og analysere for mye. Anonymkode: 975ac...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det kommer til et punkt hvor det ikke føles naturlig. Bare hopp i det. Bryt isen. Etter et par ganger er dere tilbake. Jeg vet ikke om det blir mindre kleint av å snakke og analysere for mye. Anonymkode: 975ac...d2c Det erakkurat det jeg lurerpå også. Vi er jo glad i hverandre, og har snakket en del, uten at det har ført til noe mer sex. Anonymkode: 75fab...7ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Onanerer du, Ts? Anonymkode: 2beab...f9f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Onanerer du, Ts? Anonymkode: 2beab...f9f Ja Anonymkode: 75fab...7ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det erakkurat det jeg lurerpå også. Vi er jo glad i hverandre, og har snakket en del, uten at det har ført til noe mer sex. Anonymkode: 75fab...7ce Er dere typen til å kunne ha en date night med middag hjemme og en flaske vin som dere deler i sofaen? Da kan det løse opp stemningen og det kan føles lettere å initiere når man er litt brisen. Eventuelt kan du ta en metode som kanskje føles litt tryggere, ved at du sender han en melding når han er på jobb (planlegg gjerne slik at du vet at dere ikke har planer den kvelden) hvor du kan si noe som: "Jeg savner å kjenne kroppen din inntil min, og når du kommer hjem fra jobb har jeg veldig lyst til å [sett inn passende eksempel her] Eksempler kan være: at du kysser meg uten et ord og tar meg på sofaen / at du lar meg suge deg / vente naken på deg på soverommet / at du forteller meg hva slags tøy eller undertøy du ønsker å se meg og når du kommer hjem og vi kan gjøre alt vi ønsker med hverandre / bli slikket av den deilige tunga di Osv osv osv. Jeg har brukt begge disse metodene etter perioder med lite sex og det fungerer fint hos oss i alle fall. Oppdater oss gjerne ts, vi skal finne en måte å hjelpe dere på! Hvis disse forslagene ikke er noe for dere, kanskje du kan fortelle oss litt mer om situasjonen så blir det enklere å gi andre forslag ❤️ Anonymkode: db88c...6ce 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja Anonymkode: 75fab...7ce Er det ikke bedre å ha sex da? Anonymkode: 2beab...f9f
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er dere typen til å kunne ha en date night med middag hjemme og en flaske vin som dere deler i sofaen? Da kan det løse opp stemningen og det kan føles lettere å initiere når man er litt brisen. Eventuelt kan du ta en metode som kanskje føles litt tryggere, ved at du sender han en melding når han er på jobb (planlegg gjerne slik at du vet at dere ikke har planer den kvelden) hvor du kan si noe som: "Jeg savner å kjenne kroppen din inntil min, og når du kommer hjem fra jobb har jeg veldig lyst til å [sett inn passende eksempel her] Eksempler kan være: at du kysser meg uten et ord og tar meg på sofaen / at du lar meg suge deg / vente naken på deg på soverommet / at du forteller meg hva slags tøy eller undertøy du ønsker å se meg og når du kommer hjem og vi kan gjøre alt vi ønsker med hverandre / bli slikket av den deilige tunga di Osv osv osv. Jeg har brukt begge disse metodene etter perioder med lite sex og det fungerer fint hos oss i alle fall. Oppdater oss gjerne ts, vi skal finne en måte å hjelpe dere på! Hvis disse forslagene ikke er noe for dere, kanskje du kan fortelle oss litt mer om situasjonen så blir det enklere å gi andre forslag ❤️ Anonymkode: db88c...6ce Tusen takk Anonymkode: 75fab...7ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det erakkurat det jeg lurerpå også. Vi er jo glad i hverandre, og har snakket en del, uten at det har ført til noe mer sex. Anonymkode: 75fab...7ce Jeg synes de andre rådene om vin, teksting etc er gode. Ikke vær så redd for å gjøre litt feil. Jeg mener bare at det ikke er så farlig om sex blir litt klønete noen ganger, så lenge begge vil. Ta det gradvis, eller hopp i det. Ditt valg, men dere må gjøre det hvis det skal skje. En tekstmelding kan være en lur måte å komme i gang på hvis det er en dørstokkmil å ta initiativ ansikt til ansikt. Når den er sendt, så er det gjort... Anonymkode: 975ac...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Problemet ligger jo her; med samme partner! Jeg vil tørre påstå at det hadde vært langt enklere å komme igang med sexen igjen om det var med noen helt andre. At det er med partner er jo antageligvis årsaken til at sexen uteblir i utgangspunktet. Og kontra hva damene her vil prøve å fortelle deg så er det helt normalt at sexlivet dabber av over tid da spenningen forsvinner. Da kan man enten gjøre noen krampetak for å overbevise seg selv om at man fortsatt har lyst på partner, eller så kan man gjøre det man egentlig vil - ligge med andre. Anonymkode: 58f26...0df
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Problemet ligger jo her; med samme partner! Jeg vil tørre påstå at det hadde vært langt enklere å komme igang med sexen igjen om det var med noen helt andre. At det er med partner er jo antageligvis årsaken til at sexen uteblir i utgangspunktet. Og kontra hva damene her vil prøve å fortelle deg så er det helt normalt at sexlivet dabber av over tid da spenningen forsvinner. Da kan man enten gjøre noen krampetak for å overbevise seg selv om at man fortsatt har lyst på partner, eller så kan man gjøre det man egentlig vil - ligge med andre. Anonymkode: 58f26...0df Nei. Anonymkode: 975ac...d2c 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk Anonymkode: 75fab...7ce Hva er grunnen til at det har vært tørke? Anonymkode: db88c...6ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk Anonymkode: 75fab...7ce Jeg innser forresten nå at jeg svarte på hovedinnlegget med en kvinne i tankene - men det slår meg at du kan jo kanskje være en mann, som forsøker å få igang sexlivet med en dame. Eller samme kjønn. Beklager dette! Jeg håper forslagene mine kan omformuleres og tilpasses hvilket enn kjønn det gjelder. Anonymkode: db88c...6ce 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er grunnen til at det har vært tørke? Anonymkode: db88c...6ce Det er nk sammensat. Men en grunn er at jeg ikke har lyktes å fulbyrde - få penis stiv nok lenge nok. Flere skuffelser og litt resignasjon Anonymkode: 75fab...7ce
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nk sammensat. Men en grunn er at jeg ikke har lyktes å fulbyrde - få penis stiv nok lenge nok. Flere skuffelser og litt resignasjon Anonymkode: 75fab...7ce Da ville jeg hatt sex uten å prøve å få orgasme i det hele tatt. Bare kose og nyte. Jeg hadde en partner som avsluttet etter egen orgasme. Jeg kom aldri. Men, jeg koste meg med sex likevel. Det er jo deilig selv om man ikke får utløsning. Anonymkode: a7073...a7d 1
Flintis Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er nk sammensat. Men en grunn er at jeg ikke har lyktes å fulbyrde - få penis stiv nok lenge nok. Flere skuffelser og litt resignasjon Anonymkode: 75fab...7ce Det er litt uklart om du er mann eller dame? 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 Har skjedd flere ganger, sammen i 20 år, gift i 15. Det virker rett og slett som at hun "glemmer sex". "Det er jo bra når vi gjør det, men jeg tenker ikke på det" sier hun, ofte sier hun etterpå at hun ikke skjønner hvorfor vi ikke gjør det oftere. Jeg synes på andre siden at det er litt frustrerende at det alltid er jeg som skal ta inititativet og varte opp når hun er minst like glad i det/for det som meg - det har noe med følelsen av å være ettertraktet. Akkurat nå er det 3 uker siden sist - om noen dager reiser jeg bort for en uke, da er vi snart oppi en mnd. Det kunne vært mye verre, det kunne vært slik at hun ikke ville, men likevel. Det jeg har gjort (2x i fortiden) er at jeg har sagt at jeg synes forholdet vårt er bedre i perioder hvor vi har er mer intime og har oftere sex og hun er enig med det. Forskning viser det osv. osv. det er en sannhet hun er enig i. Vi har etter å snakkes slik blitt enige om å bli flinkere - ene gangen ble vi feks enig om å ha hver dag i en uke og at vi skulle ta initiativ annenhver dag. Det kan høres teit ut og høres ut som pliktsex, men det bygger samtidig en forventning gjennom dagen og fungerte bra. Men så går det noen mnd, så er vi tilbake der vi er nå.... Anonymkode: be1c1...ff4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #20 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lang pause i seksaullivet. Hvordan skal man komme igang igjen , med samme patner. Tips? Anonymkode: 75fab...7ce Har det samme problemet i forhold til sex med samme partner så ønsker også tips og ideer 🙂 k33 Anonymkode: 7e7dd...1a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå